![]() |
Anne De Baetzelier: wat zal dat geven?
Ik wou eens de mening horen van de geachte mede-forummers.
De Lijst Brulkikker plaats dat mooie madammeke op nr 1 van de Senaat: gans Vlaanderen kan voor haar stemmen. Maar welk soort publiek trekt dan vrouwmens aan ? Zijn dat de zogenaamde "Dag Allemaal-lezers" ? Of bewonderaars van Tien om te zien ? Speelt dat op politiek vlak voor die mensen? Zien of horen jullie daar iets van in jullie omgeving ? Ik twijfel: ik vermoed dat ze ernstig op haar mooie mondje kan vallen. Voorts nog even herhalen, diksit Luc Broes: VB-NVA-LDD moeten samen meer stemmenhalen. En de CD&V moet een pak slagen krijgen omdat ze tegen beter weten in steeds haar Vlaamse kiezers opoffert op het Belgisch altaar. |
Het is een BV en dus per definitie een stemmentrekker...
De vraag moet anders gesteld worden, die andere 20 ? nobele onbekenden op de senaatslijst..welk publiek trekken die aan ?..trekken die uberhaubt een publiek aan ? Het is toch allang duidelijk dat verkiezingen in westerse landen meer een marketingwedstrijd zijn dan een inhoudelijke politieke keuze |
Ik raad iedereen die LDD wil stemmen aan om NVA te kiezen
Dedecker is té idioot voor woorden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anne de Baetzelier beloofd blote tetten als ze 100.000 stemmen haalt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anne De Baetzelier is een media-figuur en een bekend gezicht.
Maar wie ze ook mag zijn, ik vrees dat ze te laat komt om de LDD nog te redden, voorzover ze dat ook ooit kon. De partij is over haar hoogtepunt heen, en geen enkele BV of nieuwe overloper kan dat nog ongedaan maken. De enige vraag is of de LDD op haar retour meteen beneden de drempel valt of er nog juist boven blijft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het moedig van haar
als ze zich spiegelt aan haar stierenek-voorzitter komt het wel in orde |
Citaat:
Bleek veel verstandiger te zijn dan ik vermoed had en toonde zich VEEL geëngageerder dan een gemiddeld politicus. Net als bij Bracke geldt dat als het haar om de poen te doen zou zijn, er veel gemakkelijkere keuzes zijn. |
Citaat:
PS: haar fout niet natuurlijk, maar it's a fact. |
Citaat:
en ik vermoed dat ze keuze genoeg had. Wellicht zelfs in de politiek. Hoewel ik me ideologisch het best in haar partij terug vind, ga ik er desondanks waarschijnlijk niet op stemmen. Maar dat is een ander verhaal. |
Citaat:
Die schoften zeggen openlijk dat ze aan onze centen willen zitten: "het gaat om uw centen". Wat een dwaze slogan, die bovendien politiek nog maar eens verlaagd tot het niveau van de boekhouders. Dedecker en co zou men beter vanuit justitie het zwijgen opleggen. |
Die dame is een reden om niet LDD te stemmen 8-)
|
Citaat:
Alsof er anders wel een reden is wanneer je geen baas of zelfstandige bent. Die partij moet gewoon verboden worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be