![]() |
:roll: eigen volk eerst zegge se dan :? vuile werkjes voor migrant zijn se :oops: die moge dan blijven zeker als ze genoeg omzet realiseren :lol:
|
En Nigeriaanse hoertjes om ze te pijpen...
|
Ach ja, de VRT, ze heben een stokje gevonden.
|
Aan Kaiser: Loopt U soms over straat al kijkende door een rolletje WC papier?
|
Zeg Kaiser, wanneer begint je inburgeringscursus?
Tjonge toch, een goede taalcursus zou jij best eens kunnen gebruiken. Uit welke concentratieschool hebben ze jou geschopt? |
ik nu vlieg wille zijn, nu groot paniek zijn op madouplein en de madammen wa klop krijgen... tot nu niets te lees op website vloms blok
en anders ze zo vlug zijn... als het in hun winkel past :lol: zondag feestje in De Zevende Dag, , jij komt toch ook... :lol: het zal leuk worden , ge voelt da toch ook... :lol: met het blok zal het veiliger worden, af en toe ne shot en je kunt er weer tegenaan :lol: 8) |
Allez Kaiser PDR hebben ze op school al iets geleerd over meervoud en enkelvoud ?
|
Citaat:
Mogelijk omdat ze 10 jaar zijn, maar kom, ze hebben ook smilies, all you need. |
die rechtsen van VB hebben slecht spul verkocht :lol:
|
ja en ik denk dat gij het nog genomen hebt ook
slechte shit zeg... doe ze een proces aan wegens racisme |
Die 'Kaiser' is een vreemdeling hoor, dus moet er niet op geantwoord worden. :wink: Enkel volksgenoten zijn een antwoord waard. 8)
|
![]() :lol: anti-antifascisme?? pro fascisme? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pim Fortuyn gebruikte ook ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op erasmus in Spanje heeft een Amerikaans meisje me ooit voorgesteld haar anaal "te bevredigen" omdat ze haar maagdenvlies nog wou behouden. Het zijn niet alleen sommige mannen die erop kicken. Mij zegt het niets, maar ja, ieder zijn meug. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be