![]() |
wie heeft betere film smaak: Cdude of Styllo Ben
In het topic "welke film heb je als laatste gezien", zijn Cdude en ik in een discussie verwikkeld over wie nu de beste film smaak heeft en top-klasse films herkent.
We hebben beide filmtitels naar elkaars hoofd gesmeten om die discussie op die manier te beslechten maar politics.be zou politics.be niet zijn als de andere forummers er hun zeg in zouden doen. dit zijn de titels van Cdude: - bunny and the bull - wristcutters - raise the red lantern - la cité des enfants perdus - la vie revee des anges - the unbearable lightness of being - mondo weirdo - 1984 - forbidden planet - akira Mijn titels zijn: - the blues brothers - one flew over the cuckoo's nest - the color purple - the english patient - yol - le fabuleux destin d'amelie poulain - dead poet society - the name of the rose - la bicicletta de beslissing is aan jullie |
Aangezien noch Con Air, noch Titanic in jullie lijstjes staan, kennen jullie er allebei niks van.
|
Citaat:
|
Heyy waar zijn mijn Dardennes, Coenes en Von Triers : Antichrist, Dogville, Idiots en Dancer in the Dark
Coen : A Serious Man (2009), Burn After Reading (2008), No Country for Old Men (2007) , Intolerable Cruelty (2003), The Man Who Wasn't There (2001), O Brother, Where Art Thou? (2000) (written by) EN The Big Lebowski (1998) Fargo (1996) The Hudsucker Proxy (1994) Barton Fink (1991) Miller's Crossing (1990) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je moet nu niet lukraak titels beginnen copy pasten vanuit wikipedia ;-) |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
con air is barslecht. ik heb het gisteren nog van mijn computer gewist. |
Citaat:
|
Citaat:
De Morgen Coene collection gemist? 8O http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Sh...-Cruelty.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hum, beiden één stem.
Ook voor jezelf gestemd Ben? :rofl: |
helaba, ik zie dat je voor je eigen gestemd hebt. is niet eerlijk hé :-)
je had sportief moeten zijn en op mij stemmen. en aan de overige forummers: bij het bepalen van jullie keuze, let er wel op dat ik sinds 2004 tot jullie gemeenschap behoor terwijl Cdude slechts een nieuwkomer is. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is je vergeven. ;-) |
Eventjes inzake enkele boekverfilmingen van de bovenstaande lijstjes:
Akira: de strips waren véél beter, de film was een zware ontgoocheling. The name of the Rose: Connery is op dreef, goed geregisseerd ook maar het boek was anders en beter. The unbearable lightness of being: het boek heb ik enkele jaren geleden gelezen, en ik heb toen een plechtige eed gezworen om nooit meer één werk te lezen of bekijken dat iets te maken heeft met Milan Kundera. Dit was echt het meest saaie, overschatte boek ooit. 1984: boek en film zijn ok. One flew over the cuckoo's nest: goed boek, uitstekende film. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be