![]() |
Is het positief dat Eva Brems, professor in de mensenrechten, in de politiek gaat?
Is het positief dat Eva Brems, professor in de mensenrechten, in de politiek gaat?
Ja of neen?En is het coherent zich vervolgens aan te sluiten bij de ecologische partij? Ja of neen?Dus twee vragen, twee maal een eenvoudig antwoord. |
Citaat:
|
Vraag 1: afwachten
Vraag 2: uiteraard |
Citaat:
Vraag 2: was het debacle van Christine van Broeckhoven niet groot genoeg om te weten dat van hun groot gelijk overlopende vrouwmensen het niet goed doen in de politiek? |
Citaat:
Antwoord 2 : Neen; het debacle (welk debacle?) was niet groot genoeg om te weten dat vrouwen het niet goed doen in de politiek. |
Citaat:
|
Citaat:
Het blijft echter afwachten ze daarom ook het goed zal doen in de politiek, velen zijn geroepen, slechts weinigen houden het ook vol (we herdenken in onze gebeden van Broeckhoven, Leyman,...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan je een voorbeeld geven van de regelneverij waarvoor je vreest? |
hoe meer professoren in de politiek hoe beter
|
Citaat:
De groenen zijn toch regelneven hoor! |
Voor parlementair werk, denk ik dat het een meerwaarde is, dus ja
Voor effectief mee regeren .... doet mij denken aan Regi Moreels |
Citaat:
|
Citaat:
De presentator heeft haar trouwens gevraagd waarom ze altijd zo dat antwoord gaf. Die Mevrouw is echt gefrustreerd. Ik denk dat ze bij de CD&V wel op haar plaats zou vallen. |
Ja en Ja!! Geweldige vrouw, en al helemaal wanneer ze het voor de vrouwen opneemt. Herinner me nog een artikel waarin ze sprak over de hoofdoekenkwestie: http://spiritvoorgent.blogspot.com/2...ems-tegen.html
|
Citaat:
Korte samenvatting: ze kon het niet. Te doelgericht voor de politiek. |
Citaat:
Wat kon ze niet? Wat is het dat je moet kunnen om volgens jou 'de vedette' te zijn? |
Ik ben geen aanhanger van Groen maar ik ben blij dat competente mensen de politiek ingaan. Eva Brems is zeer competent en is zeer gekwalificeerd op een domein dat veel te weinig aan bod komt in ons bekrompen debat nl. mensenrechten wereldwijd.
Hoewel ik nooit voor Groen zal stemmen ben ik blij dat ze dit soort mensen in huis halen! |
Ik vind het positief dat Amnesty International eindelijk toegeeft een extreem linkse organisatie te zijn zoals oa Oxfam en dat voor de grote massa niet krampachtig en tjeverig weg te willen steken.
Tevens kunnen we ook eens het debat opstarten in hoeverre de politieke voorkeur een akademische carrière kan helpen of fnuiken in dit land. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be