![]() |
NV-A Boerswa leegloop :Ontgoochelde De Rammelaere (N-VA) komt niet op
Ontgoochelde De Rammelaere (N-VA) komt niet op
![]() De Krant van West-Vlaanderen schrijft voorts dat N-VA Tielt vragen heeft bij het feit dat Vlaams minister Bourgeois zelf de federale lijst aanvoert en verklaart dat hij na de verkiezingen minister blijft. De partijwoordvoerder wil voorlopig geen uitspraken doen over de lijstvorming zolang de procedure niet volledig rond is en alle beslissingen definitief genomen zijn. (belga/sps) nooit genoeg die west vloming pasterke lookalike Boerswa... :lol: postjes en de money ;-) zoals de die van MR.... wat zeggen die hypocrieten dan ? Waals profitariaat ? :lol: |
???
|
|
Citaat:
|
Hoe dan ook, dit is een zeer slechte zaak voor de N-VA. Deze partij dankt zijn succes aan zijn imago van degelijke Vlaamse partij zonder al te veel kapsones, en dergelijke interne strubbelingen kunnen dat alleen maar in gevaar brengen. Hopelijk kunnen ze dit spoedig en discreet oplossen.
|
Benieuwd of de media hier evenveel aandacht aan gaan besteden als aan het ontslag van Bruno Stevenheydens (een vergelijkbaar voorval) :-)
|
Totaal gebrek aan politieke ethiek van Bourgeois
|
Citaat:
|
Citaat:
Azo. Ik wist al niet wat ge nu weer allemaal aan't vertellen waard. Tielt heeft vragen bij Geert. Ik ook, maar ik vind het wel logisch dat het gebeurd. Alez, ik verwijt het hun niet dat ze het doen en eigenlijk schijnkandidaten zijn. Want dat hebben we allemaal, maar ik vind wel dat ze allemaal hun mond moeten houden van 'wij doen dat niet'. Dusja, ik vraag mij af in hoeverre Peeters hier gelukkig mee is. En wat Els betreft, ik vind het cru voor haar maar dat is nu eenmaal het leven. Enja, zal nog meer gebeuren als militanten plaats moeten ruimen voor nieuwkomers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja? Nu nog in't nieuws en op met de broek op de enkels bij linda de win en we zijn even ver. |
Citaat:
Zware ruzie in West-Vlaamse N-VA :lol: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100506_038 schoon reklaam |
Citaat:
Bourgeois had zoiets direct moeten afwijzen! |
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be