![]() |
Moet je eens kijken naar die klok onder rechts, wat merken jullie op? 8O
|
Ik heb het volledige filmpje niet bekeken en ik kan me de klok ook niet meer indenken van het kleine stukje dat ze lieten zien op de VRT.
|
|
Gaat niet, ik heb geen Quick Time.
|
ik weiger zelf te kijken maar ik hoorde dat de klok opeens van 13.25 naar 14.18 overgaat.
|
Ok de video is gemonteerd of in afzonderlijke
passages opgenomen. (time shift van 2u42 naar 13u50 ) So what? :?: |
Citaat:
ik vond het trouwens als vreemd dat je een hoofd er zo gemakkelijk en zo snel afsnijdt met z'n relatief klein mes. |
1) 13u 26 (even maar)
2) 2u 18 (net geen minuut) 3) 2u 40 tot 2u 45 4) 13u 45 tot 13u 47 |
Citaat:
ik denk zelfs dat het niet mogelijk is met zo'n klein mes. Normaal heb je voor zoiets een kapmes nodig of een zaag. Bovendien was het slachtoffer duidelijk verdoofd of bewusteloos toen ze het deden. |
Citaat:
het feit dat de onthoofding met zo'n klein mes gedaan is maakt het enkel nog beestachtiger en gruwelijker. het was het type mes waarmee ze schapen kelen tijdens de ramadam. nu vind ik dat jaarlijks sadistisch islamitisch offerfeest al regelrechte dierenmishandeling, maar dat ze dit ook bij een levende mens doen tart alle verbeelding. men zou de islam beter verbieden. het is geen godsdienst als een andere. |
Vreselijk! Toont ook aan hoe groot hun woede is tegen alles wat Amerikaans is na alles wat er gebeurd is. Bush is onrechtstreeks verantwoordelijk voor de dood van die jongen, en voor elke Amerikaanse en Iraakse dode in Iraq sinds maart 2003.
|
Citaat:
|
Nee
|
Citaat:
of wacht... nee, dat geldt alleen voor het ontkennen van nazi-misdaden. u mag verder negationeren. |
Ik vind dit een zieke topic...Het zijn zieke moordenaars, dat weten we al, maar ga de video niet 100 keer bekijken. Het lijkt wel of men er hier van geniet! 8O
En ik heb de video niet bekeken... |
Citaat:
de andere kant op kijken wanneer er lijden en onrecht is... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat is beter dan leven als een idioot. De Vlaams Blokkers doen al jaren moeite om autochtonen tegen allochtonen op te zetten, en als er ergens geweld is dan zijn ze er als de kippen bij om dit te veroordelen. Alleen geven ze niet toe dat al dat geweld als oorzaak heeft dat er idioten op de wereld leven die bevolkingsgroepen tegen mekaar opzetten. :evil: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be