Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Profiel van de 'online nieuwslezer' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138481)

JefKerremans 7 mei 2010 16:23

Profiel van de 'online nieuwslezer'

Ik ben een Masterstudent Journalistiek en schrijf momenteel een thesis over het profiel van de 'online nieuwslezer'. Om zo'n profiel op te stellen, heb ik zoveel mogelijk mensen nodig die de volgende enquête willen invullen: http://bit.ly/bzxcNa.
Actieve forumleden zijn een interessante doelgroep, dus zou het interessant zijn dat zoveel mogelijk mensen hier de vragenlijst invullen.

Het invullen neemt slechts vijf minuten in beslag en bovendien maken deelnemers kans op twee filmtickets.

Iedereen is vrij de link te sharen en door te sturen.
Alvast hartelijk bedankt,
Jef

Txiki 7 mei 2010 16:36

Nu nog met uw thesis bezig? Wat laat, zeer laat. Ga je voor tweede zit?

JefKerremans 7 mei 2010 17:46

Journalistiek aan de Erasmushogeschool is een soort Master-na-Master. De deadline van de thesis ligt op 7 juni. Als dat niet lukt (ik heb genoeg respons nodig) wordt het spijtig genoeg tweede zit. Ik ga ook geen halfbakken onderzoek afgeven :).

Vlaanderen Boven 7 mei 2010 18:04

Ziezo. Laat die tickets maar tot mij komen.

JefKerremans 7 mei 2010 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4737820)
Ziezo. Laat die tickets maar tot mij komen.

Bedankt voor het invullen!
Dat iedereen hier maar een voorbeeld aan neemt.

Tick 7 mei 2010 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JefKerremans (Bericht 4737837)
Bedankt voor het invullen!
Dat iedereen hier maar een voorbeeld aan neemt.

Dit komt bij mij zeer arrogant over....
Begin er al spijt van te krijgen dat ik het al ingevuld heb.

Public energy 7 mei 2010 18:44

Eén kleine bemerking: ik denk niet dat de leden van dit forum een goeie steekproef zijn van gewone online nieuwslezers.

JefKerremans 7 mei 2010 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4737843)

Dat was een grapje! Alvast mijn excuses hoor.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Public energy (Bericht 4737864)
Eén kleine bemerking: ik denk niet dat de leden van dit forum een goeie steekproef zijn van gewone online nieuwslezers.

Ik heb de enquête ook via andere wegen openbaar gemaakt. Na het weekend selecteren de belangrijkste kranten wat lezers. Bedankt voor de raad!
Heb je misschien andere ideeën om deelnemers te vinden?

an1958 7 mei 2010 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JefKerremans (Bericht 4737619)
Ik ben een Masterstudent Journalistiek en schrijf momenteel een thesis over het profiel van de 'online nieuwslezer'. Om zo'n profiel op te stellen, heb ik zoveel mogelijk mensen nodig die de volgende enquête willen invullen: http://bit.ly/bzxcNa.
Actieve forumleden zijn een interessante doelgroep, dus zou het interessant zijn dat zoveel mogelijk mensen hier de vragenlijst invullen.

Het invullen neemt slechts vijf minuten in beslag en bovendien maken deelnemers kans op twee filmtickets.

Jef

Geraak niet verder dan de tweede bladzijde.
Telkens verschijnt een bericht,dat ik het aangeduide rode bericht moet nakijken,alhoewel die blz is ingevuld.Sorry,maar geraak niet verder...

JefKerremans 7 mei 2010 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door an1958 (Bericht 4738075)
Geraak niet verder dan de tweede bladzijde.
Telkens verschijnt een bericht,dat ik het aangeduide rode bericht moet nakijken,alhoewel die blz is ingevuld.Sorry,maar geraak niet verder...

Spijtig. Ik heb geen probleem gevonden, maar in ieder geval bedankt om het te melden!
Je mag steeds nog eens opnieuw proberen, dan zal het wel lukken.

an1958 7 mei 2010 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JefKerremans (Bericht 4738081)
Spijtig. Ik heb geen probleem gevonden, maar in ieder geval bedankt om het te melden!
Je mag steeds nog eens opnieuw proberen, dan zal het wel lukken.

Opnieuw geprobeerd,met hetzelfde negatief resultaat.Stop er dus mee.Hoop dat je genoeg deelnemers krijgt,en sukses met je thesis.Hopelijk horen we dan later nog eens van je,als jij je puntjes hebt binnengerijfd,en een goede uitslag hebt bekomen...Ik duim voor je...;-);-);-)

Scherven A. Mok 8 mei 2010 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door an1958 (Bericht 4738092)
Opnieuw geprobeerd,met hetzelfde negatief resultaat.Stop er dus mee.Hoop dat je genoeg deelnemers krijgt,en sukses met je thesis.Hopelijk horen we dan later nog eens van je,als jij je puntjes hebt binnengerijfd,en een goede uitslag hebt bekomen...Ik duim voor je...;-);-);-)

Je moet bij de media die je niet aanvinkt omdat je ze niet leest of gebruikt toch het bolletje nooit aanvinken. (Daar had ik de eerste maal ook even overgekeken)

bgf324 10 mei 2010 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4737843)

Onzin, het is een kerel met ballen.

Wat anders dan die andere die hier komen met hun thesisonderwerpen. Altijd dat kleinburgerlijk gatlikkerijgedoe. :?

Jazeker 10 mei 2010 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4741284)
Onzin, het is een kerel met ballen.

Wat anders dan die andere die hier komen met hun thesisonderwerpen. Altijd dat kleinburgerlijk gatlikkerijgedoe. :?

o u m

BigF 10 mei 2010 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JefKerremans (Bericht 4737619)

Jef

Allez vooruit.
Twee filmtickets.
Voor vijf minuten.
En we zijn vrij de link te sharen en door te sturen.
't Kan weer niet op vandaag.

BigF 10 mei 2010 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4741301)
o u m

:cheer:

backfire 10 mei 2010 11:55

aub

Txiki 10 mei 2010 12:06

Ingevuld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be