![]() |
Mijns inziens zijn de komende verkiezingen de belangrijkste uit de afgelopen 15 jaar. De impact overstijgt het puur Europese en gewestelijke.
Zodanig dat het wel es vlug afgelopen zou kunnen zijn met het paarse experiment, de zog. nieuwe politieke cultuur en de zog. communautaire 'vrede'. Vandaar bovenstaande poll met zes keuzemogelijkheden. Stemmen maar... |
Geen van alle opgegeven mogelijkheden !!! 8)
Zakken vullen. [size=6]Eigen zak eerst ![/size] |
Ik vind de optie "al het vorige" niet ?
|
die optie zocht ik ook Herman.
heb dan maar vrije meningsuiting genomen aangezien ik mij daar het drukste in gemaakt heb de laaste weken. |
Citaat:
|
Dat zegt misschien iets over diegene die het post ....
|
Ik mis de optie: "Geen van deze themas"
Het gaat m.i. over werkgelegenheid, integratie en anticipatie op de vergrijzing van onze maatschappij! Dat zijn de meest dringende themas, dewelke in de volgende legislatuur dienen aangepakt te worden. De themas die hier worden aangebracht, zijn de themas die het Blok wil bespreken, maar die niet de hoofdprioriteit wegdragen voor behoorlijk bestuur! |
De themas die gij aandraagt Rudi zijn die niet vooral federaal ? Zeker werkgelegenheid.
Laat ons het gewestmateries maken. akkoord ? |
Citaat:
|
Citaat:
U bent er zelfs onafhankelijk voor gaan zetelen, om niet te moeten afdragen aan de partij! :lol: |
Citaat:
Idd, dat vroeg ik me ook af! En ook vraag ik me af wat Renaat Landuyt dan doet eigenlijk, als werkgelegenheid louter een federale bevoegdheid zou zijn... :? |
Dit is geen poll maar een stelling want om de 5 eerste punten te realiseren hebben we het laatste punt nodig (Vlaams Blok). het voortbestaan van 't Vlaams Blok is dus veruit de inzet van de komende verkiezingen. Verliest ze of wint ze onvoldoende dan zijn de eerste 5 punten verloren of zoveel jaar opgeschoven. (want de tegenstemmer zal niet verdwijnen met 't Vlaams Blok)
|
Citaat:
In elk geval: voor de KIEZER is het duidelijk... "eigen zak eerst"... de kiezer gaat voor wat naar zijn mening het best is voor zijn portefeuille. Aan vlaanderen, meningsuiting, hoofddoeken, bussen in hasselt en naar holland, olympische spelen, ... heeft die kiezer geen behoefte |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben blij dat er toch nog mensen zijn die klaar kunnen zien, door het rookgordijn van het Vlaams Blok heen.
|
Waar is de optie:
De financiele putten van paars vullen? |
Citaat:
|
Hmm... kan ik deze poll ook gewoon overslaan en toch de uitslag zien aub? Moest er nu nog opties te kiezen zijn eh... Maar 't is allemaal VB propagandataal da ge kunt tussen kiezen... 8O
U bent de tweede partijslaaf na ancapa ofzo? :mrgreen: :mrgreen: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be