![]() |
Janssen wil Bottelon verbieden in A'pen
http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondh...erbieden.dhtml
Janssen wil een botelon verbieden. Wat denken jullie? |
ach wie is er niet jong geweest ? :-)
|
Citaat:
Maar nooit waren er toen publieke oproepen om u een blackout te zuipen... Ik heb toch liever dat overdadig alcoholgebruik nog wat in de taboesfeer blijft.. |
Citaat:
ik kan me niet herinneren dat er in mijn studententijd nog een taboe hing rond overmatig alcoholgebruik hoor ... en dat is nu toch al een paar jaar geleden ;) |
Zwelgen en dan de boel afbreken!
De flikken petsen geven! Goed idee. |
driewerf die een spelfout begaat in zijn titel! 8O
|
:cheer: Anarchie :cheer:
|
Citaat:
Benchdrinking heb ik nooit gedaan...drinken was toen een deel van uitgaan of plezier maken niet het enige doel..nu zie je pubers met flessen wodka rondsleuren.. |
Citaat:
|
Mijn eerste kater heb ik ook te danken aan zo'n BYOB feestje,met 20 jongeren ergens aan een vijvertje op een prachtige lentavond, een redelijke afstand van de bewoonde wereld. We vielen niemand lastig, we hebben niks afgebroken, gewoon hersencellen verzopen. (ik had een bak Dobbel Palm kunnen "bevrijden" uit de donkere ouderlijke kelder.)
Het is volgens mij gewoon een deel van het volwassenwordingsproces in de westerse wereld. |
Zulke drankfeesten kan je niet verbieden. Die verplaatsen zich gewoon dan. Laat Janssens maar proberen.
|
Citaat:
![]() |
kunnen we ergens doneren ?
geef al die jongelingskens eens een fles Ricard om te beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zal wel met de Chiro geweest zijn ;) |
Ik had helemaal niets gehoord van die botelon, maar na deze geslaagde reclamecampagne van PJ ga ik zeker.
|
Janssens is toch een genie in het zich populair maken bij de jeugd. Na de gewelddadige repressie bij het straatfeest enkele weken terug vraag ik mij af hoeveel flikken hij er nu op gaat afsturen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be