![]() |
ACW raadt stem op N-VA af
Vakbondsleider Luc Cortebeeck geeft voluit ‘tegengas' aan de kiezers die
overwegen om op 13 juni op radicale Vlaamse partijen te stemmen. "In een interview met De Standaard haalt hij uit naar de Vlaamse zweeppartijen en roept hij de kiezers op om te stemmen voor een partij die verantwoordelijkheid wil opnemen" Daarom dus stemmen op de PS met Elio ;) Vanavond hoorde ik Elio's toespraak voor zijn leden: ik zou dus niet meer twijfelen. |
Dank u Luc Cortebeeck :-)
|
Zoals ik al in een andere draad zei, die man is blijven hangen in een België dat niet meer bestaat. Volgens mij gaat dit slechter uitdraaien voor het ACW dan de N-VA. Ik vermoed dat zelfs niet-Vlaamsgezinden het niet echt leuk vinden dat één of andere belgicistische dinosaurus hen een lijstje van 'goedgekeurde' partijen voorlegt.
|
Citaat:
Ik zou eens willen weten hoeveel centen die in het buitenland hebben staan samen met het ziekenfonds van dezelfde signatuur. Geld = macht. Dat bedoel ik eigenlijk. |
Uit de commentaren die ik lees op de site van De Standaard blijkt duidelijk dat deze uitspraak, op z'n zachtst gezegd, niet echt in de smaak valt. Sommige mensen gaan zelfs hun lidmaatschap van het ACW opzeggen. Maar ja, er zit daar natuurlijk een nationalistisch nest.
|
Citaat:
....... met vakbonden die geen belasting betalen op hun inkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja meneer pastoor. Nee meneer pastoor. Amen.
|
Citaat:
Voor wanneer een Vlaamse vakbond die de arbeiders verdedigt in plaats van hun eigen macht, buitenlandse beleggingen en vastgoedpatrimonium. |
Ge moet het maar durven, als vakbondsleider de open VLD plaatsen boven de nva, in uw stemadvies aan uw arbeiders.
Ik zal Kortbeekje bestrijden, te land, ter zee en in de lucht. bewuste zin uit de standaard: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: Luc Cortebeeck :cheer:
|
Citaat:
|
De vakbond dient de arbeider te verdedigen en niet dienst te doen als adviesbureau.
Nu ben ik het zat. Vandaag gaat m'n opzegbrief de bus op. |
:cheer: volharden in de boosheid :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be