Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Sessies met politici (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138961)

420yeahbaby 18 mei 2010 22:58

Sessies met politici

Geachte moderatie,

Ik weet U dat mij pal negeert desondanks mijn obscure levensovertuigingen etc. (hehehehe)
Maar toch... Deze vraag is oprecht en serieus gericht.

Ik zit in een zwaar dilemma en zou graag iemand van Sp.A en NVA op het forum lezen. Uiteraard, meer is welkom.
Geef nu toe, wat een hemelsbreed verschil in stem-keuze!

Kunt U misschien zorgen voor nieuw forumsessies met politici, daar er nieuwe verkiezingen aankomen?
Ik beloof plechtig geen 420 getinte vragen te stellen. Ik heb belangrijkere vragen.

Ik dank U
Mvg,
420

Maximus Aurelius 18 mei 2010 23:14

get a life, four two oh, seriously

420yeahbaby 18 mei 2010 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius (Bericht 4758654)
get a life, four two oh, seriously

't is four-twenty, sletje!
En laat hij dat vrij van zonde is, de eerste steen werpen.

Maximus Aurelius 18 mei 2010 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4758657)
't is four-twenty, sletje!
En laat hij dat vrij van zonde is, de eerste steen werpen.

*gooit een vlaemsche kassei richting four to zero*

Txiki 18 mei 2010 23:32

Hier zijn toch spa en nva-ers genoeg op dit forum?

420yeahbaby 18 mei 2010 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4758676)
Hier zijn toch spa en nva-ers genoeg op dit forum?

Bij de vorige verkiezingen hadden we toch ook forumsessies?

Xenophon 19 mei 2010 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4758682)
Bij de vorige verkiezingen hadden we toch ook forumsessies?

Ja, maar die mensen - en hun partijgenoten, willen niet meer terug komen. Die hadden er, als het ware, genoeg van na ene keer.

Lastige vragen zijn toch zo ambetant voor politiekers.

an1958 1 juni 2010 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4758716)
Ja, maar die mensen - en hun partijgenoten, willen niet meer terug komen. Die hadden er, als het ware, genoeg van na ene keer.

Er zijn geen lastige vragen,en zijn alleen lastige toestanden,waarop men graag een antwoord heeft.En om die te beantwoorden hebben we politiekers nodig.
daarom graag terug politiekers op het forum,die niet bang zijn voor die vragen...

an1958 1 juni 2010 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4758716)

Kan iemand mijn lastige vragen eens beantwoorden?
1-"Hoe komt het dat Minister Reynders nog altijd op finantien mag blijven zitten,alhoewel hij daar een echte soep van maakt???
Welke belangen,en welke krachten zitten daar achter???
2-Waqarom moet de staat geld geven aan de banken,en dit terwijl er nu nog steeds enorme winsen worden gemeekt,en uitkeringen van riante salarissen gebeurt???En niemand die reageert...Waar gaat dit eindigen???Ontwaak,verworpenen der aarde...

an1958 1 juni 2010 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4758634)
Geachte moderatie,

Ik weet U dat mij pal negeert desondanks mijn obscure levensovertuigingen etc. (hehehehe)

Ik zit in een zwaar dilemma en zou graag iemand van Sp.A en NVA op het forum lezen. Uiteraard, meer is welkom.

Kunt U misschien zorgen voor nieuw forumsessies met politici, daar er nieuwe verkiezingen aankomen?
Ik beloof plechtig geen 420 getinte vragen te stellen. Ik heb belangrijkere vragen.

Ik dank U
Mvg,
420

Ja,geef ons nieuwe forumsessies met politiekers...

420yeahbaby 1 juni 2010 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door an1958 (Bericht 4785665)
Er zijn geen lastige vragen,en zijn alleen lastige toestanden,waarop men graag een antwoord heeft.En om die te beantwoorden hebben we politiekers nodig.
daarom graag terug politiekers op het forum,die niet bang zijn voor die vragen...

LOL Die politiekers lachen ons hier weg an :)

an1958 1 juni 2010 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door an1958 (Bericht 4785673)
Kan iemand mijn lastige vragen eens beantwoorden?
1-"Hoe komt het dat Minister Reynders nog altijd op finantien mag blijven zitten,alhoewel hij daar een echte soep van maakt???
Welke belangen,en welke krachten zitten daar achter???
2-Waarom moet de staat geld geven aan de banken,en dit terwijl er nu nog steeds enorme winsen worden gemaakt,en uitkeringen van riante salarissen gebeuren???En niemand die reageert...Waar gaat dit eindigen???Ontwaak,verworpenen der aarde...

420yeahbaby 1 juni 2010 23:03

Citaat:

Ontwaak,verworpenen der aarde...
Viva la revolution! Ow yeah baby 8-)

artisjok 2 juni 2010 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4758634)
Geachte moderatie,

Ik dank U
Mvg,
420

Ik begrijp niet waarom jij overweegt om N-VA te stemmen.
Die hebben jou toch niets te bieden; en staan mijlenver van wat ik al gelezen heb van jou.

artisjok 2 juni 2010 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4785777)
Viva la revolution! Ow yeah baby 8-)

Dat klinkt al veel beter.

420yeahbaby 2 juni 2010 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4788113)
Ik begrijp niet waarom jij overweegt om N-VA te stemmen.
Die hebben jou toch niets te bieden; en staan mijlenver van wat ik al gelezen heb van jou.

Ik stem ook in het belang van mijn dochter he artisjok ;)
Sorry, maar Di Rupo premier? Stel a da is voor!
Dat is Vlaanderen knalrood zetten, ... geen logische handeling na een crisis als dit.

We moeten ons richten tot het midden en ik ben nu al op een punt gekomen Open VLD te stemmen. Dewever is gewoonweg onervaren om het zacht uit te drukken. Herman De Croo ga al even mee he? En eerlijk? Heeft de VLD ons ooit dioxine kippen gegeven? Heeft de VLD de problemen in wijken op elkaar gezet? Neen, althans niet in mijn ervaring. Dus op dit moment na al heel wat denkwerk, kom ik bij de Open VLD. Hoewel dit nog geen zekere zaak is!
Ik spring van links naar rechts, letterlijk dan, ik ben er echt nog niet uit.
Ik weet gewoonweg nog niet wat ik ga stemmen deze keer. Dat is de eerste keer in mijn leven, daar ik zo graag stemde.
Nu is het voor het eerst met een plicht- en verantwoordelijkheidsgevoel... en dat neigt nu naar Herman De Croo. Die man is in mijn ogen het meest geschikt premier te worden! Maar neem het hem niet kwalijk dat ook hij in een lastig parket zit he. Hij moet heel die jarenlange afstand pogen in te halen en een gat zien te dichten he.

Karma 2 juni 2010 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4788382)
Dat is Vlaanderen knalrood zetten, ... geen logische handeling na een crisis als dit.

We moeten ons richten tot het midden en ik ben nu al op een punt gekomen Open VLD te stemmen. Dewever is gewoonweg onervaren om het zacht uit te drukken. Herman De Croo ga al even mee he? En eerlijk? Heeft de VLD ons ooit dioxine kippen gegeven? Heeft de VLD de problemen in wijken op elkaar gezet? Neen, althans niet in mijn ervaring. Dus op dit moment na al heel wat denkwerk, kom ik bij de Open VLD. Hoewel dit nog geen zekere zaak is!
Ik weet gewoonweg nog niet wat ik ga stemmen deze keer. Dat is de eerste keer in mijn leven, daar ik zo graag stemde.
Nu is het voor het eerst met een plicht- en verantwoordelijkheidsgevoel... en dat neigt nu naar Herman De Croo. Die man is in mijn ogen het meest geschikt premier te worden! Maar neem het hem niet kwalijk dat ook hij in een lastig parket zit he. Hij moet heel die jarenlange afstand pogen in te halen en een gat zien te dichten he.

Ik probeer me dat voor te stellen en ik denk dat dit de eenzaamste positie is in heel de Wetstraat 16.

420yeahbaby 3 juni 2010 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4788563)
Ik probeer me dat voor te stellen en ik denk dat dit de eenzaamste positie is in heel de Wetstraat 16.

Net daarom lijkt Herman De Croo mij een beter alternatief ;)

artisjok 3 juni 2010 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4788382)

Ja; als je denkt dat je dochter zal behoren tot de gegoede middenstand (via huwelijk?) moet je voor Open VLD stemmen.

edit : Ik dacht dat je het ook belangrijk vindt dat er dan ook nog een boom recht staat.

420yeahbaby 3 juni 2010 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4790570)
Ja; als je denkt dat je dochter zal behoren tot de gegoede middenstand (via huwelijk?) moet je voor Open VLD stemmen.

edit : Ik dacht dat je het ook belangrijk vindt dat er dan ook nog een boom recht staat.

Ik hoop dat ik middenstander ben Artisjok? lol
Dus ja, als het van mij afhangt behoort zij daar ook toe. Losgerukt van politiek dan.

Maar ik denk tegelijk ook, als zij haar welvaart wenst te behouden, moet er ook werk zijn he.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be