Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Opiniestukken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138462)

Den Duisteren Duikboot 7 mei 2010 12:23

Opiniestukken

Aangezien het hoog tijd wordt dat ik mijn territorium een weinig uitbreid, zoek ik een geschikt kanaal voor het communiceren van mijn ideeën aan de hand van opiniestukken, columns, etc. Lezersbrieven zijn me te min.

Bij De Standaard kom je blijkbaar alleen maar aan bod als je een "naam" hebt (Torfs, De Wever, Reynebeau) en geen al te gedurfde mening. Of misschien word je daarvoor zelf aangezocht - ik weet het niet.

Vraag is: wat zijn de alternatieven (eventueel "online only")?

Tick 7 mei 2010 12:25

Start een blog.

Den Duisteren Duikboot 7 mei 2010 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4737056)
Start een blog.

Mja, daar komt nog minder volk op af dan op politics.be. Misschien een blog op Dewereldmorgen.be, maar die site is me nogal links.

Tick 7 mei 2010 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4737064)
Mja, daar komt nog minder volk op af dan op politics.be. Misschien een blog op Dewereldmorgen.be, maar die site is me nogal links.

Als u blog interessant is komt er redelijk wat volk op af zenne :)
Anders kan je misschien en subforum vastkrijgen hier op politics.

Weezer 8 mei 2010 10:48

http://www.joop.nl/ ofzo? De poco-tegenhanger van GeenStijl...

Scherven A. Mok 8 mei 2010 13:09

Citaat:

Probeer eens op apache. Van tijd verschijnen daar teksten waarvan je je afvraagt wat de nieuwswaarde of relevantie ervan is maar van tijd lees je daar ook wel eens iets nieuws of kritisch of iets diepgravender.

Den Ardennees 8 mei 2010 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4737054)
Aangezien het hoog tijd wordt dat ik mijn territorium een weinig uitbreid, zoek ik een geschikt kanaal voor het communiceren van mijn ideeën aan de hand van opiniestukken, columns, etc. Lezersbrieven zijn me te min.

Bij De Standaard kom je blijkbaar alleen maar aan bod als je een "naam" hebt (Torfs, De Wever, Reynebeau) en geen al te gedurfde mening. Of misschien word je daarvoor zelf aangezocht - ik weet het niet.

Vraag is: wat zijn de alternatieven (eventueel "online only")?

destijds konden sommigen mensen columns schrijven bij politicsinfo.net . Misschien es informeren bij Kristof of dat niet opnieuw kan?

garfield 8 mei 2010 13:12

Ik vraag me toch af waarom iedereen de neiging heeft zijn mening virtueel aan de massa te willen slijten en dan nog verwachten dat de massa die boeiend gaat vinden.

Scherven A. Mok 8 mei 2010 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 4738585)
Ik vraag me toch af waarom iedereen de neiging heeft zijn mening virtueel aan de massa te willen slijten en dan nog verwachten dat de massa die boeiend gaat vinden.

Dat is ook weer zoiets. Zoveel kracht en energie van duizenden mensen om hun oppervlakkige mening te verkondigen maar amper nog iemand die een jaar hard wil werken om dan met een leerrijk diepgravend artikel voor de dag te komen. We zijn bijna allemaal te lui geworden door onze welvaart. Ik toch al. :roll:

Jedd 8 mei 2010 13:52

Citaat:

Mja, daar komt nog minder volk op af dan op politics.be.

daar zou je je wel eens in kunnen vergissen :-)

Raf 8 mei 2010 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4738580)
destijds konden sommigen mensen columns schrijven bij politicsinfo.net . Misschien es informeren bij Kristof of dat niet opnieuw kan?

Ja, bij politicsinfo zitten ze ècht op de bijdragen van DDD te wachten... :lol:

Den Duisteren Duikboot 8 mei 2010 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4738580)

Grapjas. :-)

Den Duisteren Duikboot 8 mei 2010 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 4738579)
Probeer eens op apache. Van tijd verschijnen daar teksten waarvan je je afvraagt wat de nieuwswaarde of relevantie ervan is maar van tijd lees je daar ook wel eens iets nieuws of kritisch of iets diepgravender.

Bedankt. Ik neem het in overweging.

Den Ardennees 8 mei 2010 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4738668)
Ja, bij politicsinfo zitten ze ècht op de bijdragen van DDD te wachten... :lol:

het is alleszins een feit dat daar geen lastpakken en onruststokers als jij zitten

Xenophon 8 mei 2010 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4738899)
het is alleszins een feit dat daar geen lastpakken en onruststokers als jij zitten

En "Far" dan? Of hoe heet hij ook al weer?

Den Duisteren Duikboot 8 mei 2010 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4738899)

Integendeel. Die worden daar gepromoveerd tot moderator.

Den Ardennees 8 mei 2010 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4738969)
Integendeel. Die worden daar gepromoveerd tot moderator.

ah ja, Blaufuss,

er is toch ook nog Dina

maar je hebt veel krediet verspeeld met je pedofilie-topics (was destijds zelfs de reden voor de oprichting van Vlaanderen-Actueel )

Den Duisteren Duikboot 8 mei 2010 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4739046)
ah ja, Blaufuss,

er is toch ook nog Dina

maar je hebt veel krediet verspeeld met je pedofilie-topics (was destijds zelfs de reden voor de oprichting van Vlaanderen-Actueel )

Men moet daar maar tegen kunnen. Als moslims worden verondersteld rustig en bedaard te reageren op provocerende cartoons en lezingen, mag van VB'ers verwacht worden dat ze hun eigen gevoeligheden eveneens murw kunnen relativeren...

Trouwens, als je daar niet tegen kunt, moet je geen moderator worden.

Den Ardennees 8 mei 2010 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4739085)
Men moet daar maar tegen kunnen. Als moslims worden verondersteld rustig en bedaard te reageren op provocerende cartoons en lezingen, mag van VB'ers verwacht worden dat ze hun eigen gevoeligheden eveneens murw kunnen relativeren...

Trouwens, als je daar niet tegen kunt, moet je geen moderator worden.

overtuig hen met argumenten, beste Duikboot

Den Duisteren Duikboot 8 mei 2010 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4739128)
kritiek op godsdienst =/= pedofilie vergoelijken

Ik heb in het geheel niets "vergoelijkt", en zeker niet datgene wat sommige lieden onder dat begrip verstaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be