![]() |
Er zijn 16.852 privé-zwembaden in Griekenland,
sommige gebouwd op vm natuurgebieden die door projectontwikkelaars in de fik zijn gestoken.
En in dat land gaat de EU 80 miljard pompen. ![]() |
Lang leve de oprijlanen ......
Het is geen argument dat eigenlijk een argument is. Broekriem aanhalen? Welke broekriem? |
De sikkels en hamers pakken? Erop af gaan, de dochters verkrachten, de vaders & moeders ophangen, hun bankrekening plunderen en die huizen toekennen aan zogezegd de laagste kastes (maar in praktijk natuulijk, eerst de vakbondsleiders en hun vriendjes... uiteindelijk heeft de gewone griek nog steeds niets)
? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaat trouwens enkel over een rijkere buurt rond Athene. Misschien kunnen de Grieken hier nog geld komen verdienen met cursussen belastingontduiking.
Citaat:
|
Citaat:
Ik had overgens ook een logo van de EUSSR kunnen tonen. |
Citaat:
|
zou het een goed moment zijn om Grieks vastgoed te kopen ?
of toch nog wachten tot ze de gevolgen van de crisis nog verder zullen voelen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Frankrijk moet je dat ook. Wordt opgeteld bij je tax d'habitation.
|
Is dat zó veel op een bevolking van 11 miljoen inwoners?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan moeilijk verwachten dat de rijken hun zwembaden gaan dichtgooien / afbreken omdat het land in crisis zit hé.
(Zij hebben die crisis overigens zelf veroorzaakt, al dan niet door gesjoemel of speculaties tegen hun eigen overheid. Dus die mensen hebben allicht dringend nood aan wat onspanning na zoveel hard werk. ;)) |
zwembaden maken is een groeisector hier in Belgenland.
Crisis voor wie? |
lijkt me niet teveel, ik had een pak meer zwembaden verwacht.
|
Citaat:
Als ge over de rand rond Brussel vliegt bvb, heeft 1 op 3 achtertuintjes er een denk ik, om over de trampolines nog maar te zwijgen, ... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be