Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Werkelijke I N Z E T Van De Komende Verkiezingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13896)

stab 15 mei 2004 09:04

Mijns inziens zijn de komende verkiezingen de belangrijkste uit de afgelopen 15 jaar. De impact overstijgt het puur Europese en gewestelijke.
Zodanig dat het wel es vlug afgelopen zou kunnen zijn met het paarse experiment, de zog. nieuwe politieke cultuur en de zog. communautaire 'vrede'. Vandaar bovenstaande poll met zes keuzemogelijkheden. Stemmen maar...

Brugge Veilig en Leefbaar 15 mei 2004 09:22

Geen van alle opgegeven mogelijkheden !!! 8)

Zakken vullen. [size=6]Eigen zak eerst ![/size]

Herman Desmedt ©HD 15 mei 2004 09:24

Ik vind de optie "al het vorige" niet ?

Tegendradigaard 15 mei 2004 09:37

die optie zocht ik ook Herman.

heb dan maar vrije meningsuiting genomen aangezien ik mij daar het drukste in gemaakt heb de laaste weken.

Herman Desmedt ©HD 15 mei 2004 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar

Dat is dan het standpunt van de politici. Daar kan je geen verkiezingsthema voor het publiek van maken.

Tegendradigaard 15 mei 2004 10:14

Dat zegt misschien iets over diegene die het post ....

Rudy Van Nespen 15 mei 2004 10:50

Ik mis de optie: "Geen van deze themas"

Het gaat m.i. over werkgelegenheid, integratie en anticipatie op de vergrijzing van onze maatschappij!

Dat zijn de meest dringende themas, dewelke in de volgende legislatuur dienen aangepakt te worden.

De themas die hier worden aangebracht, zijn de themas die het Blok wil bespreken, maar die niet de hoofdprioriteit wegdragen voor behoorlijk bestuur!

Tegendradigaard 15 mei 2004 10:55

De themas die gij aandraagt Rudi zijn die niet vooral federaal ? Zeker werkgelegenheid.

Laat ons het gewestmateries maken. akkoord ?

numarx 15 mei 2004 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
De themas die gij aandraagt Rudi zijn die niet vooral federaal ? Zeker werkgelegenheid.

Aha, vrijheid van meningsuiting (jouw keuze) is een gewestmaterie? Zoals de scheiding der machten? En democratische verkiezingen?

fernand 15 mei 2004 11:14

Citaat:

Wie zegt het he!
U bent er zelfs onafhankelijk voor gaan zetelen, om niet te moeten afdragen aan de partij! :lol:

Mieke 79 15 mei 2004 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Citaat:

Aha, vrijheid van meningsuiting (jouw keuze) is een gewestmaterie? Zoals de scheiding der machten? En democratische verkiezingen?

:lol: :lol:
Idd, dat vroeg ik me ook af!

En ook vraag ik me af wat Renaat Landuyt dan doet eigenlijk, als werkgelegenheid louter een federale bevoegdheid zou zijn... :?

Erw 15 mei 2004 14:06

Dit is geen poll maar een stelling want om de 5 eerste punten te realiseren hebben we het laatste punt nodig (Vlaams Blok). het voortbestaan van 't Vlaams Blok is dus veruit de inzet van de komende verkiezingen. Verliest ze of wint ze onvoldoende dan zijn de eerste 5 punten verloren of zoveel jaar opgeschoven. (want de tegenstemmer zal niet verdwijnen met 't Vlaams Blok)

justme 15 mei 2004 15:19

Citaat:

is dat het nieuwe vlaams blok motto ?

In elk geval: voor de KIEZER is het duidelijk... "eigen zak eerst"... de kiezer gaat voor wat naar zijn mening het best is voor zijn portefeuille. Aan vlaanderen, meningsuiting, hoofddoeken, bussen in hasselt en naar holland, olympische spelen, ... heeft die kiezer geen behoefte

justme 15 mei 2004 15:20

Citaat:

die thema's die hij aandraagt zijn belangrijk op elk niveau

jorisjeroen 15 mei 2004 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ik mis de optie: "Geen van deze themas"

Het gaat m.i. over werkgelegenheid, integratie en anticipatie op de vergrijzing van onze maatschappij!

Dat zijn de meest dringende themas, dewelke in de volgende legislatuur dienen aangepakt te worden.

De themas die hier worden aangebracht, zijn de themas die het Blok wil bespreken, maar die niet de hoofdprioriteit wegdragen voor behoorlijk bestuur!

Ik vind dit inderdaad ook de belangrijkste themas. Het VB wil van al de genoemde "thema's" in de poll het thema maken, maar doen desalniettemin totaal niet ter zake.

Rudy Van Nespen 15 mei 2004 16:23

Ik ben blij dat er toch nog mensen zijn die klaar kunnen zien, door het rookgordijn van het Vlaams Blok heen.

imponderabilia 15 mei 2004 17:02

Waar is de optie:

De financiele putten van paars vullen?

TomB 15 mei 2004 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door imponderabilia
Waar is de optie:

De financiele putten van paars vullen?

Dat een CD&Ver dat komt zeggen is hilarisch.

Griffin 15 mei 2004 18:26

Hmm... kan ik deze poll ook gewoon overslaan en toch de uitslag zien aub? Moest er nu nog opties te kiezen zijn eh... Maar 't is allemaal VB propagandataal da ge kunt tussen kiezen... 8O
U bent de tweede partijslaaf na ancapa ofzo? :mrgreen: :mrgreen:

Brabo 15 mei 2004 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Hmm... kan ik deze poll ook gewoon overslaan en toch de uitslag zien aub?

Onder "breng stem uit" staat "bekijk resultaten", zou je dat niet eens proberen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be