![]() |
Luc Cortebeeck (acw) wil 1.2 miljard voor armoedebestrijding.
Luc Cortebeeck (acw) wil 1.2 miljard voor armoedebestrijding.
Daarmee wil hij leefloners en werklozen en zieken naar het EU armoedegrens optrekken (950€) Te betalen door hogere belastingen, op grote inkomens. Voor of tegen? |
Gewoon de ACW rekeningen leeghalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
tof he, die emancipatorische grootmacht in Vlaanderen? |
het is maar logisch dat er evenveel naar sociale emancipatie gaat als naar de bail-out van banken.
|
Ik ben voor hogere uitkeringen maar hoe ga je de werkloosheidsval tegen? Dan wordt het nog moeilijker om mensen aan te moedigen om een startersjob te aanvaarden. Sommige laaggeschoolden negeren de loonsverhogingen alter en kijken naar hun uitkering tav een loon en de kosten die ze ervoor moeten maken. Niet dat je hen ongelijk kan geven...
|
Citaat:
Ik wil ook eens bewijzen zien van realisaties binnen de "sociale emancipatie". Aan de bankencrisiszijde zie ik er bv al geen. Wat ik zie is dat en sociale emancipatie graag banden heeft met de asociale banken en samen graag tappen in de staatskas. |
als het weer van "de werkenden" moet komen, TEGEN.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie enkel emancipatie bij onbekende groepen en individuen. En 80% van de bevolking die helemaal niet geemancipeerd is. |
Citaat:
|
Citaat:
De banken, daarentegen, en de bankiers, die zijn wél bekend. Als u die niet ziet, bent u blind. |
[quote]
Citaat:
De minimumlonen moeten duidelijk ook naar omhoog. En her belastingsvrije minimum ook. Dat is eenduidelijk tekort in de plannen van Cortebeeck. |
Citaat:
En waarom mag je niet rijk zijn? |
[quote=eno2;4749130]
Citaat:
Het is het bewijs dat het allemaal dikke dikke zever is tijdens de verkiezingen. |
[quote=Steben;4749134]
Citaat:
|
[quote=eno2;4749138]
Citaat:
Gestelde lichamen zijn gestelde lichamen. En kom mij niet vertellen dat Luckse niet betaald wordt. |
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
[quote=Steben;4749157]
Citaat:
Luckske is geen politicus. (niet dat die veel mag zeveren en niet moet presteren) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be