![]() |
De catastrofale gevolgen als NV-A & VLD de grootsten zouden worden
http://www.hln.be/hln/nl/3424/econom...ekenland.dhtml
![]() bezin eer je begint !!! denk ook aan de arme gewone mensen, minderheden over de taalgrens, de chronisch zieken, invaliden, gepensioneerden... allemaal mensen net als wij... vandaag maken ze Walen kapot, morgen is het onze toer Graag toelichting van anderen wat de verschrikkelijke gevolgen... wanneer België verder kapot gaat ? |
Ik zal niet voor N-VA of VLD stemmen. Maar dit is pure anti-democratische stemmingmakerij.
|
Ik vrees van niet http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=TB2PNIJB
|
Wat zouden ze toch.
Laat ons eerst maar eens de uitslag afwachten alvorens ons aan zulke scenario's te wagen. |
Wat in Griekenland gebeurt is eerder een waarschuwing voor het anti-democratische karakter van extreem-links.
|
"En de koeien zullen geen melk meer geven !"
|
De tactiek van (meestal rode) belgicisten : angst zaaien :-D
|
Citaat:
Als wij nu al nie meer mogen verantwoordelijk zijn voor de opwarming van de aarde, het verlies van de nationale ploeg, de schimmel op de Guyèrekaas of het mislukken van de rijstoogst in Itsupitchu dan wil dat zeggen dat wij inderdaad aan afschrikkingskracht hebben ingeboet. kortom: dit pakt mij se.... |
Ja, FUD.
Maar aan het laatste sterke staaltje dat ik daarvan gezien heb, in de hele heisa rond de WangeLapper, deed NVA & Bart De Wever duchtig mee. (De man ziet de link met even overbodige scheepslift van Strepy blijkbaar niet.) |
Olijke bart heeft het nu steeds over Alexander, Caroline, Karel,... :lol: beetje sissie maar veelzeggend
nu ten gronde... waarom zou de gewone Vlaming beter worden... |
Citaat:
Vlaanderen wil besparen/ Wallonië en Brussel wil het door de ramen gooien. gevolg, Vlamingen zullen op straat komen omdat hun zuur verdiende centjes door onze zuiderbuurtjes worden verbrast... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals iemand al opmerkte, de koeien zouden stoppen met melk geven. Over heel de wereld zouden de vulkanen as spuwen, zodat het vliegverkeer voor decennia lang onmogelijk wordt. Al Qaeda zou ook bij christenen, joden en atheïsten populair worden. Uw vrouw zou zwanger raken van de melkboer (een zesling). Uw hond zou hondsdol worden en lelijke bijtwonden veroorzaken. Uw dochter zal lesbische pedofiele neigingen krijgen. De getuigen van jehova gaan gelijk krijgen en het einde der tijden zal nog met 300 jaar vroeger komen. En dat staat allemaal te gebeuren als ge NV-A stemt. Doet nu allen boete en stem Tjeef, Sos of Blauw. |
Citaat:
De toekomst voorspellen is geen kunst meer als ik dat hier allemaal lees. Maar we kunnen wel leren uit het verleden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be