doornroosje |
15 mei 2004 15:18 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
14 jaar zijn is geen kind zijn en Belg wet soms oud en achterhaald zijn.
En als het u hier niet aanstaat, immigreer dan, want tenslotte is 90% niet Vlaams Blok, is er cordon sanitaire en hebben juliie hier niets te zeggen :!:
|
Doornroosje, zin om dit citaat te becommentariëren, of wordt er alleen commentaar geleverd op niet-linkse autochtonen?
|
NaTuurlijk kan het niet wat daar gebeurd is,en ik zal zeker niet immigreren naar ergens anders.
Maar ik heb ook al de fout gemaakt ,door wat gebeurd is met familieleden van mij,om te gaan veralgemenen en eigenlijk was ik daar fout .
Het is niet omdat een deel van van een bevolkingsgroep crimineel is dat iedereen dat is,Superstaaf hier toen ook op het forum aanwezig en mezelf hebben daar trouwens nog een deftige discutie over gehad ,maar eigenlijk achteraf bezien had hij wel gelijk,je kunt toch iemand van eenzelfde nationaliteit die niets misdaan heeft ,niet verandwoordelijk stellen voor fouten van zijn landgenoten.
Wat Kaizer betreft ,lees mijn posts en u zult merken dat ik het met zijn aanpak zeker niet eens ben ,ik heb hem al eens gezegd dat hij een aanstoker is,die speciaal op het forum komt om olie op het vuur te gooien.
Maar ja, iedereen mag zijn zeg doen he.
hoogachtend
|