Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Profiel van de 'online nieuwslezer' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138481)

JefKerremans 7 mei 2010 16:23

Profiel van de 'online nieuwslezer'

Ik ben een Masterstudent Journalistiek en schrijf momenteel een thesis over het profiel van de 'online nieuwslezer'. Om zo'n profiel op te stellen, heb ik zoveel mogelijk mensen nodig die de volgende enquête willen invullen: http://bit.ly/bzxcNa.
Actieve forumleden zijn een interessante doelgroep, dus zou het interessant zijn dat zoveel mogelijk mensen hier de vragenlijst invullen.

Het invullen neemt slechts vijf minuten in beslag en bovendien maken deelnemers kans op twee filmtickets.

Iedereen is vrij de link te sharen en door te sturen.
Alvast hartelijk bedankt,
Jef

Txiki 7 mei 2010 16:36

Nu nog met uw thesis bezig? Wat laat, zeer laat. Ga je voor tweede zit?

JefKerremans 7 mei 2010 17:46

Journalistiek aan de Erasmushogeschool is een soort Master-na-Master. De deadline van de thesis ligt op 7 juni. Als dat niet lukt (ik heb genoeg respons nodig) wordt het spijtig genoeg tweede zit. Ik ga ook geen halfbakken onderzoek afgeven :).

Vlaanderen Boven 7 mei 2010 18:04

Ziezo. Laat die tickets maar tot mij komen.

JefKerremans 7 mei 2010 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4737820)
Ziezo. Laat die tickets maar tot mij komen.

Bedankt voor het invullen!
Dat iedereen hier maar een voorbeeld aan neemt.

Tick 7 mei 2010 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JefKerremans (Bericht 4737837)
Bedankt voor het invullen!
Dat iedereen hier maar een voorbeeld aan neemt.

Dit komt bij mij zeer arrogant over....
Begin er al spijt van te krijgen dat ik het al ingevuld heb.

Public energy 7 mei 2010 18:44

Eén kleine bemerking: ik denk niet dat de leden van dit forum een goeie steekproef zijn van gewone online nieuwslezers.