![]() |
Orde van de Cafégangers
Nadat mijn hersenen op dit moment zo al 36 uur gemarineerd worden, kreeg ik zo een idee op café tussen een Duvel en een Duvel, om een groep / ploeg/ sekte/ gang /... te creëren dat café's openhoudt indien ze vroeg willen sluiten.
Hiermee wil ik bedoelen dat als je bijvoorbeeld om 13 uur een café binnenstapt, je een (uiteraard) bierke besteld, en dat de waard tegen u zegt dat hij/zij vroeg gaat sluiten... je een bepaald plaatselijk team kunt oproepen om met een stuk of 10-15 man een café te bezetten... en constant te bestellen om het café open te houden zodat uw medelid (jij in dit geval), die om bepaalde redenen het café enkele uren moest verlaten, toch nog zijn dag kan laten eindigen in zijn favoriet stamcafé. Op die manier hoef je dus nooit meer schrik te krijgen dat uw staminee al gesloten gaat zijn voor je terugkomt van een of andere nevenactiviteit (bierfestivals, openingsfeesten, volksspelen, optredens,...). Inschrijving is uiteraard gratis... dit is geen winstgevende zaak, maar gewoon voor het goede doel. Wat denk je? Goed idee, of in de vuilbak ermee? Nota: Dit is geen officieel PBL-RKT bericht, dus wil ik elke verantwoordelijkheid op mij nemen :o) |
Bericht van PBL-RKT:
Het spreekt voor zich dat PBL-RKT haar leden volop steunt. Bij deze roept PBL-RKT al leden en sympathisanten op om zo'n teams te vormen. Hiemee openen we een nieuw front. PBL-RKT |
Kan ik, gewoon uit sympathie, ook "slapend lid" worden? Op de ledenlijst maar niet echt aktief deelnemend aan de aktiviteiten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg hier al meer steun dan verwacht :cheer:
Hoewel ik Firestone als twijfelachtig beschouw ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij lid wordt van mijn Orde van Mensen die regelmatig een Punt gebruiken in hun zinnen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang als jullie maar lid worden dan van de "blijf-ver-van-mijn-lid" vereniging.
|
ge zou hier allemaal beter wat minder zeiken, en wat meer op café gaan ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: PBL-RKT :cheer: Undefeated Army Bietan Jarrai |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be