![]() |
vrijblijvende p.be meeting op verkiezingszondag in de Beest ?
ik denk dat er wel een aantal mensen naar daar zullen willen afzakken :-)
ok er zullen er ook zijn die daar niet gezien willen worden, maar die moeten dan maar naar de Muze trekken of zo ;-) dus : laten we zeggen om 15u daar ? ik heb zo'n vermoeden dat de sfeer daar nogal 'uitbundig' gaat zijn :-P wie komt er ? ps aan de mods : kan er iemand dit item 'vanboven' houden ? |
Euhm, zijn er andere p.be-meetings dan vrijblijvende? :mrgreen:
|
Citaat:
nee, bedoelde eigenlijk dat ik zelf ook nog ni zeker ben van er te geraken :o |
Citaat:
Nu begin ik te denken dat ge echt wel god bent 8-) |
Citaat:
ik doe dat gewoon omdat ik heb nagedacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, bij Politicsinfo deden we dat ook altijd: op de verkiezingsdag samenkomen, dat was toen in de lounge van een hotel in Mechelen, met een grote TV, zodat we constant de uitslagen konden volgen tussen pot en pint
|
Citaat:
maar k denk wel dat de nationalisten in globo gaan winnen, dus t kan wel plezant zijn :-) voor wie ruimdenkend blijft hé ;-) |
Goe weer en dan binnen zitten? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit een verkiezing meegemaakt die ik zou willen vieren. Verkiezingen zijn iedere keer opnieuw dieptepunten in onze beschaving.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is te veel democratie. Alle kippen lopen kriskras kakelend over het erf en het enige wat ze achterlaten zijn stukgetrapte scherven, stront en pluimen. Niemand verheft zich nog boven dit wansmakelijke schouwspel. Politici zijn niet in staat zichzelf te organiseren omdat ze primair naar het partijbelang kijken, of het nu over de indeling van kieskringen gaat, de grootte van kiesdrempels, de wijze van partijfinanciering (!), het gewicht van partijleden versus het gewicht van gewone kiezers, het kiessysteem, etc. Laat dat in godsnaam over aan mensen die geen rechtstreekse baten genieten bij bepaalde opties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan nie ik moet gaan stemmen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be