![]() |
only in America...
artikel van demorgen.be
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...ity-show.dhtml Citaat:
is het door "overacting" van de politiemensen dat dat meisje nu dood is? En zouden de kijkers thuis dit "goede tv" gevonden hebben? |
eigenijk is dit gewoon ziek!
en ik ben totaal niet verrast dat zo iets voorgevallen is in de VS! ze hebben gewoon een show willen opvoeren voor de "kijkers thuis" en hebben hierbij het recht op leven van een kind geschonden... |
Yep, heel triestig :-(
Denk je dat het hier anders is? De mentaliteit komt hier ook snel, dankzij goedkope no brain TV, ignorance en minderwaardig voedsel. Mensen denken dat ze TV sterren zijn door reality programma's. Ze zouden alles doen voor 5 seconden op TV te komen. Moraal is niet meer belangrijk. Nee, wij zijn speciaal, meneer. Trouwens, ik vind de naam programma niet slecht gezien: mensen programmeren. Het is zoals bij games, als je gewelddadige films of jackass toestanden bekijkt, dan ga je je inleven in het personage. Ik betrapte me vroeger ook op spookbeelden in mijn hoofd. Daarom: TV buiten ! ![]() |
Typisch politiegedrag.
Wat wil je nu, als ze alleen mensen aannemen die voor niets anders goed zijn. |
Wat een gezever. Net alsof er hier in Europa zoiets niet kan gebeuren ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Net alsof hier een tiener zou in een crèche binnenstappen en babies beginnen vermoorden. Of dat een kerel zich als een sluipschutter zou rondlopen en op alles schiet wat beweegt. Of dat priesters pedofiel zouden zijn. Of dat een kerel meisjes gevangen zou houden in zijn kelder voor een elite te bevoorraden voor verkrachting en marteling? Alleen in amerikaanse TV series zie je zoiets :-D ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
speciale eenheden gaan ergens binnenvallen, ze gaan er de camera's bij halen, de politie gaat een show opvoeren...
nee, zoiets zou hier niet toegelaten worden. doe niet alsof dat hier ook gebeurd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
ja is dat zo? |
Citaat:
en niet door voorbeelden op te noemen waar in de verste verte geen cameraploeg aan te pas kwam |
Citaat:
|
Citaat:
Savatage, werk aan de winkel. nu wil ik een lijst zien van je. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be