![]() |
"Vlaams-nationalisme is niet meer van deze tijd. Enkel voor oude zakken en ouderwetse jongeren. Leve België, strijden voor België is jong"
Suzanne Tensen, 1931 Marcella Lemahieu, 1933 De oorspronkelijke lijsttrekker van Vlaams-Brabant is trouwens schielijk overleden op de gezegende leeftijd van 135 jaar ;-) |
De andere kandidaten vergeten we maar ? :roll: Suzanne Tensen staat overigens niet meer op de lijst.
Wat is een partij van jongeren zonder mensen met ervaring? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebt u een probleem met jongeren en ouderen? Jong was u ook en oud zal u worden (allé, hopelijk voor u).
|
Citaat:
Nu mogen we geen problemen hebben met grijze haren, of zijn we selectief. Ha! De hypocrisie!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlaanderen Vlagt lijkt alléén oude mensen aan te trekken, heb ik gezegd. Nu weet ik uit ondervinding dat dat niet zo is.
|
[size=7]Lijsttrekkers B.U.B. voor de Vlaamse Raad[/size]
Antwerpen Kim Roovers, 20. Brussel Hans Van de Cauter, 31. Limburg Pieter Custers, 19 Oost-Vlaanderen Thomas Van Linter, 20. Vlaams-Brabant Bruno Yammine, 22. West-Vlaanderen Bruno Crombez, 38. U zei? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haaaa, mijn dag is weer goed, bedankt Patriot!! |
Citaat:
Dat heeft U helemaal niet gedaan, ik heb in mijn vorige posts uw beweringen weerlegd. |
Ach, oud of jong, wat maakt het uit? BUB zal de doorgedreven confederalisering van België, door �*lle Vlaamse partijen ondersteund, niet kunnen tegenhouden, de enigen die denken dat ze dat kunnen zijn de verblinde bub-ers zélf.
|
Citaat:
Hij blijft goed!!! U heeft enkel uw gezond verstand al jaren geleden weerlegd. De BUB is helemaal geen jonge, frisse partij, maar een partij van een paar kinders en een paar oude fosielen. Of ontkent u dat die oude mensen (zoals Joanna Cos) op de lijst staan? Neen? Dan heeft u 0 de botten weerlegd. Meent u toch van wel, dan is het een acuut geval van schizofrenie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be