Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Is dit het soort Vlaanderen dat we willen ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138718)

HOUZEE ! 13 mei 2010 11:54

Is dit het soort Vlaanderen dat we willen ?

Man beschoten vanuit gebouw in Antwerps schipperskwartier

Een 26-jarige man uit het Waalse Hensies is gisterenavond gewond geraakt bij een schietpartij in het Antwerpse schipperskwartier. De precieze omstandigheden van die schietpartij worden nog volop onderzocht.
De politie kreeg om 23.30 uur de melding dat er een man was neergeschoten in de Verversrui ter hoogte van nummer 4. Politie en ziekenwagen werden ter plaatse gezonden, maar stelden vast dat er van een slachtoffer op de vermelde plaats geen sprake was.

lees verder op : http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...kwartier.dhtml

Goed bezig daar in blokstad Antwerpen :roll:

Zwartengeel 13 mei 2010 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 4747578)

Een 26-jarige man uit het Waalse Hensies is gisterenavond gewond geraakt bij een schietpartij in het Antwerpse schipperskwartier. De precieze omstandigheden van die schietpartij worden nog volop onderzocht.
De politie kreeg om 23.30 uur de melding dat er een man was neergeschoten in de Verversrui ter hoogte van nummer 4. Politie en ziekenwagen werden ter plaatse gezonden, maar stelden vast dat er van een slachtoffer op de vermelde plaats geen sprake was.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wishful_thinking

De schoofzak 13 mei 2010 13:08

Het soort Vlaanderen dat we willen, zal in ieder geval niet dat soort zijn, waar bij elke daad van kriminaliteit, de vraag gesteld (gezongen, gekwaakt ...) zal worden: is dit nu de maatschappij die we willen ?

Hopelijk wel een Vlaanderen waar kriminele feiten zo vlug, zo adekwaat en zo rechtvaardig als mogelijk voor een rechtbank beslecht worden, met als het nodig is een verblijfje in een gevangenis als konsekwensie.

Xenophon 13 mei 2010 13:30

Citaat:

In een eerste reactie gaf het slachtoffer aan dat hij was beschoten vanuit een pand in de buurt. Hij kon niet precies zeggen waar dat was gebeurd en wat de eventuele aanleiding voor het schietincident was.
:rofl:

Ikke ni weet, ikke ni verstaan...

Zwartengeel 13 mei 2010 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4747718)
Het soort Vlaanderen dat we willen, zal in ieder geval niet dat soort zijn, waar bij elke daad van kriminaliteit, de vraag gesteld (gezongen, gekwaakt ...) zal worden: is dit nu de maatschappij die we willen ?

Hopelijk wel een Vlaanderen waar kriminele feiten zo vlug, zo adekwaat en zo rechtvaardig als mogelijk voor een rechtbank beslecht worden, met als het nodig is een verblijfje in een gevangenis als konsekwensie.

Dat is niet het punt dat Houzee! met zijn post wil maken, hoor. Lees dat artikel nog eens goed en je zal misschien begrijpen waar hij naartoe wil.

Scarabaeida 13 mei 2010 13:35

D�*t is het Vlaanderen uit de Franstalige horror-fictie! ;-)

backfire 13 mei 2010 13:36

Citaat:

Je bedoelt dat de man beschoten zou zijn omdat hij uit Wallonië komt? Althans, dat zou je kunnen concluderen mocht je *zelfcensuur* zijn.

De schoofzak 13 mei 2010 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4747764)
Dat is niet het punt dat Houzee! met zijn post wil maken, hoor. Lees dat artikel nog eens goed en je zal misschien begrijpen waar hij naartoe wil.

Nope.
Herlezen en ik zie niet meer dan dat ik er eerst in zag.

Word ik nu echt oud ? Aai dont tink so. (okee, aai dont houp so)

fb718882 13 mei 2010 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4747798)
Nope.

Ik heb het ook al ne keer of drie gelezen , en ik snap het ook niet al te best . Maar , ja , ik ben dan nog een heel stuk ouder dan gij :cry: .

daiwa 13 mei 2010 14:00

Citaat:

De stad Antwerpen wordt bestuurt door een coalitie van verschillende partijen en daar hoort het VB niet bij.
Ga dus maar keffen aan de deur van de partijen die de stad besturen.

Steve_M 13 mei 2010 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 4747822)
De stad Antwerpen wordt bestuurt door een coalitie van verschillende partijen en daar hoort het VB niet bij.
Ga dus maar keffen aan de deur van de partijen die de stad besturen.

Ik ben er zeker van dat als het VB hier aan de macht was, dat dan deze schietpartij niet gebeurd zou zijn. Dan zou Antwerpen een criminaliteitsvrije stad zijn waar de hemel roze is, de auto vervangen is door eenhoorns en pistolen regenbogen schieten i.p.v. kogels.

Xenophon 13 mei 2010 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4747850)
Ik ben er zeker van dat als het VB hier aan de macht was, dat dan deze schietpartij niet gebeurd zou zijn. Dan zou Antwerpen een criminaliteitsvrije stad zijn waar de hemel roze is, de auto vervangen is door eenhoorns en pistolen regenbogen schieten i.p.v. kogels.

Of hoe toch altijd het VB de schuldige is...

daiwa 13 mei 2010 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4747850)
Ik ben er zeker van dat als het VB hier aan de macht was, dat dan deze schietpartij niet gebeurd zou zijn. .

Heb ik dat ergens gezegd?

Ik zei enkel tegen HOUZEE dat hij aan de verkeerde deur staat te keffen.

Steve_M 13 mei 2010 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4747857)
Of hoe toch altijd het VB de schuldige is...

Heb ik niet geschreven.

Zwartengeel 13 mei 2010 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4747798)
Nope.

Backfire heeft het nochtans onmiddellijk begrepen.

Xenophon 13 mei 2010 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4747868)
Heb ik niet geschreven.

Ik heb het geschreven.

Txiki 13 mei 2010 14:37

Wat heeft dit nu met "Vlaanderen" te maken? En meer nog: wat heeft dit met de verkiezingen te zien?

Jazeker 13 mei 2010 14:46

Citaat:

Man beschoten vanuit gebouw in Antwerps schipperskwartier[/url]

Wat is de relevantie voor de verkiezingen van 2010?

fonne 13 mei 2010 17:12

Citaat:

Die Walen toch he, altijd maar vergeten hun rekeningen te betalen. Denken dat de hoeren gratis zijn in Vlaanderen :lol::lol:

Raf 13 mei 2010 19:11

Kan de topicstarter misschien eens uitleggen wat dit onderwerp met de verkiezingen te maken heeft?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be