![]() |
Grote fraudezaak met verzekeringen
Zo'n 200 makelaars zijn betrapt op het niet aangeven van commissielonen op verzekeringsproducten van buitenlandse ondernemingen. Het gaat enkel nog maar om de commissielonen die ze kregen van (een) Ierse onderneming(en) maar het bedrag loopt al op tot meer dan 100 miljoen euro (bijna een half miljard BEF !!). Hoogst waarschijnlijk is dit nog maar het topje van de ijsberg en gebeurt dit met tal van andere buitenlandse producten.
bron Allemaal de schuld van de overheid, de werklozen, de dommeriken, de luieriken, kleine criminelen, walen, Marokkanen, ... Ik wil wel nog eens zien of ze al onze verzekeringsmakelaren/oplichters nu de bak gaan indraaien. De opbrengst van hun crimineel gedrag ligt wel iets hoger dan dat van de pick pocketter, de winkeldief of de autodief. 't Komt wel uit dezelfde zakken maar zo zien zij dat waarschijnlijk niet. Voila, het probleem van onze staatsschuld is bijna opgelost : zorg ervoor dat iedereen die geld aan de maatschappij schuldig is dat ook betaald. |
Citaat:
|
Maar men weet dat op de belastingen.
Je weet toch dat topambtenaren BETAALD ADVIES GEVEN aan bedrijven hoe ze de mazen in de wetgeving het best benutten? |
Citaat:
|
Dat zijn wel ferme bedragen, als ge dat uitrekent per makelaar.
Daar zullen wel ferme fiskale boetes aan vasthangen. Voor mij tenminste pozitief dat zoiets uitkomt. |
"De grootste dieven zijn de verzekerigsmaatschapijen"(Voltaire)
en"Il faut vivre dangereusement"(Voltaire) Tja, de RSZ is ook een verzekeringsmaatschappij,alleen ben aan deze VERPLICHT je centen af te dragen. |
Citaat:
Twintig jaar geleden al was er sprake van 450 miljard frank fraude. Was destijds op tv en kwam zelfs uit de mond van een ACW-er. |
Citaat:
Foei je mag niet slagen naar het hand dat u eten geeft ....:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop maar dat Geert Bourgeois er niet bij betrokken is.
|
Citaat:
Onlangs hadden we ook de fraude bij consultants. http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...itenland.dhtml Nog een BTW-fraude Miljoenen euro's buit met nieuwe btw-fraudetechniek http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...techniek.dhtml Bedrijven plegen voor 2 miljoen fraude met dienstencheques http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...ncheques.dhtml Als er eindelijk eens serieus werk gemaakt wordt van fraudebestrijding; zijn onze pensioenen wellicht toch nog betaalbaar. |
Iemand enig idee hoe MAKELAARS werken?
Indien je via hen huis verkoopt/verhuurt, betaal je (zou moeten) 19% BTW op de comissie. 6% op verkoop, 19% op een maand huur. Hoeft niet hoor mijnheer ...u mag het ook "zo" afrekenen.:evil: |
Citaat:
Verder hoop ik maar dat Geert Bourgeois er weer niet bij betrokken is. |
Citaat:
Hij werd in gans Amerika onthaald als HERO ! Nu verklaren de verzekeringsmaatschappijen dat hij een onverantwoorde fout maakte !!! Hij had moeten terugkeren naar het vliegveld !!! Red dan eens 100 en meer mensenlevens !!! Verzekeringsmaatschappijen zijn erger dan de ergste gieren.:evil::x:evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be