![]() |
Is dit het soort Vlaanderen dat we willen ?
Man beschoten vanuit gebouw in Antwerps schipperskwartier
Een 26-jarige man uit het Waalse Hensies is gisterenavond gewond geraakt bij een schietpartij in het Antwerpse schipperskwartier. De precieze omstandigheden van die schietpartij worden nog volop onderzocht. De politie kreeg om 23.30 uur de melding dat er een man was neergeschoten in de Verversrui ter hoogte van nummer 4. Politie en ziekenwagen werden ter plaatse gezonden, maar stelden vast dat er van een slachtoffer op de vermelde plaats geen sprake was. lees verder op : http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...kwartier.dhtml Goed bezig daar in blokstad Antwerpen :roll: |
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wishful_thinking |
Het soort Vlaanderen dat we willen, zal in ieder geval niet dat soort zijn, waar bij elke daad van kriminaliteit, de vraag gesteld (gezongen, gekwaakt ...) zal worden: is dit nu de maatschappij die we willen ?
Hopelijk wel een Vlaanderen waar kriminele feiten zo vlug, zo adekwaat en zo rechtvaardig als mogelijk voor een rechtbank beslecht worden, met als het nodig is een verblijfje in een gevangenis als konsekwensie. |
Citaat:
Ikke ni weet, ikke ni verstaan... |
Citaat:
|
D�*t is het Vlaanderen uit de Franstalige horror-fictie! ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Herlezen en ik zie niet meer dan dat ik er eerst in zag. Word ik nu echt oud ? Aai dont tink so. (okee, aai dont houp so) |
Citaat:
|
Citaat:
Ga dus maar keffen aan de deur van de partijen die de stad besturen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei enkel tegen HOUZEE dat hij aan de verkeerde deur staat te keffen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat heeft dit nu met "Vlaanderen" te maken? En meer nog: wat heeft dit met de verkiezingen te zien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan de topicstarter misschien eens uitleggen wat dit onderwerp met de verkiezingen te maken heeft?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be