![]() |
Poll: Radicaal links en verkiezingen 2010
Een topic voor de 1,x procent van de kiezers die - net zoals ik - radicaal links zullen stemmen bij de komende verkiezingen. Wij hebben het geluk en de luxe dat we een resem aan opties hebben, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de bewuste extreem-rechts stemmer die de grote pech heeft maar voor 1 partij te kunnen stemmen. Maar laat ons vooral niet treuren in de plaats van de fasco's en ons verheugen op de diversiteit waarvan wij kunnen genieten!
De vraag - met bijbehorende poll - luidt dus: op welke radicaal-linkse partij/kandidaat denk je te zullen stemmen de komende verkiezingen? |
Ik stem niet .
|
Voor de Kamer (West-Vlaanderen) zeker PVDA+(kopstem), voor de Senaat overweeg ik een stem op De Bruyn, maar wordt het hoogstwaarschijnlijk ook PVDA+(kopstem). Ik heb trouwens geen flauw idee wie verruimingskandidaat is en wie "echte" PVDA-er.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de senaat stem ik PVDA+ (lijststem), voor de Kamer in Oost-Vlaanderen op enkele kandidaten van de PVDA+ die ik persoonlijk ken, of van zien/horen/... (Sonja Welvaert, Thomas Weyts van SAP, Jan Moerman en Dirk Picquet). |
Ik vraag mij eigenlijk af waarom CAP zelf opkomt en niet op andere lijsten gaat staan, was het doel van CAP niet net om meer eenheid ter linkerzijde te brengen i.p.v. een nieuw 'kapelletje' uit te bouwen?
|
Waarschijnlijk kamer- en senaatstem verdelen over Groen! en N-VA.
|
Citaat:
|
Twee maal Groen!
|
Citaat:
|
Citaat:
@Sjaax: interpreteer dat optimisme gerust als cynisme |
Citaat:
Citaat:
|
Ik weet niet eens wat het verschil is tussen al die sektes?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die links Vlaamsnationalistische sekte laat zich zelfs niet tegenhouden door staatsgrenzen, stel je voor.
|
Nu weet ik nog steeds niet wat het verschil is tussen al die deelnemende clubs?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nogmaals : ik ben niet de woordvoerder van de pvda: ik spreek hier ten persoonlijke titel ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be