![]() |
Even tijd om te bezinnen over de werkelijke motieven van het VB.
Vele keren heb ik tevergeefs getracht mij te registreren op de site van Politics Info, maar registreren lukt zo niet maar... en wanneer je reeds geregistreerd was , een wijziging van profiel doet , activeert men je account niet meer , althans wanneer je niet tot de kliek behoorde... :roll: Regelmatig worden Blokmeetings georganiseerd met VB kopstukken en ééntje heeft het blijkbaar goed aangepakt , want ze werd moderator van het forum en beslist wie er in komt en wie eruit vliegt... Raar maar waar, de heer Verstrepen was een poosje geleden nog eigenaar van Politics Info (- nu in handen van voorzitter Vivant ) In feite is dat forum niet meer dan een VB forum en wie tegen de schenen stampt van de makkers, wordt verbaal afgemaakt , bedreigd met de dood, krijgen pm-kes, ect.... Ok worden klachten bij politie tegen vermeende tegenstanders ingediend. Advocaten worden ingeschakeld tot bedreigingen toe dat ze je kot gaan afbranden... :roll: Gisteren registreerde ik mij op een site , Vlaanderen Actueel genoemd... Daar werd ik wel toegelaten, maar ook daar zijn rare methodes dagelijkse kost hoor. Wanneer je een topic wil openen of post krijgt je de mededeling : " Sorry, alleen Gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen berichten plaatsen in dit forum" Ik wou maar zeggen , 13 juni vrije meningsuiting :roll: , maar voor hoelang nog... :?: media VB op zijn Berlucsoni of Bush wijze :lol: Iemand nog zulke ervaringen ? |
De VLD zijn amateurs in vergeleijking met het VB.
De SPa hoeft zelfs niet te dreigen, de VRT-soldaten lopen al in het gelid. |
Hoewel het enigzins ongewoon is, heeft het weigeren van mensen op een website niets met vrije meningsuiting te maken. Als iemand een site maakt en er enkel zijn hond, zijn buurman, en de postbode op laat registreren, is dit zijn goed recht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een onzin. Zou je niet beter naar de site van Libelle of Flair gaan? :lol: :lol: :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be