![]() |
'steen'harde Belgicistische argumenten tegen N-VA
|
sterk dat belgicistisch straatgepeupel
|
:cheer: agitatie :cheer:
|
Ach wat, als dit voor de zoveelste maal bij het VB voorvalt ligt niemand er van wakker.
|
Citaat:
|
Ik denk dat we er maar beter mee kunnen stoppen, jongens, het begint menens te worden! Boycot van de Vlaamse Kust, 's nachts ruiten ingooien...Vlaanderen zal het geweten hebben.
|
Citaat:
Maar geef toe, meestal worden jullie sekretariaten beklad in Vlaanderen door poko linkiewinkies of door naïevelingen die door die poko's opgehitst zijn. Bij de nva mogen we bij deze er vanuit gaan dat het vanuit een B. hoekje komt. Of denkt gij anders daarover ? |
Citaat:
|
Citaat:
Zo is het ook mogelijk dat wij het Weverke vetmesten, zodat hij geregeld eens geintervjoewd kan worden over gewicht, cholestorol, frieten .. en straks in een dieet-programma, of wie weet wel een hartoperasie. (niet dat ik hem zoiets toewens hoor; integendeel, we kunnen hem nog niet missen, absoluut niet) |
Citaat:
Ik weet wel, als het nog een aantal maal voorvalt, dat de NVA dan zoals het VB, best camera's hangt. |
Citaat:
|
Soit, geen aanval zonder antwoord daarop. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik nog niet anders. |
Citaat:
De NVA heeft dat niet nodig. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: guerilla in Brussel :cheer: knokpartijen :cheer: :cheer: auto's in brand steken :cheer: :cheer: ruiten inslaan :cheer: :cheer: de koning naar het schavot leiden :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan ook maar zeker zijn wie 't was op het moment dat je daders hebt. Vergeet ook niet dat voor heel wat vreemdelingen alles wat Vlaams is gelijk staat met racisme. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be