![]() |
Tony kapt er mee
Van Parys gaat niet meer naar Broeksele.
Vervangen door een mediacown... |
Citaat:
De oude garde moet plaats maken voor "melkmuilen" ;) Alles wordt radicaler. |
Citaat:
|
HM. Ik denk niet dat het kalf daar gebonden ligt.
Naar verluidt kreeg hij een verkiesbare vijfde plaats op de Senaat. Hij zou dus zelf beslist hebben eruit te stappen. Nog een signaal dat de BocHt Van 179 gradenis ingezet... |
:cheer: daaaaaag Tony, doe gerust verder waarmee je bezig was: met niets :cheer:
volgende! niet duwen, niet duwen, ge komt allemaal aan de beurt :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar kom, Bracke en Torfs gaan de natie redden...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
.. hij ziet er dan ook al 78 uit
|
Citaat:
Een partij is een blok graniet met een partijkleur... Bert Anciaux is iemand die dat weet en destijds garanties afdwong bij de SPA. Bracke en Torfs beseffen dit nog niet ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, zijn ze reeds op voorhand verkozen (zomaar "out of the blue" "uit het niets"), zonder ook maar ene poot uit te steken. Onbegrijpelijk dat andere (mindere"goden") kandidaten dit zomaar laten begaan. Het doel heiligt hier dus blijkbaar alle middelen, ofte "alle middelen zijn goed" ofte "tous les coups sont permis". Ik hoop uit de grond van mijn hart, dat dit soort praktijken door de kiezers worden afgestraft. |
Wat een gemekker
tip:stem voor een ander |
Citaat:
De praktijk is helaas heel wat minder fraai, want zo'n bekend figuur ten volle uitspelen, levert veeeel meer stemmen op. En daar gaat het om. Je kan daar om treuren, maar ook dat levert niet één stem ekstra op. (en pas op hé, dat lukt ook niet bij elke bekende figuur; er zijn er al een aantal van het toneel verdwenen; maar zelfs dan nog: altijd gratis publisiteit ...) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be