![]() |
Chiroleider Meulenberg krijgt baksteen in gezicht
Citaat:
Allé hopla, het is weer eens zover. In het verleden zijn er in Houthalen al eerder confrontaties geweest tussen allochtone jongeren die boel kwamen zoeken met chiroleiders. Nu gingen ze blijkbaar rechtstreeks op een jonger slachtoffer af in groep. Voor degenen die niet vertrouwd zijn met de regio rond Meulenberg: er wonen praktisch enkel buitenlanders van Noord-Afrikaanse origine. Je kan gemakkelijker een naald in een hooiberg vinden, dan een groep autochtone jongeren in de Meulenberg. |
Citaat:
|
Ze weten toch dat het in Vlaanderen verboden is, te denken wat iedereen begint te beseffen...
Edit: nee, er zullen nog wat bakstenen om onze oren moeten suizen, als niet bij sommigen kogels om de oren moeten fluiten. |
Op diezelfde site kun je een artikel lezen dat er blijkbaar veel potentieel zit in de jongeren van Meilenberg...
Ach ja was er niet bij en ken de buurt niet dus kan niet veel meer zeggen dan dat het zoiezo weer een triestige vaststelling is van hoe conflictueus het allemaal is, mensen, media tov realiteit,... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
90 reads, 6 posts
het leeft gewoon niet (meer) ... de makke tamme Vlaming heeft zich erbij neergelegd. |
Citaat:
Die dieren kunnen er niets aan doen, zij kunnen dat wel. Of zouden het dan toch echte beesten zijn? |
Tjah meulenberg, verbaast mij niets. Ik hoor daar nu al 15 jaar negatieve berichten van. (en die zullen wel al langer bezig zijn maar toen was ik nog te jong om er echt besef van te hebben) . Je kunt dat echt beschouwen als een verloren stukje land. Daar zijn zelfs no go zone's (of die waren er vroeger toch), buschauffeurs hebben geweigerd daar nog te rijden, enz...
|
Probleemjongeren die geholpen moeten worden ?
Waarom gene razzia en de hele boel uitmesten ? |
Die chirokerel weet wie het waren ik raad hem aan om met zijn chirovrienden hen een koekje van eigen deeg te gaan geven ... been there, done that .
Laffe kereltjes zijn er overal heeft niets met huidskleur of nationaliteit te maken. |
Los het probleem op bij de oorzaak: weg met de Linkse partijen
|
Citaat:
|
Citaat:
Actie geeft reactie .... zo een laffe daad vraagt ernaar .... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be