![]() |
Zware ruzie in West-Vlaamse N-VA
Het zit er bovenarms op in de West-Vlaamse afdeling van de N-VA. Vlaams
minister Geert Bourgeois wordt normaal gezien op 13 juni lijsttrekker voor zijn partij in die provincie. Huidig kamerlid Els De Rammelaere zou de tweede plaats krijgen. Dat was alvast het voorstel van het provinciale N-VA-bestuur. Gisterenavond besliste het nationale kiescollege om de tweede plaats niet aan De Rammelaere, die ook schepen is in Tielt, te geven. Daarop besliste de afdeling Tielt uit het arrondissementele bestuur te stappen. |
Tja, iedereen wilt aan de potten kunnen eh
|
Boerswaswa is de alleenheerser, net als bij VB , de 3 grote tenoren... schijnt toch zo te zijn
|
Daar gaan we weer, iemand krijgt niet het plaatsje dat hij of zij wilt en dan moeten ze geen plaats (strijdplaats) meer hebben... mijn postje mijn postje en de rest kan ontploffen; vorig jaar hetzelfde in de West Vlaamse open VLD met Stern Demeulenaere.
Nu zal wrsch wel geen groot verlies zijn voor de N-VA want veel heb je die naamt toch niet gehoord hé. |
Citaat:
En schoonheid zit van binnen.... haha (sorry he). |
Citaat:
Toch lijkt die me bekwaam maar zo oersaai. Gisteren nog gezien en gehoord in het parlement. Als Bart op TV komt dan je je nog verwachten aan het een of ander. |
Het stoort mij wat dat mensen in tijden van zeer goede peiling zo reageren...
|
Citaat:
Nu ja jammerlijk feit. Dat ze elders onverkiesbaar zou zijn bij dit politiek klimaat én met een palmares roept vragen op. |
Citaat:
Het moet toch iemand geweest zijn die er bij was niet? |
Och, bij elke lijstvorming, iedere keer, iedere partij, gaat het hard tegen onzacht. Niks nieuws onder de zon.
|
Citaat:
't Is altijd en overal iets. |
Citaat:
Partijdemocratie moeten ze in de NVA nog wat leren. Maar wat wilt ge, het doel heiligt de middelen. Voorlopig toch. |
Citaat:
Wat wel nieuw is is dat dit plaatselijke akkefietje de pers haalt, zou de actie beschadiging N-VA al begonnen zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest heb je gelijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be