![]() |
Nederlandse overheid zet roze verlichting in om hangjongeren te verdrijven
Citaat:
|
Ik heb het bericht gelezen. Een van de redenen dat ik met het voorstel tot een maatschappelijke dienstplicht kwam.
De oplossing is enigszins wonderlijk: wil je alle gebouwen roze spuiten c.q. alle verlichting roze maken? Tja, buitenlanders zullen dan denken in een grote bordeelbuurt terecht te zijn gekomen ...... |
Klassieke muziek, wordt dat ook ergens gebruikt? Lijkt me erg leuk om in het straatbeeld te horen.
|
In Groot-Brittannië blijken ze de roze verlichting al te hebben toegepast:
Citaat:
![]() In verschillende Nederlandse steden wordt er op straat muziek afgespeeld via speakers, maar of deze ook worden gebruikt om hangjongeren te verdrijven dat weet ik niet. |
Citaat:
Eerder Van Schoonhovestraat :lol: |
Ik denk dat je niet alleen de hangjongeren zult verdrijven met je radiating pink...
|
Krijgen we dan binnenkort last van hanghomo's???
|
Citaat:
|
Hangbang homo's ?
Alleen in West-Vlutië |
Allee de toekomst ziet er rooskleurig uit.
We evolueren naar een ouwemeekessamenleving waar mensen mensen jonger dan 30 uit de openbaarheid geweerd worden. We kunnen hen misschien verplichten om lange afdekkende klederen te dragen met enkel een gaasje ter hoogte van hun ogen. Ik zeg maar wat. |
Roze verlichting, klassieke muziek op straat, ik denk dat ik ga emigreren. :-D
(;-)) |
@ Cdude - Dat strekt je tot eer! Roze is per definitie een "Wallenkleur" .......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meestal op plaatsen waar jongeren grafiti komen spuiten. Na het plaatsen van zo'n speaker geraken die muren minder snel vol :P |
Citaat:
|
Wat is de Van Schoonhovenstraat? Zo goed ken ik België nu ook weer niet. De Lammetjesmarkt wel, (voor het beste rundvlees wel te verstaan) .......
Dat stuk vlees �* l'Os - daar hoef je niet voor naar de States ........ sorry, off topic ...... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be