Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   'Abortus en homohuwelijk gevaarlijke dreiging' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138759)

liberalist_NL 13 mei 2010 21:45

'Abortus en homohuwelijk gevaarlijke dreiging'

AMSTERDAM - Abortus en het homohuwelijk zijn vandaag de dag twee van 'de meest verraderlijke en gevaarlijke' dreigingen in de wereld.

Dat heeft Paus Benedictus XVI donderdag in het Portugese Fatima gezegd tegen katholieke opleiders, sociaal werkers en anderen.
Eerder op de dag hield de paus een mis in de Portugese bedevaartsplaats. De mis van de kerkvader vormde het middelpunt van zijn vierdaagse bezoek aan Portugal en vond plaats op de dag dat het precies 93 jaar geleden was dat drie plaatselijke herderskinderen uit Fatima zeiden een Mariavisioen te hebben gehad.

http://www.nu.nl/buitenland/2246958/...-dreiging.html

Ik ken iets heel anders wat volgens mij een veel grotere verradelijke en gevaarlijke dreiging in de wereld vormt:

Inno 13 mei 2010 21:52

Ik zou de echte woorden van de paus eens willen horen.

Inno 13 mei 2010 22:06

Ik heb het op het laatste nieuws gelezen wat hij zei en daar komt het woordje homo zelfs niet in voor.

toccata 13 mei 2010 22:29

Eerst de exacte weergave van zijn toespraak, dan pas oordelen

Raf 13 mei 2010 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 4748634)
Ik heb het op het laatste nieuws gelezen wat hij zei en daar komt het woordje homo zelfs niet in voor.

Dan heb je waarschijnlijk weer niet goed gelezen...

Klikkerdeklik!

Inno 13 mei 2010 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4748831)
Dan heb je waarschijnlijk weer niet goed gelezen...

Klikkerdeklik!

Ik wist dat je hier je mening komen zeggen :-D

ik heb toch goed gelezen.

Raf 13 mei 2010 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 4748833)

En heb je het ook begrepen?

Inno 13 mei 2010 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4748841)
En heb je het ook begrepen?

Ja Raf.

Hij is tegen abortus en wil dat het huwelijk geheiligt wordt, een huwelijk dus een man en vrouw. Hij zegt niet ik ben tegen homo's ofzo. Hij is voorstander van een natuurlijk huwelijk zonder een oordeel te vellen of same sex huwelijken. Waarvan hij natuurlijk geen voorstander van is, maar hij zegt er niks over.

Raf 13 mei 2010 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 4748845)
Ja Raf.

Hij is tegen abortus en wil dat het huwelijk geheiligt wordt, een huwelijk dus een man en vrouw. Hij zegt niet ik ben tegen homo's ofzo. Hij is voorstander van een natuurlijk huwelijk zonder een oordeel te vellen of same sex huwelijken. Waarvan hij natuurlijk geen voorstander van is, maar hij zegt er niks over.

Hij noemt ze alleen maar twee van de meest verraderlijke dreigingen in de wereld... :roll:

Je hebt er dus duidelijk niet al te veel van begrepen.

Niet dat we dat verwachtten hoor...

Raf 14 mei 2010 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4748602)
Ik ken iets heel anders wat volgens mij een veel grotere verradelijke en gevaarlijke dreiging in de wereld vormt:

Het is inderdaad hallucinant dat de baas van het grootste en machtigste pedofielennetwerk ter wereld het lef heeft zich moreel verheven te voelen boven anderen. Wraakroepend zelfs. Hoe lang nog voor er krachtdadig opgetreden wordt tegen deze misdaadorganisatie?

fonne 14 mei 2010 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 4748833)

Een goed voorbeeld van hoe de atheistische agitprop media werken. Kijk hoe ze dit:

Citaat:

"Initiatieven om de essentiële en voornaamste waarden van het leven te bewaren, van bij zijn conceptie, en die van het gezin, het onverbrekelijke huwelijk tussen een man en vrouw, helpen om te antwoorden op enkele van de meest verraderlijke en gevaarlijke uitdagingen die zich vandaag stellen voor het algemeen goed",
vertalen in regelrechte haat-speech. Aanzetten tot haat is nochtans grondwettelijk verboden in dit land. Wie dient hier eindelijk eens klacht tegen in?

En de paus heeft daarmee natuurlijk groot gelijk, laat daar geen twijfel aan bestaan.

Raf 14 mei 2010 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 4749165)
Een goed voorbeeld van hoe de atheistische agitprop media werken. Kijk hoe ze dit:

vertalen in regelrechte haat-speech. Aanzetten tot haat is nochtans grondwettelijk verboden in dit land. Wie dient hier eindelijk eens klacht tegen in?

En de paus heeft daarmee natuurlijk groot gelijk, laat daar geen twijfel aan bestaan.

Ah, omdat hij het mooi verpakt en een beetje rond de pot draait, is het geen hate speech... Interessant.

eno2 14 mei 2010 10:04

Citaat:

'Abortus en homohuwelijk gevaarlijke dreiging'
Homo's die niet huwen vormen een nog véél gevaarlijker dreiging.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be