![]() |
'Gaza uitgehongerd'
Foto's van Gaza, na de laatste oorlog.
Zo begrijp ik beter waarom Europa zoveel geld geeft aan die mensen, en waarom organisaties als Amnesty en Oxfam op Gaza focussen. :? - Tekst en uitleg in het Frans - bivouac - (Bron : Palestine Today) |
Citaat:
|
Jep, een paar foto's maken het voor mij duidelijk, Gaza is een paradijselijk oord dat niet te klagen heeft over zijn Israëlische buur.
Bedankt om dit te verduidelijken Antoon. |
Citaat:
Grappig dat er onderaan staat bij de foto van een uitgehogerd kind. "L'inde compte 30 millions d'affamés" Bezit India geen nukes en lanceerde zij onlangs geen sattelieten?:twisted: |
Typisch de pallies. Het "zielige slachtoffer" uithangen aan de buitenwereld en ondertussen zich stiekem volvreten(op kosten van de "gehate Christenen en Joden"). Maar de wereld begint ze langzaam door te hebben. Hun krediet is opgebruikt. :lol::lol::lol:
|
3 Bijlage(n)
Israël-Palestine : une guerre d'images et de mots
Veelzeggende titel |
Moet ik nu gaan huilen met die gephotoshopte foto,s???? 8-)8-)
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoveel honger in de Gaza en dan nog geld voor wapens.
|
foto's van wat marktkooplui en hun waar laten opeens zien hoe het met de gemiddelde Palestijn gesteld is.
Wat een onzin ! Zo kunnen we ook net zo goed foto's tonen van Israelische marktkooplui en hun spullen . |
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4294502.stm En Israel maar zeuren over dwarrelende suiker raketten welke bijna nooit doel treffen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
tuurlijk , ze hadden eigenlijk op een open vlakte in gaza moeten staan om zich daar af te laten schieten ! Altijd weer dat flauwekul argument over het menselijk schilt. Wanneer je militaire Israelische doelen zou aanvallen tref je ook vele burgers omdat deze doelen zich simpelweg ook in bewoont gebied bevinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be