Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Werklozen naar werkkampen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138654)

Vlaanderen eerst 11 mei 2010 19:58

Werklozen naar werkkampen!

De N-VA wil dat werklozen verplicht moeten gaan werken in "werkkampen". Ze behouden hun uitkering maar moeten verplicht gaan werken in zo'n kamp. Ze doen daar werkervaring op, leren correct solliciteren en doen stages in bedrijven. Op je luie krent zitten en je broek verslijten in de sofa thuis behoort tot het verleden! Werklozen worden actief aan het werk gezet! Weigeraars worden met onmiddellijke ingang uitgesloten van werkloosheidsuitkeringen.

N-VA: Werklozen krijgen een uitkering dus moeten ze er ook maar wat voor doen!

filosoof 11 mei 2010 20:03

Worden jullie het nooit beu, debiele onzin te posten? :-P

Xenophon 11 mei 2010 20:17

Dat is wel erg van de NVA vind ik, Vlaamse werklozen naar het kamp!

Wisord 11 mei 2010 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4744870)

Ze passen ook al eigen volk eerst toe ...:-D

filosoof 11 mei 2010 20:29

Citaat:

Ooit vroeg het blok dat ook.

Cdude 11 mei 2010 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen eerst (Bericht 4744817)
De N-VA wil dat werklozen verplicht moeten gaan werken in "werkkampen". Ze behouden hun uitkering maar moeten verplicht gaan werken in zo'n kamp. Ze doen daar werkervaring op, leren correct solliciteren en doen stages in bedrijven. Op je luie krent zitten en je broek verslijten in de sofa thuis behoort tot het verleden! Werklozen worden actief aan het werk gezet! Weigeraars worden met onmiddellijke ingang uitgesloten van werkloosheidsuitkeringen.

Euhm, dat bestaat al en heet "trajectbegeleiding" :roll:

azert 11 mei 2010 20:41

Citaat:

Wie niet (mee)werkt aan de Vlaamse heilstaat is een nestbevuiler.
AVV VVK

den dinges 11 mei 2010 22:16

Citaat:

Niets nieuws onder de zon : in de jaren dertig van de vorige eeuw werd in Duitsland deze methode reeds toegepast op werklozen, op besluit van een zeer gekend en omstreden politicus.

den dinges 11 mei 2010 22:18

Citaat:

En als ze nu eens gewoon van heel België een werkkamp maakten ? Toch veel simpeler ?

longhorn 11 mei 2010 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4745137)
En als ze nu eens gewoon van heel België een werkkamp maakten ? Toch veel simpeler ?

Het is nog simpeler om er 1 grote hangmat van te maken.

den dinges 11 mei 2010 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4745145)
Het is nog simpeler om er 1 grote hangmat van te maken.

Ga jij maar raad geven in de USA, ze hebben het nodig : binnenkort lopen ze daar allemaal van de honger de muren, euh de tentzeilen op.

Savatage 11 mei 2010 23:06

De NVA begint mij meer en meer aan te staan :-D

den dinges 11 mei 2010 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4745191)
De NVA begint mij meer en meer aan te staan :-D

Pas maar op dat je niet werkloos word !:-)

pibo® 12 mei 2010 06:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4745137)

Dat is al , als je als arbeider / bediende in dit rotland werkt wordt je niet door je baas betaald ! Wel door de staat , die nemen meer dan de helft van je verdienste af , er rest je enkel wat er overschiet ........... dikwijls om meer dan 8 uur per dag te werken !!!!!!!!

Dus wat is er verkeerd dan van werklozen te verwachten dat ze zich 2 of meerdere keren per dag ergens aanbieden om ne stempel te halen ! Of beter zich per dag ergens ook 8 uur van hun tijd af te staan al is het maar om ergens te zitten , ze krijgen toch ook een inkomen van de staat 8O

Bhairav 12 mei 2010 06:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pibo® (Bericht 4745332)
Dat is al , als je als arbeider / bediende in dit rotland werkt wordt je niet door je baas betaald ! Wel door de staat , die nemen meer dan de helft van je verdienste af , er rest je enkel wat er overschiet ........... dikwijls om meer dan 8 uur per dag te werken !!!!!!!!

Dus wat is er verkeerd dan van werklozen te verwachten dat ze zich 2 of meerdere keren per dag ergens aanbieden om ne stempel te halen ! Of beter zich per dag ergens ook 8 uur van hun tijd af te staan al is het maar om ergens te zitten , ze krijgen toch ook een inkomen van de staat 8O

Hiermee laat ge zien wat voor een theater dat "gaan werken" en de economie allemaal is. Gij zijt zo iemand die smeekt om voor de zot gehouden te worden omdat ge u anders nutteloos zou voelen.

pibo® 12 mei 2010 06:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 4745350)
Hiermee laat ge zien wat voor een theater dat "gaan werken" en de economie allemaal is. Gij zijt zo iemand die smeekt om voor de zot gehouden te worden omdat ge u anders nutteloos zou voelen.

nog ni bekanst , zelfs nog niet voor de helft ! ik wil enkel overleven in dit apenland ............. wel te verstaan tijdelijk in dit apenland , later zelfs buiten europa !

Bhairav 12 mei 2010 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pibo® (Bericht 4745352)
nog ni bekanst , zelfs nog niet voor de helft ! ik wil enkel overleven in dit apenland ............. wel te verstaan tijdelijk in dit apenland , later zelfs buiten europa !

Overleven? Negerkes in Afrika zouden u eens moeten horen (lezen kunnen ze niet)...

pibo® 12 mei 2010 06:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 4745356)
Overleven? Negerkes in Afrika zouden u eens moeten horen (lezen kunnen ze niet)...

we leven hier wel int westen , en dus zeg ik naar westerse normen , overleven !

pibo® 12 mei 2010 06:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 4745356)

Bhairav 12 mei 2010 06:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pibo® (Bericht 4745359)

En daardoor voelt u zich dus minder belachelijk?8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be