![]() |
Knokpartij in ziekenhuis Aalst
Knokpartij in ziekenhuis Aalst
In het stedelijk ziekenhuis van Aalst is het tot een vechtpartij gekomen. De politie moest massaal tussenbeide komen. De vechtpartij brak donderdagavond laat uit in de spoedafdeling van het stedelijk ziekenhuis van Aalst. Enkele ontevreden patiënten maakten amok en de politie moest massaal tussenbeide komen. Een aantal relschoppers werd opgepakt. Bij de incidenten heeft de politie pepperspray gebruikt en de afdeling moest een tijdje gesloten worden tot de spray verdwenen was. Wedden dat het Zweden of Noren waren. |
* zucht *
|
Citaat:
|
Maatschappelijke relevantie van dit fait divers: 0.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het over Noren en Zweden gaat, kan je dit moeilijk een fait divers noemen, vind ik. Eerder uitzonderlijk. |
Had het iets te maken met "Mijn Restaurant" ? ;-)
|
Citaat:
Zoiets kan onder geen enkele voorwaarde worden goedgepraat. We zitten hier in de beschaafde wereld niet in één of ander derdewereldland. |
Citaat:
Een gewonde vrouw werd binnengebracht en een deel van de familie bleef er rond hangen. Ze eisten daareenboven dat ze overal en voortdurend bij aanwezig konden blijven!!! Dan begint je euro al te vallen over wat voor soort volkje het weer gaat! Er zal weer geen mannelijke dokter mogen bij te pas komen! Met wat voor toestanden zullen die ingevoerde achterlijken ons nog allemaal opschepen? Misschien hebben ze daar al vechtend voor duizenden euro's duur materiaal beschadigd, moeten ze op de koop toe zo goed als gratis behandeld worden, zijn er slechts 2 stuks opgepakt die nu misschien al weer op vrije voeten lopen en waar verder zo goed als niets mee gebeurt... Zoiets noem ik geen fait divers! Dat soort mentaliteit moet gewoon uitgeroeid worden (ik bedoel niet die lieden... voor diegenen die op de loer liggen om er iets anders van te maken) en als ze blijven doen zoals ze bezig zijn moet die ganse reutemeteut met familie en al het land uit! Maanden en jaren liggen janken over hun kopvodden, dat is veel belangerijker voor die mensen natuurlijk dan een stapje meer in de 21st eeuw zetten... |
Citaat:
|
Citaat:
"De vechtpartij ontstond donderdagavond laat in de spoedafdeling van het stedelijk ziekenhuis van Aalst. François L. (1990) en Luc C. (1963), beiden afkomstig uit Aalst, begaven zich met een familielid dat medische hulp nodig had naar de spoedafdeling van het ASZ te Aalst. Omdat ze zich bijzonder verbaal en fysiek agressief gedroegen ten aanzien van het verplegend personeel werd de politie erbij gehaald. De twee verdachten richtten zich vervolgens op de politie. Daarbij raakten twee inspecteurs van de politie gewond en arbeidsongeschikt. De twee verdachten konden uiteindelijk met veel moeite worden overmeesterd." Een fait divers, inderdaad. Maatschappelijke relevantie: 0. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Hoomer : Les 1 journalistiek, check uw bronnen, altijd, ALWAYS. |
blinde haat noemt niet voor niks blind, natuurlijk.
|
Inderdaad, het waren 2 oude Belgen.
Ge ziet af en toe misdoen wij ook eens iets he. Dat was niet in de krant vermeld (HLN) enkel op msn en dit pas nadat ik de eerste posting schreef (7.25 u). |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn allochtonen: "Zie je wel, het zijn altijd allochtonen". Het zijn autochtonen: "Nu zijn het toevallig eens autochtonen, anders zijn het altijd allochtonen". Bijzonder voorspelbaar allemaal. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be