![]() |
Ook pvda+ kiest voor naambekendheid wit konijn
Wederzijdse verwijten ... gewoonweg plat voor de naambekendheid, zelfs hopen op vergissingen van oudere mensen die denken dat ze op grote broer stemmen ...
Ze zijn geen haar beter. Mijn enige vraag: stop met anderen te verwijten met die witte konijnen, het is nutteloos en noopt enkel tot herhaling van 'en jullie doen het ook'. titel: Tine Van Rompuy trekt senaatslijst PVDA+ link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100511_058 beetje tekst: Citaat:
|
Die gaat potten breken, let maar op. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze heeft het recht om te doen of te laten wat zij wil, wij bepalen dat niet. |
Tine Van Rompuy heeft in het verlededen al een aantal keer deelgenomen aan de verkiezingen voor de PVDA. Ze is dus helemaal geen wit konijn. Dat de naamsbekendheid een rol heeft gespeeld om haar op de eerste plaats te zetten lijkt me evident.
|
Citaat:
Op het matje Schoofzak ! |
Citaat:
Liegt de Standaard, dan lieg ik ook. Zie de kwoot uit de openingspost, ik kwoot hier enkel de zin die ik bedoel nogmaals: Citaat:
|
Een wit konijn is ze dus niet, wel iemand met een bekende naam. Ik denk niet dat er zich veel mensen gaan vergissen als ze bovenaan 'PVDA+' zien staan. Veel zal het allemaal niet helpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij piet piraat ..... |
Citaat:
dat is evident heuh |
Citaat:
|
Wel ik moet bekennen dat ik dat madamke goede resultaten wens. :-)
|
Vorig jaar zag ik de pvda'ers met een clownneus in de Leie varen in Kortrijk. Gaan ze deze keer ook zo opvallend zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou niet weten waarom ik voor hen zou moeten stemmen.
|
Citaat:
Dat neemt niet weg dat ze, net zoals anarchisten trouwens, zich op lokaal en vrijblijvend vlak kunnen inzetten voor bewonderenswaardige doelen, zoals het project Dokters voor het Volk. Maar geef ze in godsnaam niet de macht over een staatsapparaat, want we weten allemaal waar dat eindigt. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be