![]() |
PBL-RKT-campagne
2 Bijlage(n)
PBL-RKT is van mening dat alle politieke partijen, van links tot rechts, zetelend of handtekeningen verzamelend, meewerken aan één groot volksbedrog. De geloofwaardigheid van al deze politieke partijen heeft hiermee nog maar eens een record in de diepte bereikt. Naar aanleiding van het politieke circus waarvan het einde nog lang niet in zicht is, lanceert PBL-RKT een duidelijke campagne met twee affiches:
|
Waar kan ik de affiches afhalen?
|
Bij eender welke plaatselijke bierbrouwer en teensletsenverkoper.
|
PBL-RKT ziet campagne bevestigd:
Uit een bevraging blijkt dat het vertrouwen van de mensen in de Belgische staat in politici een dieptepunt bereikt heeft. PBL-RKT beschouwt dit als een bevestiging voor haar analyse en zet een extra tandje bij in haar campagne. De affiches zullen bijgedrukt worden. Ondermeer wegens de grote vraag ernaar, maar ook om onze proteststem nog luider te laten weerklinken. Vrijdag, 14 mei 2010 PBL-RKT Undefeated Army Bietan Jarrai |
:cheer:
|
3 Bijlage(n)
We zullen onze straten en pleinen tegen dat gepeupel verdedigen!
Bijlage 67126Bijlage 67127Bijlage 67128 |
:rofl:
|
Citaat:
|
:cheer: PBL-RKT rules :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 67191 ;-) |
1 Bijlage(n)
PBL-RKT dankt de sympathisant die ons een briljant voorstel deed om onze campagne uit te breiden. Dankzij deze persoon hebben we een derde affiche gemaakt.
PBL-RKT Undefeated Army Bietan Jarrai |
Hoe staan de peilingen?
|
Citaat:
:cheer: PBL-RKT :cheer: Undefeated Army Bietan Jarrai |
Citaat:
|
Ah, teensletsen in post 1. Dat doet me terugdenken aan de terugreis naar huis met de trein vanavond en dat meisje dat de hele rit naast mij zat. ;-)
|
Citaat:
Ziet ge't nu! |
Citaat:
Wat is de pbl-rkt eigenlijk? Voor wat staat dat?:| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be