![]() |
De recentste stomme uitspraken van politici
Marinne Thyssen:
Alles in mijn leven overkomt mij. (15/5/10, de Morgen) |
dubbel
|
Citaat:
(wat haar natuurlijk maar een stomme koe maakt). |
dé stoemste uitspraak..... die er met kop én schouders bovenuitsteekt :
NOOIT OPGEVEN.............. dixit Mariane T in "HLN" van vandaag 15 mei HOE kunt ge nu blijven voortdoen, niet opgeven met "niks doen" ?????????????? 8O8O8O8O8O8O |
Citaat:
Dat kan toch niet zo moeilijk zijn!!!! :-D:-D:-D:-D:-D:-D |
de domste uitspraak van de laatste decenia B-H-V
|
Citaat:
ma hoe ge da aan uw kiezers moet uitleggen.... met "nooit" opgeven.... da snap ik ni zén......... k'zal waarschijnlijk onvoldoende inzicht hebben in de politiek.... de "burger" zal het weer niet begrepen hebben zeker ???????????8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
De domste uitspaak is ongetwijfeld van dingske daar, ik kan nu toch niet op zijn naam komen, allez, ge weet wel wie ik bedoel.
|
Citaat:
|
Voortgaand op de titel van deze draad en op de dagelijkse hoeveelheid stomme uitspraken, zal het moeilijk worden te bepalen welke stomme uitspraken "de recentste" zijn.
|
Citaat:
In die zin overkomt het haar inderdaad, ja. |
Citaat:
:-D:-D:-D:-D (cfr Berlusconni die in exact dezelfde woorden zei dat hij de groeten moest doen van".... dingske daar, ik kan niet op z'n naam komen, ge weet wel wie ik bedoel, el bronzato... Barack Obama!") |
5 minuten politieke moed .
Zal toch wel 1 van de stomste zijn . |
mor zadde oek men paaip afgepakt, en da was spaaiteg
|
Brokke .. euh ik bedoeL BRACKE: "we moeten onderhandelen over BHV"
of "ik zie mezelf niet De Vlaamse Leeuw zingen" |
Citaat:
Wat was zijn uitspraak? |
Citaat:
|
Citaat:
Belgie is Vlaanderen overkomen. Deze logica hanteren alle CD&V politici om nun nederigheid te tonen en nooit een eigen politieke strategie te hoeven kiezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be