Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Orde van de Cafégangers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138840)

Dronkoers 16 mei 2010 01:27

Orde van de Cafégangers

Nadat mijn hersenen op dit moment zo al 36 uur gemarineerd worden, kreeg ik zo een idee op café tussen een Duvel en een Duvel, om een groep / ploeg/ sekte/ gang /... te creëren dat café's openhoudt indien ze vroeg willen sluiten.
Hiermee wil ik bedoelen dat als je bijvoorbeeld om 13 uur een café binnenstapt, je een (uiteraard) bierke besteld, en dat de waard tegen u zegt dat hij/zij vroeg gaat sluiten... je een bepaald plaatselijk team kunt oproepen om met een stuk of 10-15 man een café te bezetten... en constant te bestellen om het café open te houden zodat uw medelid (jij in dit geval), die om bepaalde redenen het café enkele uren moest verlaten, toch nog zijn dag kan laten eindigen in zijn favoriet stamcafé.

Op die manier hoef je dus nooit meer schrik te krijgen dat uw staminee al gesloten gaat zijn voor je terugkomt van een of andere nevenactiviteit (bierfestivals, openingsfeesten, volksspelen, optredens,...).
Inschrijving is uiteraard gratis... dit is geen winstgevende zaak, maar gewoon voor het goede doel.
Wat denk je? Goed idee, of in de vuilbak ermee?

Nota: Dit is geen officieel PBL-RKT bericht, dus wil ik elke verantwoordelijkheid op mij nemen :o)

Txiki 16 mei 2010 08:53

Bericht van PBL-RKT:

Het spreekt voor zich dat PBL-RKT haar leden volop steunt. Bij deze roept PBL-RKT al leden en sympathisanten op om zo'n teams te vormen. Hiemee openen we een nieuw front.

PBL-RKT

lantjes 16 mei 2010 09:25

Kan ik, gewoon uit sympathie, ook "slapend lid" worden? Op de ledenlijst maar niet echt aktief deelnemend aan de aktiviteiten?

Weezer 16 mei 2010 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4752768)
Bericht van PBL-RKT:

Het spreekt voor zich dat PBL-RKT haar leden volop steunt. Bij deze roept PBL-RKT al leden en sympathisanten op om zo'n teams te vormen. Hiemee openen we een nieuw front.

PBL-RKT

Waren jullie niet tegen de 24-uurs economie? ;)

Txiki 16 mei 2010 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 4752809)
Waren jullie niet tegen de 24-uurs economie? ;)

In welk bericht heeft PBL-RKT daar ooit iets over gezegd?

Zwartengeel 16 mei 2010 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4752806)
Kan ik, gewoon uit sympathie, ook "slapend lid" worden? Op de ledenlijst maar niet echt aktief deelnemend aan de aktiviteiten?

Ik dacht eerst dat je met 'slapend lid' bedoelde dat je na het drinkgelag je roes wilde uitslapen op café. Wel, zolang de activiteiten gaande zijn, kan dat volgens mij geen probleem vormen.

Dronkoers 16 mei 2010 23:09

Ik krijg hier al meer steun dan verwacht :cheer:

Hoewel ik Firestone als twijfelachtig beschouw ;-)

Weezer 16 mei 2010 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4753451)
In welk bericht heeft PBL-RKT daar ooit iets over gezegd?

Weet ik veel. Gewoon de standpunten van enkele individuele PBL-RKTmilitanten in ogenschouw nemend...

Dronkoers 16 mei 2010 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4752768)
Bericht van PBL-RKT:

PBL-RKT

:cheer: Dronken respect :cheer:

Dronkoers 16 mei 2010 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 4754527)
Weet ik veel. Gewoon de standpunten van enkele individuele PBL-RKTmilitanten in ogenschouw nemend...

Bij mijn weten hoort deze mentaliteit bij enkele PBL-RKT-leden/symphatisanten, wat hun goed recht is, omdat onze prioritaire eisen er niks mee te maken hebben

BigF 17 mei 2010 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4752651)
Hiermee wil ik bedoelen dat als je bijvoorbeeld om 13 uur een café binnenstapt, je een (uiteraard) bierke besteld, en dat de waard tegen u zegt dat hij/zij vroeg gaat sluiten... je een bepaald plaatselijk team kunt oproepen om met een stuk of 10-15 man een café te bezetten... en constant te bestellen om het café open te houden zodat uw medelid (jij in dit geval), die om bepaalde redenen het café enkele uren moest verlaten, toch nog zijn dag kan laten eindigen in zijn favoriet stamcafé.

Ik word lid!!

Als jij lid wordt van mijn Orde van Mensen die regelmatig een Punt gebruiken in hun zinnen!

Firestone 17 mei 2010 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4754491)
Hoewel ik Firestone als twijfelachtig beschouw ;-)

Niks twijfelachtigs aan, hoor. Ik was nog op zoek naar een stageplaats voor de module "Infiltratie en Destabilisering".

Jazeker 17 mei 2010 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 4755133)
Ik word lid!!

Als jij lid wordt van mijn Orde van Mensen die regelmatig een Punt gebruiken in hun zinnen!

En als jij lid wordt van mijn vereniging tegen mensen die 'punt' met een hoofdletter schrijven.

Jazeker 17 mei 2010 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4755146)
Niks twijfelachtigs aan, hoor. Ik was nog op zoek naar een stageplaats voor de module "Infiltratie en Destabilisering".

Aliens, ze bestaan!

Cdude 17 mei 2010 11:56

Zolang als jullie maar lid worden dan van de "blijf-ver-van-mijn-lid" vereniging.

Anna List 17 mei 2010 12:05

ge zou hier allemaal beter wat minder zeiken, en wat meer op café gaan ...

Txiki 17 mei 2010 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4755201)
ge zou hier allemaal beter wat minder zeiken, en wat meer op café gaan ...

Dat moet ge tegen ons komen zeggen :rofl:

Txiki 17 mei 2010 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4755180)
Zolang als jullie maar lid worden dan van de "blijf-ver-van-mijn-lid" vereniging.

Wees gerust, met pinnemutsen hebben we niks te maken.

Anna List 17 mei 2010 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4755204)
Dat moet ge tegen ons komen zeggen :rofl:

internetcafés tellen niet hoor Txiki ! :-P

Txiki 17 mei 2010 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4755146)

Dan ben jij aan het juiste adres

:cheer: PBL-RKT :cheer:
Undefeated Army
Bietan Jarrai

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be