Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Kies jong, kies BUB >:-) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13874)

Tantist 14 mei 2004 18:58

"Vlaams-nationalisme is niet meer van deze tijd. Enkel voor oude zakken en ouderwetse jongeren. Leve België, strijden voor België is jong"

Suzanne Tensen, 1931
Marcella Lemahieu, 1933

De oorspronkelijke lijsttrekker van Vlaams-Brabant is trouwens schielijk overleden op de gezegende leeftijd van 135 jaar ;-)

Patriot! 14 mei 2004 19:07

De andere kandidaten vergeten we maar ? :roll: Suzanne Tensen staat overigens niet meer op de lijst.

Wat is een partij van jongeren zonder mensen met ervaring?

Vlaamse Leeuw 14 mei 2004 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
De andere kandidaten vergeten we maar ? :roll: Suzanne Tensen staat overigens niet meer op de lijst.

Dat is waar, maar daarom moeten er nog geen 80 jarigen op de lijst staan.

Tantist 14 mei 2004 19:14

Citaat:

De andere kandidaten vergeten we maar ? :roll:

Ik ben niet degene die beweerd heb dat belgicisme een fris, jong concept is he boerke :lol:

Citaat:

Suzanne Tensen staat overigens niet meer op de lijst.
Klachten ---> verkiezingssite

Citaat:

Oh, merk de bocht van 180°!!! Kronkel de kronkel!!! :twisted: :lol: :rofl:

Dimitri 14 mei 2004 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
"Vlaams-nationalisme is niet meer van deze tijd. Enkel voor oude zakken en ouderwetse jongeren. Leve België, strijden voor België is jong"

Ik vraag me af hoeveel procent van de kandidaten van de BUB bestaat uit jongeren onder de 25 of ouderen boven de 65. Gokje: 90%?

Hans1 14 mei 2004 21:07

Hebt u een probleem met jongeren en ouderen? Jong was u ook en oud zal u worden (allé, hopelijk voor u).

Tantist 14 mei 2004 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Hebt u een probleem met jongeren en ouderen? Jong was u ook en oud zal u worden (allé, hopelijk voor u).

Merk op. Als er ergens nen ouwe staat bij Vlaanderen Vlagt, dan roepen de BUB'ers meteen van "ik zie niks dan ouwe venten. Vlaams-nationalisme is een zaak voor ouwe venten. Boe!"

Nu mogen we geen problemen hebben met grijze haren, of zijn we selectief. Ha! De hypocrisie!!!

DaBlacky 15 mei 2004 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:

Hola, wat is daar mis mee?

Philips Inc. 15 mei 2004 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:

Zoalng ik 1e opvolger ben, niets ;-)

giserke 15 mei 2004 09:17

Citaat:

En welke politieke ervaring heeft de BuB? :lol:

Luddo 15 mei 2004 09:28

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1

Merk op. Als er ergens nen ouwe staat bij Vlaanderen Vlagt, dan roepen de BUB'ers meteen van "ik zie niks dan ouwe venten. Vlaams-nationalisme is een zaak voor ouwe venten. Boe!"

Nu mogen we geen problemen hebben met grijze haren, of zijn we selectief. Ha! De hypocrisie!!!

Neem maar eens een voorbeeld aan die "ouwe venten" van Vlaanderen Vlagt! Zij hebben op minder dan 3 jaar al méér gedaan voor de Vlaamse bewustvorming dan heel de Vlaamse Beweging in 50 jaar! :lol:

Vlaamse Leeuw 15 mei 2004 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:

Is in principe niets mis mee, maar dan moet je ook eens bedenken of deze mensen hun termijn nog "kunnen" uitdoen.

Patriot! 15 mei 2004 16:58

Vlaanderen Vlagt lijkt alléén oude mensen aan te trekken, heb ik gezegd. Nu weet ik uit ondervinding dat dat niet zo is.

Patriot! 15 mei 2004 18:20

[size=7]Lijsttrekkers B.U.B. voor de Vlaamse Raad[/size]

Antwerpen

Kim Roovers, 20.

Brussel

Hans Van de Cauter, 31.

Limburg

Pieter Custers, 19

Oost-Vlaanderen

Thomas Van Linter, 20.

Vlaams-Brabant

Bruno Yammine, 22.

West-Vlaanderen

Bruno Crombez, 38.

U zei?

Tantist 15 mei 2004 18:33

Citaat:

Vlaanderen Vlagt lijkt alléén oude mensen aan te trekken, heb ik gezegd. Nu weet ik uit ondervinding dat dat niet zo is.

Oei oei oei, nu ze met hun eigen bompahuis geconfronteerd worden, tsjilpen ze al direct anders he? Die BUB'ers toch, eindeloze bron van vermaak! :lol:

Patriot! 15 mei 2004 18:34

Citaat:

Citaat:

Oei oei oei, nu ze met hun eigen bompahuis geconfronteerd worden, tsjilpen ze al direct anders he? Die BUB'ers toch, eindeloze bron van vermaak! :lol:

onnozelaar, lees de post boven die van u.

Tantist 15 mei 2004 18:43

Citaat:

Citaat:

Oh, en dan beginnen ze nog te schelden ook. En dat gewoon als je de mythe doorbreekt dat de BUB een jonge, frisse beweging is :lol:

Haaaa, mijn dag is weer goed, bedankt Patriot!!

Patriot! 15 mei 2004 18:54

Citaat:

Citaat:

Oh, en dan beginnen ze nog te schelden ook. En dat gewoon als je de mythe doorbreekt dat de BUB een jonge, frisse beweging is :lol:

Haaaa, mijn dag is weer goed, bedankt Patriot!!

Dat heeft U helemaal niet gedaan, ik heb in mijn vorige posts uw beweringen weerlegd.

VLAAMS-nationaal 15 mei 2004 18:58

Ach, oud of jong, wat maakt het uit? BUB zal de doorgedreven confederalisering van België, door �*lle Vlaamse partijen ondersteund, niet kunnen tegenhouden, de enigen die denken dat ze dat kunnen zijn de verblinde bub-ers zélf.

Tantist 15 mei 2004 19:01

Citaat:

Dat heeft U helemaal niet gedaan, ik heb in mijn vorige posts uw beweringen weerlegd.

:lol:

Hij blijft goed!!! U heeft enkel uw gezond verstand al jaren geleden weerlegd. De BUB is helemaal geen jonge, frisse partij, maar een partij van een paar kinders en een paar oude fosielen. Of ontkent u dat die oude mensen (zoals Joanna Cos) op de lijst staan? Neen? Dan heeft u 0 de botten weerlegd.

Meent u toch van wel, dan is het een acuut geval van schizofrenie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be