Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Ik ben diep geschokt door dit vreselijke bericht: (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138180)

Derk de Tweede 1 mei 2010 20:05

Ik ben diep geschokt door dit vreselijke bericht:

http://welingelichtekringen.nl/mosli...-te-keren.html

:sorry:

liberalist_NL 1 mei 2010 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4725300)

Citaat:

Waarom mogen westerse vrouwen wel westers zijn in moslimlanden en is andersom een probleem?
Pardon? :?

Derk de Tweede 1 mei 2010 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4725305)

Kost de SP-A en PvdA zeker 20 zetels. 8-)

Cdude 1 mei 2010 20:49

Citaat:

Waarom mogen westerse vrouwen wel westers zijn in moslimlanden
Oh ja?

filosoof 1 mei 2010 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4725305)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4725358)
Oh ja?

Nooit in Marokko, Tunesië of Turkije op vacantie geweest? Dringend doen dan.

liberalist_NL 1 mei 2010 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4725392)

De prediker komt uit Saoedi-Arabië.

filosoof 1 mei 2010 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4725403)

Het ziet er naar uit dat hij meent te (s)preken voor alle moslims.
Dom dus van hem: hier zijn maar bitter weinig inwijkelingen uit Saoedi Arabië, wat zijn preek irrelevant maakt. Even irrelevant als alle posts van moslimbashers op politics.be (en elders!) die alle moslims op één hoopje gooien.

Cdude 1 mei 2010 22:02

Citaat:

1 woord : geld
Zodra dat er mee gemoeid is , kan alles ginder.
Geloof wordt altijd opzij geschoven om de kaffer zijn geld afhandig te kunnen maken

den dinges 1 mei 2010 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4725422)
Het ziet er naar uit dat hij meent te (s)preken voor alle moslims.
Dom dus van hem: hier zijn maar bitter weinig inwijkelingen uit Saoedi Arabië, wat zijn preek irrelevant maakt. Even irrelevant als alle posts van moslimbashers op politics.be (en elders!) die alle moslims op één hoopje gooien.

Die brave prediker heeft groot gelijk. De moslims zouden hier niet moeten blijven ! Ze zouden ons moeten laten zitten, en terugkeren naar het land van god, waar dat ook mag zijn, waar ze in alle rust en vrede de kleding kunnen dragen dewelke hun geloof hen voorschrijft ! Dat zal ons leren ! Né !

den dinges 1 mei 2010 23:29

Citaat:

Waar zou d�*t goed voor zijn ? Ik ga liever mijn geld elders uitgeven.

den dinges 1 mei 2010 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4725470)
1 woord : geld
Zodra dat er mee gemoeid is , kan alles ginder.
Geloof wordt altijd opzij geschoven om de kaffer zijn geld afhandig te kunnen maken

Bakchich rules !

Sus Iratus 2 mei 2010 12:17

Uit dat artikel:
Citaat:

Sjeik Abdurrahman, van de Al-Diraa-moskee in het centrum van Riad, de hoofdstad van Saoedi-Arabië, meent dat moslims Europa beter kunnen verlaten. "Als een Moslim niet meer kan doen wat een Moslim hoort te doen, dan kan hij beter gaan. Want het land van God is groot."
Dat dreigement, alle Moslims Europa uit, komt naar aanleiding van de verboden die in België en Duitsland worden uitgevaardigd tegen het dragen van een burka.
Ik vind helemaal niet dat er hier sprake is van een dreigement, maar juist van een belofte.
Nu maar hopen dat het geen taqqiya is en dat deze sjeik en zijn volgelingen zich aan hun belofte houden.

den dinges 2 mei 2010 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4726126)
Uit dat artikel:

Ik vind helemaal niet dat er hier sprake is van een dreigement, maar juist van een belofte.
Nu maar hopen dat het geen taqqiya is en dat deze sjeik en zijn volgelingen zich aan hun belofte houden.

Mischien is die wel écht zo dom dat hij denkt dat wij het spijtig gaan vinden, als heel de fundamentele islamkudde moest ophoepelen ?!!! Dan moet hij toch wel zijn bovenkamer laten nazien, hé ! Dan zijn er kosten aan !

Nexer 2 mei 2010 13:56

Dus, dat ik het goed begrijp: de moslims willen Europa verlaten omwille van het Boerka-verbod.

Welnu, indien dit gebeurt, twijfel ik er niet aan dat ook veel moslims hier zullen blijven, omdat ze het allemaal maar onzin vinden.

Ik voorspel een schisma.

den dinges 2 mei 2010 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nexer (Bericht 4726327)
Dus, dat ik het goed begrijp: de moslims willen Europa verlaten omwille van het Boerka-verbod.

Welnu, indien dit gebeurt, twijfel ik er niet aan dat ook veel moslims hier zullen blijven, omdat ze het allemaal maar onzin vinden.

Ik voorspel een schisma.

Spelbreker ! Onheilsprofeet !

jogo 2 mei 2010 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4725403)

het komt er op neer dat Saoedi-Arabië wel toestaat dat ge westerse kledij over een boerka draagt en België niet toestaat dat ge een boerka over westerse kledij draagt...

Sus Iratus 2 mei 2010 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 4726384)
het komt er op neer dat Saoedi-Arabië wel toestaat dat ge westerse kledij over een boerka draagt en België niet toestaat dat ge een boerka over westerse kledij draagt...

Vertel eens hoe u denkt een t-shirt of jeans over zo'n boerkatent aan te trekken.

jogo 2 mei 2010 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4726409)
Vertel eens hoe u denkt een t-shirt of jeans over zo'n boerkatent aan te trekken.

ترجمت هذه المقالة آليا، وقد تحتاج إلى إعادة صوغ ترجمتها بطريقة احترافية. إذا كنت مترجما عارفا، تمكنك مساعدة

Sus Iratus 2 mei 2010 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 4726453)
ترجمت هذه المقالة آليا، وقد تحتاج إلى إعادة صوغ ترجمتها بطريقة احترافية. إذا كنت مترجما عارفا، تمكنك مساعدة

En nu in het Nederlands?

Carnivore 2 mei 2010 15:12

alle hoop op deze man

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be