Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   'Gaza uitgehongerd' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138619)

Antoon 11 mei 2010 08:14

'Gaza uitgehongerd'

Foto's van Gaza, na de laatste oorlog.

Zo begrijp ik beter waarom Europa zoveel geld geeft aan die mensen, en waarom organisaties als Amnesty en Oxfam op Gaza focussen. :?

- Tekst en uitleg in het Frans - bivouac -
(Bron : Palestine Today)

Bottenskrapet 11 mei 2010 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4743380)
Zo begrijp ik beter waarom Europa zoveel geld geeft aan die mensen, en waarom organisaties als Amnesty en Oxfam op Gaza focussen. :?

Misschien voor de andere zijde van het verhaal.

Aletheia 11 mei 2010 11:45

Jep, een paar foto's maken het voor mij duidelijk, Gaza is een paradijselijk oord dat niet te klagen heeft over zijn Israëlische buur.
Bedankt om dit te verduidelijken Antoon.

Cdude 11 mei 2010 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4743380)
Foto's van Gaza, na de laatste oorlog.

- Tekst en uitleg in het Frans - bivouac -
(Bron : Palestine Today)

Grappig dat er onderaan staat bij de foto van een uitgehogerd kind. "L'inde compte 30 millions d'affamés"
Bezit India geen nukes en lanceerde zij onlangs geen sattelieten?:twisted:

Europahater 11 mei 2010 15:35

Typisch de pallies. Het "zielige slachtoffer" uithangen aan de buitenwereld en ondertussen zich stiekem volvreten(op kosten van de "gehate Christenen en Joden"). Maar de wereld begint ze langzaam door te hebben. Hun krediet is opgebruikt. :lol::lol::lol:

Johan Bollen 11 mei 2010 15:35

3 Bijlage(n)
Israël-Palestine : une guerre d'images et de mots
Veelzeggende titel

Europahater 11 mei 2010 15:36

Moet ik nu gaan huilen met die gephotoshopte foto,s???? 8-)8-)

°°° Public Enemy °°° 11 mei 2010 16:30

Cdude 11 mei 2010 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Europahater (Bericht 4744253)
Moet ik nu gaan huilen met die gephotoshopte foto,s???? 8-)8-)

Die andere foto's kunnen dan niet gephotoshopt zijn?

Flashheart 11 mei 2010 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Europahater (Bericht 4744250)
Typisch de pallies. Het "zielige slachtoffer" uithangen aan de buitenwereld en ondertussen zich stiekem volvreten(op kosten van de "gehate Christenen en Joden"). Maar de wereld begint ze langzaam door te hebben. Hun krediet is opgebruikt. :lol::lol::lol:

Ronduit foutief om het Israëlisch-Palestijns conflict te framen in een "botsende beschavingen"-discours. Je weet toch dat een aanzienlijke minderheid van de Palestijnen christen is.

garfield 11 mei 2010 18:16

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door °°° Public Enemy °°° (Bericht 4744354)

8-)

Cdude 11 mei 2010 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 4744550)
8-)

Hmmm, daar ontbreekt toch nog wel een hypermoderne tank en ander modern gepansterd en wapentuig tussen aangekocht door Israel met de jaarlijkse "bijdrage" van de US.

garfield 11 mei 2010 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4744628)
Hmmm, daar ontbreekt toch nog wel een hypermoderne tank en ander modern gepansterd en wapentuig tussen aangekocht door Israel met de jaarlijkse "bijdrage" van de US.

Merkava tank is van israëlisch ontwerp en imo één van de betere tanks 8-)

onnoembaar 11 mei 2010 19:13

Zoveel honger in de Gaza en dan nog geld voor wapens.

atmosphere 11 mei 2010 19:22

foto's van wat marktkooplui en hun waar laten opeens zien hoe het met de gemiddelde Palestijn gesteld is.

Wat een onzin ! Zo kunnen we ook net zo goed foto's tonen van Israelische marktkooplui en hun spullen .

atmosphere 11 mei 2010 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Europahater (Bericht 4744250)

Zij zijn wel degelijk slachtoffer !! dit zegt genoeg :

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4294502.stm

En Israel maar zeuren over dwarrelende suiker raketten welke bijna nooit doel treffen.

garfield 11 mei 2010 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4744723)
Zij zijn wel degelijk slachtoffer !! dit zegt genoeg :

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4294502.stm

Onderstaande quote van je link bewijst dus enkel het gelijk van mijn afbeelding hierboven. de laffe palestijnse strijder verstopt zich achter zijn broeders en zusters

Citaat:

*There are no figures to show the proportion of Palestinians who were combatants and those who were civilians.

atmosphere 11 mei 2010 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 4744730)
Onderstaande quote van je link bewijst dus enkel het gelijk van mijn afbeelding hierboven. de laffe palestijnse strijder verstopt zich achter zijn broeders en zusters

tuurlijk , ze hadden eigenlijk op een open vlakte in gaza moeten staan om zich daar af te laten schieten !

Altijd weer dat flauwekul argument over het menselijk schilt. Wanneer je militaire Israelische doelen zou aanvallen tref je ook vele burgers omdat deze doelen zich simpelweg ook in bewoont gebied bevinden.

Cdude 11 mei 2010 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4744758)
Altijd weer dat flauwekul argument over het menselijk schilt. Wanneer je militaire Israelische doelen zou aanvallen tref je ook vele burgers omdat deze doelen zich simpelweg ook in bewoont gebied bevinden.

BewoonD, schilD aub :-o

Cdude 11 mei 2010 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 4744633)
Merkava tank is van israëlisch ontwerp en imo één van de betere tanks 8-)

Zonder al die "ontwikkelingscash" van de US, geen tanks. :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be