![]() |
Leterme: "Verkiezingen legaal, maar tegen de grondwet"
Ja ja, onze premier is goe bezig, het is legaal ook al is het tegen de wet. Verklaart wel veel in Absurdistan.
http://www.hln.be/hln/nl/1274/Land-i...grondwet.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Legaal, maar illegaal. Tegen de wet = illegaal, tegen de grondwet is zeker illegaal. Draaien en keren, en voor niks verlegen die mensen. Lang leve de revolutie
Er is binnenkort en mars voor het behoud van België, wanneer is het mars voor de splitsing? |
Op die manier kan je alles goedpraten!!
Echt een staaltje van politieke hypocrisie!!! |
Bon, na wat halve bedreiginkjes van mensen die blijkbaar liever hebben dat ik met mijn buitenlandse mening wegblijf uit dit forum, wist ik wel dat men een stokje zocht om mij weg te houden.
Op zich is dat geen erg. Het is wel een beetje lachwekkend dat men er blijkbaar niets beter op gevonden heeft dan dit : • om 09h10 begin ik een thread : http://forum.politics.be/showthread.php?t=138446 • een half uur later, om 09h40 start Amon Re met een quasi identieke thread : http://forum.politics.be/showthread.php?t=138449 Men vindt het kennelijk zinnig om mij een waarschuwing te geven, omdat ik niet kon weten dat iemand een half uur na mij een gelijkaardige thread zou starten : Dear Hallebarde, You have received a warning at Politics.be. Reason: ------- Onderwerp geplaatst in foutief subforum Beste, Dit topic bestaat al. Gelieve hier in het vervolg rekening mee te houden. mvg The Quibbler. Kijk, als men werkelijk niets beters dan dit kan bedenken, heb ik veel liever dat men mij openlijk laat weten dat mijn aanwezigheid op dit forum ongewenst is. Laat ik het voor iedereen dus wat makkelijker maken, en u allen geen overlast meer bezorgen. Het ga u niettemin allen goed. Hallebarde |
Citaat:
jij bent een aanwinst voor dit forum ! hopelijk gewoon een foutje van een al te snelle moderator, ik hoop dat je snel excuses van hem/haar krijgt groet Anna |
Citaat:
Er zijn er hier mensen genoeg die wensen dat je hier blijft. |
Citaat:
Vraag eens aan de bakker, de buschauffeur of iedereen in het dagelijkse leven. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
kan niet goed volgen, iets overslagen van te lezen, denk ik
|
Citaat:
Want op die vraag kunt ge geen fatsoenlijk antwoord geven. Nu heeft Leterme iets gebroebeld van wel van ditte maar niet van datte .... en dat zal hem onder de neus gewreven worden op debatten door zijn konkurrenten, en in vraaggesprekken door kritische joernalisten. Dat illustreert maar hoe stom Leterme is. Mocht hij mij heel heel dik betalen om hem te advizeren, ik zou hem ingefluisterd hebben om te antwoorden: "de feiten zijn nu wat ze zijn, we moeten vooruit". Nog maar eens herhalen hoe slim het Weverke reageert op die ongrondwettelijkheid: (niet letterlijk, ik heb maar 640 kb flasj geheugen) als partij moet je deelnemen aan de verkiezingen; als demokraat moet je ze totaal bestrijden. (de bestrijding gebeurt dan ook volledig buiten de partij, door dat spellement van 'splits de kieskring; steun de burgemeesters" of zoiets. |
Citaat:
Maar daar gaat het niet om. Het gaat om korrekt zijn. Respekt voor de bazisafspraken van onze samenleving is het begin van een respektvolle samenleving. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn excuses hiervoor:oops: |
Citaat:
nu allemaal een kusje erop en gáááááán |
Citaat:
en de kardinaal reageerde: dat is illegaal maar niet tegen de grondwet, en hij stopte de zaak in zijn doofkelk. |
Citaat:
In Absurdistan heeft "men" juridische spitsvondigheden om alles "legaal" voor te stellen in allerlei akademische bewoordingen. Alleen de uitverkorenen verstaan dat maar leggen het dan uit aan de proletariërs. :x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be