![]() |
Goed nieuws uit Iran : sancties on hold
China en Rusland hebben Brazilie en Turkije groen licht gegeven om een kandidaat uranium swap te zoeken.
Dat ze het Westen niet vertrouwen is gegrond dus moet het via mogelijk Brazilie of Turkije gaan. Laten we hopen dat ze tot een deal komen en we kunnen aanschouwen dat de UN iets of wat democratischer geworden is. Het word interessant om volgen lijkt me. |
Moedige zet van brazilië om Iran te bezoeken volgende maand met een vredesmissie en een uranium swap voorstel. Brazilië gaat ervan uit dat sancties een militair conflict dichterbij brengen in plaats van het te verhinderen. De meerderheid van de internationale gemeenschap (de groep van 172, de BRIC, de beweging van niet gebonden landen, de 'global south') wil geen verdere sancties tegen Iran.
|
Citaat:
|
Mensen die het westen haten kunnen hier beter ophoepelen.Het individu dat zich achter de gebruikersnaam zyklon b verstopt,kan beter emigreren.
|
Citaat:
|
Citaat:
WTF. Als het pogen vrede te bekomen al antiwesters is in jouw ogen dat is het erg gesteld met dat 'westen'. Buiten mijn inschatting van 'moedig' (en dat is te verklaren) geef ik trouwens feiten weer. |
Ja, mooi dat ze hun nek uitsteken, dus hopelijk een deal. Heel de Un regels moeten herschreven worden. Het zou ook een kleine democratische overwinning zijn, want men luisterd naar degenen die oplossingen willen en niet iedereen meer zwikt voor de druk en propaganda.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon overlezen. Tijd niet aan verspillen
|
Citaat:
Een kind haalt ook voldoening uit de kubus door het vierkante gat te duwen. Als je geen argumenten hebt.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij vertoont wel psychopatische trekjes, is emotioneel labiel en is het zwaar aanbevolen hem te interneren om schade aan zichzelf of anderen te voorkomen.
Maar daar kunnen wij weinig aan doen. Misschien is het aanbevolen om zijn spelletje mee te spelen voor hij zijn frustraties op echte personen zou uitwerken. |
Citaat:
|
In het forumregelement staat ook wat van holle one liners. Zodus: massaal driehoekjes duwen tot ze het beu worden en ingrijpen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be