Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Geen priesters meer in bloedprocessie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138303)

Scherven A. Mok 4 mei 2010 13:55

Geen priesters meer in bloedprocessie

bron

De misdienaars worden vervangen door seminaristen en de priesters mogen niet meer mee doen. Dus zit iedereen op de bloedprocessie behalve de misdienaars en de priesters 8O
Ze zullen het nooit leren en blijven gewoon voort doen. :roll:

Raf 4 mei 2010 15:17

:lol:

Travis66 4 mei 2010 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 4730673)
bron

De misdienaars worden vervangen door seminaristen en de priesters mogen niet meer mee doen. Dus zit iedereen op de bloedprocessie behalve de misdienaars en de priesters 8O
Ze zullen het nooit leren en blijven gewoon voort doen. :roll:

I don't get it. Dus misdienaars en pastoors moeten in een kamertje buiten beeld blijven? Valt dat niet onder "aanzetten tot..."?

Albrecht 4 mei 2010 15:27

Hmm...dit is toch wel spijtig. Is het dan nog wel een echte processie?

Raf 4 mei 2010 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 4730941)
I don't get it. Dus misdienaars en pastoors moeten in een kamertje buiten beeld blijven? Valt dat niet onder "aanzetten tot..."?

Neuh... :magniet:

Dat is een test, om te zien of ze wel ècht kunnen weerstaan. Zo lang ze niet slagen voor de test, moeten ze terug het kamertje in... :-D

Grapha 4 mei 2010 15:31

ik had vanmorgen dat ik fietste en ik zag een vrouw met twee honden en ik was van plan te gaan fluiten maar wat er opeens gebeurde ik tuite me mond en opeens weerklonk het fluiten van sja of je het nou god moet noemen ik doe dat maar dan dus hoorde dat fluiten en was daar natuurlijk helemaal verbaast van maar daar kwamen geen negatiefe gedachten van heerlijk te noemen het speeld in op je zinnen en je overtuiging

Scherven A. Mok 4 mei 2010 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grapha (Bericht 4730955)
ik had vanmorgen dat ik fietste en ik zag een vrouw met twee honden en ik was van plan te gaan fluiten maar wat er opeens gebeurde ik tuite me mond en opeens weerklonk het fluiten van sja of je het nou god moet noemen ik doe dat maar dan dus hoorde dat fluiten en was daar natuurlijk helemaal verbaast van maar daar kwamen geen negatiefe gedachten van heerlijk te noemen het speeld in op je zinnen en je overtuiging

Jezelf waarnemen als buitenstaander. Het sterven van het ego. Eenwording. Mysticisme. Goed bezig. Wel oppassen dat ze je niet weg steken. Zowel religieuzen als humanisten zijn daar allergisch aan. (cfr kardinul Danneels : "God kan je niet voelen, je kan er enkel in geloven")

Raf 4 mei 2010 15:43

Citaat:

Staan er geen leestekens op jouw klavier?

Grapha 4 mei 2010 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4730924)
:lol:

mooi dat ik goed bezig ben daar wil ik wel van overtuigd zijn

zonder overtuiging waren we geen meter verder gekomen dus is het mooi dat jullie zo ver zijn dat jullie overtuiging voor ogen hebben is tevens heeft tevens met je mening te maken maar het is een overtuiging dus eigenlijk een feit

de feiten beheersen het leven daar denken ze over na vormen daarmee hun mening en daar zijn ze of wel of niet helemaal van overtuigd en dus zitten ze de hele tijd daar aan te denken

Jaani_Dushman 4 mei 2010 17:24

Citaat:

ik heb zo iets van op het eerste zich zou je denken awel dat is nu eens een nederlandse zin maar dan denk je zo van goh weet je eigenlijk is dat zo ja je weet wel iets dat niet zo goed zit wel grammaticaal enzo dan toch dat bedoel ik

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be