![]() |
Jihad tegen Brouwerij Haacht
Afgelopen weekend eens gaan stappen in Gent en naar goeie gewoonte onze favoriete biertjes besteld (een Valeir voor meneer en een Barbär voor madam). De mens achter de toog deelt ons mee dat er tot zijn grote spijt alleen maar bier van Haacht geserveerd mag worden. Iets met een exclusiviteitscontract...
Nu kon ik van tijd tot tijd wel een Primus appreciëren bij de frieten, maar dat is nu gedaan. Een boycot alleen volstaat niet. Na Inbev verklaar ik nu ook de totale oorlog aan Brouwerij Haacht, en veroordeel ze tot de verstikkingsdood in hun eigen Kriek Mystic-brol. Hoezee voor Van Steenberge, Contreras en Moortgat! Dood aan Haacht! :evil: |
Komt gij van een andere planeet ofzo?
|
Citaat:
|
:cheer: Moortgat :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:evil: Haacht :evil: :cheer: The Musketeers :cheer: :cheer:De Halve Maan :cheer: :cheer: Verhaeghe :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar inderdaad als ge aan een brouwerij gebonden zijt, en zeker als dat zo een inbev monster is, ... is al het goe bier uit de frigo natuurlijk... al bestaan er hier en daar nog een paar uitzonderingen, hopelijk blijven die nog een paar jaar bestaan dat ik er ook nog eens een pint kan gaan pakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
een droevige waarheid, maar niettemin, liever een café met alleen maar gerief van Haacht, dan één waar ze alleen maar Inbevtroep verpatsen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be