![]() |
Hantal (een hogeschool naar ik vermoed), heeft onlangs peilingen gehouden. 500 West-Vlamingen (ik was er niet bij, Lucien waarschijnlijk ook niet) werden gevraagd naar hun kiesintenties.
Als eerste valt op dat 32,3% nog niet beslist heeft waarvoor te stemmen, maar hieronder zitten zeker een pak kiezers die hun intenties niet kenbaar willen maken. Kijk en geniet mee: :D CD&V: 27,5% VLD: 12,6% SP.A: 13,6% VB: 7,8% Groen!: 3% Na extrapolatie van de onbeslisten komt dit neer op het volgende: CD&V: 41,3% ofte een stijging van 8% VLD: 22,5% SP.A: 20,3% of een daling van 4% VB: 11,6% ofte een daling van 2,4% Groen: 5,3%, een stijging van ruim 2% Geef nu toe, met zo'n resultaat zou ik echt niet durven uitpakken. :roll: |
Ik was er ook niet bij... met dit resultaat doet de VLD het zelfs ongeveer evengoed of vorig jaar in de provincie WVL; zou eens moeten kijken naar de preciese resultaten.
|
Citaat:
|
Eigenlijk waren die VLD stemmen voor Hroen! bedoeld, maar aangezien velen Hroen! niet terugvonden op de lijst...
|
Wat?? Kan iemand uitleggen waar dit topic over gaat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allé jong, nie zo streng voor jezelf he. Het is een recente peiling die een hogeschool uitvoerde onder 500 West-Vlamingen. That's all. |
Citaat:
|
iese, wulletje
oe èst jungne ? |
Citaat:
Jij bent pas een echte vriend! |
Citaat:
|
Nu ga ik weg, ik zie jullie schatjes later wel
-xxx PS staat de auto al klaar? |
Citaat:
|
Ik denk dat ik slaapgewijs ook eens afstand ga nemen van deze keuvelhoek tot de morgendstond.
|
Citaat:
|
Hoe stemt de West Vlaming ? Hans Anders (Ghans anders.. he... van het radiospotje he... debiel spotje overigens.... debiel mopke dus ook van mij)
|
Citaat:
alweer :roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be