![]() |
In een fatsoenlijke maatschappij moet elke vorm van druggebruik verboden zijn en moet er alles aan worden gedaan om dat verbod af te dwingen. Iedere vorm van verdraagzaamheid tegenover drugs is totaal uit den boze. Tegenover drugs kan niet autoritair genoeg worden opgetreden. Drugsverslaafden dienen dan ook te worden opgepakt en te worden gedwongen om af te kicken, en ze dienen bovendien ook nog zelf op te draaien voor de kosten van het afkicken.
|
Citaat:
vrijheid van druginspuiting! teken de injectie nu! |
We berokkenen ze er geen schade mee, maar net integendeel. Ik zie niet in waarom we hier negatief tegenover moeten staan...
Een heikel punt is natuurlijk, wat is drugs en wat niet? Iemand die geregeld een glaasje teveel opheeft maar daar niemand mee schaadt, moet die aangepakt worden? |
Citaat:
|
Ik vind dat vooral het vrij uiten van debiele meningen zwaar moet gestraft worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een heroïneverslaafde die gaat stelen om te kunnen spuiten (wat vaak voorkomt) moet inderdaad afkicken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan de cynicus hier...
Informeer u eens over de geschiedenis, of heb ik het mis als ik zeg dat Hitler ook wel eens (Hard)drugs gebruikte??? Werd die dan ook door zijn waffenSS zo repressief aangepakt??? :twisted: |
Citaat:
a) ga jij dat tegenhouden => hahahaha b) indien er schade aan derden bij betrokken wordt => de normale straf c'est tout dit is zowat de 200e keer dat dit thema op het forum gegooid wordt, en steeds weer door een idioot die vrije meningsuiting propageert enkel om een mening te uiten die de rest van de mensen minder vrij maakt. buikje => vol |
Citaat:
|
Citaat:
=> www.vlaamsblok.be |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Volgens mij zijn al die blokkers gewoonweg gefrustreerd... Ze zullen ook eens gelezen hebben dat drugsgebruik bij ouders zorgt voor hersen-complicaties bij hun nakomelingen... En wil dat nu net lukken dat de skinheads altijd al vaste gebruikers van hard spul, waren, het is trouwens aan de moderne "dietschers" te zien, niet waar...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be