Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Hoe ons land onaantrekkelijk maken voor asielzoekers ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13827)

Cynicus 13 mei 2004 20:33

Hoe kunnen we ons land onaantrekkelijk maken voor asielzoekers ?

Beer 13 mei 2004 20:40

Geen kindergeld
Geen dop
Geen OCMW
Geen enkelle steun

dorus 13 mei 2004 20:40

Laten we het rood-groen=bruin gespuis naar hun zandbakken sturen om daar 'ontwikkelingswerk te doen.
En Vera naar hun hemel, daar komen ze altijd maagden tekort!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Beer 13 mei 2004 20:42

Dorus denkt u dat vera nog maagd is,amai ze ziet er afgeleefd uit

maddox 14 mei 2004 06:10

Simpel, iedereen is welkom, maar de eerste 5 jaar dat men hier is kan men geen enkel beroep doen op de geplogenheden van onze welvaartsstaat.Tenzij een absoluut minimum in een opvangcentrum.
Indien de "gastvrijheid" van zo'n centrum te lang gebruikt word- neme weer die 5 jaar-mogelijk in totale tijd langer indien er gewerkt word in die tussentijd- krijgen de asielzoekers een kaartje retour.
En ja, dat mag met de C130.Desnoods als opvulling tijdens een of andere hulpvlucht.

Dit geeft zowel economische vluchtelingen alsmede politiek vluchtelingen de kans om zichzelf te bewijzen.

Nu als en indien een illegaal-oftewel een niet of werkende en normaal levende , of als verblijvende in een centrum niet Belg-([size=2]auto- of allochtoon[/size]) veroordeeld word wegens welke misdaad dan ook, is het een werkkampstraf([size=2]steenkoolmijnen iemand?[/size]), en dan kaartje retour.
Voor "toeristen" geld ongeveer dezelfde regeling.Mits de uitzondering dat een "toerist" zijn werkkampstraf kan afkopen,of een andere regeling getroffen is met de thuislanden.

Herman Desmedt ©HD 14 mei 2004 06:34

Gemeenschapsdienst in ruil voor elke uitkering, ook voor asielzoekers.

Attiladehun 14 mei 2004 12:17

Awel, ik stel voor om asielzoekers in te kwartieren in de ruime en comfortabele huizen, fermettes en villa's van de 'progressief-politiek-correcte' Verdraagzamen, die toch meestal niet in achtergestelde concentratiewijken wonen. Zo is iedereen content:

1.De asielzoeker mag gratis in een mooie kamer wonen, in een nette buurt, en hij of zij wordt niet lastiggevallen door het racistische plebs dat zich gewoonlijk in de concentratiewijken ophoudt;
2.De 'progressief-correcte'familie die de asielzoeker(s) mag opvangen, kan met volle teugen genieten van de multikul, ze kunnen eindelijk zelf hun steentje bijdragen (niet alleen in woord en geschrift...) en hun Verdraagzaamheid tentoon spreiden;
3.De racistische autochtonen uit de concentratiewijken worden enigszins ontlast en blijven niet tot in den treure nieuwe asielzoekers enzo op hun dak krijgen. Toch zullen zij niet geheel verstoken blijven van de multikulturele nektar: er wonen nog altijd genoeg allochtone medemensen in hun buurt om hen daar dagelijks aan te herinneren... :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :turn-l:

Da's toch fantastisch. DIT IS NU EENS ECHT GOED VOOR DE MENSEN!

En neen, ik heb de titel van deze topic niet verkeerd begrepen:
ge zult namelijk zien hoelang de gastvrijheid van de Verdraagzamen zal duren, als het voor hen geen 'ver-van-mijn-bed-show' meer is... :roll: 8O 8)

dorus 14 mei 2004 15:18

Laat die rood-groene=bruine bende ze huisvesten en eten geven, bij hen thuis en op eigen kosten.

Wedden dat het probleem rap zal opgelost zijn.

In alles weet die bruine horde hoe het moet aangepakt worden, door anderen en op kosten van anderen. Dat ze het eens zelf doen en betalen.

Sociaal hé! :twisted:

neruda 14 mei 2004 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus

Door eerst en vooral de vuile jobs door 'eigen volk' te laten opvullen..straatvegers,vuilnisophalers,straatwerke rs,sanitair opkuiswerken, enz...ook juist..WIJ doen dit niet graag..laat ze dan maar komen...of toch niet ? 8)

Bobke 14 mei 2004 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Citaat:

Door eerst en vooral de vuile jobs door 'eigen volk' te laten opvullen..straatvegers,vuilnisophalers,straatwerke rs,sanitair opkuiswerken, enz...ook juist..WIJ doen dit niet graag..laat ze dan maar komen...of toch niet ? 8)

Al eens gesolliciteerd voor een van die jobs ?
Dacht je nu echt dat die door illegalen worden gedaan?

neruda 14 mei 2004 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:

Kijk 'ns rond u of dragen jullie blokkers allemaal oogkleppen..loop eens door Brussel centrum rond...wees eerlijk dat een Belg daar niet voor te vinden is..dit is ook een typisch groot steden fenomeen...ik spreek uiteraard niet over staatsjobkes..maar degelijk ..restaurants,café, bouw enz..

Bobke 14 mei 2004 17:09

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke

Kijk 'ns rond u of dragen jullie blokkers allemaal oogkleppen..loop eens door Brussel centrum rond...wees eerlijk dat een Belg daar niet voor te vinden is..dit is ook een typisch groot steden fenomeen...ik spreek uiteraard niet over staatsjobkes..maar degelijk ..restaurants,café, bouw enz..

Een goede raad van tante Kaat.
Als je restaurants,café, bouw enz.. bedoeld schrijf dan niet: straatvegers,vuilnisophalers,straatwerkers,sanitai r opkuiswerken.

Hoe het in Brussel gesteld is weet ik niet, maar als ik in mijn streek mijn oogkleppen aflaat zie ik bijna uitsluitend Belgen die jobkes doen. Zelfs bij de Chinees waar ik soms ga eten is het enige Vlaams personeelslid de poetsvrouw.

En als ieder die het niet met u eens is een VB-er is dan gaan die mannen een monsterscore halen op 13 juni. 8)

dorus 14 mei 2004 18:32

Citaat:

Vrijwel alle vuilnisophalers in Antwerpen zijn autochtoon. De vele kakmadammen (dames van de retirade!) zijn vrijwel allemaal autochtoon!

't Wordt tijd dat we er wat aan doen!
Plaats voor de allochtonen in onze retirades!
Met de slogan:
Moet je kakken, ga bij de makakkken!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Of :Lucht je flurk, bij de Turk!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

andev 14 mei 2004 23:03

Citaat:

Citaat:

Ook de autochtone "profiteurs" mogen aan het werk gezet worden, daar heb ik niets tegen. De allochtonen die deze bovenstaande jobs uitvoeren doen tenminste een inspanning en zijn nuttig en verdienen een plaats in hun nieuwe maatschappij. De allochtone nietsnutten die er enkel op uit zijn te leven van allerlei steunmaatregelen en daarbovenop extra verdienen met grote of kleine criminaliteit: over de landsgrenzen zetten aub. Problemen met hun "belgische" nationaliteit? Neem ze dan terug af, als ze ze onwaardig zijn. Ik heb het hier dus niet over mensen van goede wil die niet meteen slagen in het vinden van werk enz, wel over de niet onaanzienlijke groep "anderen" waarvan sommigen hier dan nog rondlopen met de pretentie dat ze het mettertijd "allemaal gaan overnemen". Ze verpesten het niet alleen voor ons maar ook voor hun eigen landgenoten die wel van goede wil zijn.

Guderian 15 mei 2004 00:06

Citaat:

Willekeurig illegalen standrechtelijk executeren. Na een 30-tal gaat dat de wereld rond en durft niet één nog te komen. :wink:

Moby 15 mei 2004 00:47

Citaat:

Jouw pasfoto langs de Belgische grenzen hangen...

filosoof 18 mei 2004 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beer

Zie JIJ er dan fris uit? 't Is maar een vraagje :wink:

Weisse Wolf 18 mei 2004 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beer

Ken jij Beer dan? Of is er een gevoelige snaar geraakt? Filosoof is Groen!. :lol:

filosoof 18 mei 2004 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof

Ken jij Beer dan? Of is er een gevoelige snaar geraakt? Filosoof is Groen!. :lol:

mis, Beer! :lol:

Beer 18 mei 2004 12:32

Filosoof ik zie er nog fris uit :lol: Maar ik denk ook dat u voor groen bent :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be