Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Kidknap :Marokkanen hebben het op onze kinderen gemunt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13907)

De Zuiveraar 15 mei 2004 14:21

15/05 Poging tot ontvoering 14-jarig meisje in Molenbeek

Een 14-jarig meisje is vrijdagnamiddag het slachtoffer geworden van een poging tot ontvoering door een 29-jarige man van Marokkaanse afkomst in de wijk Zwarte Vijvers te Molenbeek, zo is zaterdag bij het parket van Brussel vernomen. Bij de confrontatie heeft het slachtoffer de verdachte formeel herkend. De man ontkent de feiten.
Vrijdagnamiddag stopte de verdachte herhaaldelijk met een auto ter hoogte van het meisje en haar zuster. Uiteindelijk stapte hij uit, pakte het meisje vast en trok haar met geweld in de richting van zijn auto. Het slachtoffer begon daarop te schreeuwen, waarna de verdachte haar losliet. De man werd teruggevonden aan de hand van de nummerplaat.

numarx 15 mei 2004 14:23

Dutroux was stiekem ook een moslim.

Bloxbuster 15 mei 2004 14:24

:lol: :lol: :lol: alle Marrokkanen zijn ontvoerders, weer iets nieuws :roll:

Vlaanderen Boven 15 mei 2004 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Dutroux was stiekem ook een moslim.

Walen hebben het op onze kinderen gemunt!

Bloxbuster 15 mei 2004 14:31

:evil: WAT HEEFT DIT VERDOMME MET POLITIEK TE MAKEN ? WEG MET DIE TROEP !!!

athena 15 mei 2004 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser

is de vreemdelingenproblematiek dan geen politiek thema meer?

doornroosje 15 mei 2004 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:

jawel, maar ge veralgemeend (ge vergelijkt Dutroux toch ook niet met gans Belgie)

athena 15 mei 2004 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Citaat:

jawel, maar ge veralgemeend (ge vergelijkt Dutroux toch ook niet met gans Belgie)

Veralgemenen is iets dat ik geleerd heb van links.

numarx 15 mei 2004 14:41

Alle linksen veralgemenen, bedoel je?

athena 15 mei 2004 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Alle linksen veralgemenen, bedoel je?

Lees wat er staat, ik zeg alleen maar waar ik het heb op gepikt. :wink:

Bloxbuster 15 mei 2004 14:45

Citaat:

Citaat:

14 jaar zijn is geen kind zijn en Belg wet soms oud en achterhaald zijn.

En als het u hier niet aanstaat, immigreer dan, want tenslotte is 90% niet Vlaams Blok, is er cordon sanitaire en hebben juliie hier niets te zeggen :!:

athena 15 mei 2004 14:47

Citaat:

Citaat:

En als het u hier niet aanstaat, immigreer dan, want tenslotte is 90% niet Vlaams Blok, is er cordon sanitaire en hebben juliie hier niets te zeggen :!:

Doornroosje, zin om dit citaat te becommentariëren, of wordt er alleen commentaar geleverd op niet-linkse autochtonen?

doornroosje 15 mei 2004 15:18

Citaat:

Citaat:

Doornroosje, zin om dit citaat te becommentariëren, of wordt er alleen commentaar geleverd op niet-linkse autochtonen?

NaTuurlijk kan het niet wat daar gebeurd is,en ik zal zeker niet immigreren naar ergens anders.
Maar ik heb ook al de fout gemaakt ,door wat gebeurd is met familieleden van mij,om te gaan veralgemenen en eigenlijk was ik daar fout .
Het is niet omdat een deel van van een bevolkingsgroep crimineel is dat iedereen dat is,Superstaaf hier toen ook op het forum aanwezig en mezelf hebben daar trouwens nog een deftige discutie over gehad ,maar eigenlijk achteraf bezien had hij wel gelijk,je kunt toch iemand van eenzelfde nationaliteit die niets misdaan heeft ,niet verandwoordelijk stellen voor fouten van zijn landgenoten.
Wat Kaizer betreft ,lees mijn posts en u zult merken dat ik het met zijn aanpak zeker niet eens ben ,ik heb hem al eens gezegd dat hij een aanstoker is,die speciaal op het forum komt om olie op het vuur te gooien.
Maar ja, iedereen mag zijn zeg doen he.

hoogachtend

athena 15 mei 2004 16:35

Citaat:

Citaat:

NaTuurlijk kan het niet wat daar gebeurd is,en ik zal zeker niet immigreren naar ergens anders.
Maar ik heb ook al de fout gemaakt ,door wat gebeurd is met familieleden van mij,om te gaan veralgemenen en eigenlijk was ik daar fout .
Het is niet omdat een deel van van een bevolkingsgroep crimineel is dat iedereen dat is,Superstaaf hier toen ook op het forum aanwezig en mezelf hebben daar trouwens nog een deftige discutie over gehad ,maar eigenlijk achteraf bezien had hij wel gelijk,je kunt toch iemand van eenzelfde nationaliteit die niets misdaan heeft ,niet verandwoordelijk stellen voor fouten van zijn landgenoten.
Wat Kaizer betreft ,lees mijn posts en u zult merken dat ik het met zijn aanpak zeker niet eens ben ,ik heb hem al eens gezegd dat hij een aanstoker is,die speciaal op het forum komt om olie op het vuur te gooien.

hoogachtend

Waar heb ik veralgemeend trouwens? Ik heb de topic niet opgestart. Ik heb mij alleen de vraag gesteld of de topic wel zo politiek irrelevant als Kaiser wil laten uitschijnen.

Weisse Wolf 15 mei 2004 16:39

Citaat:

Waar staat dat? 8O

dejohan 15 mei 2004 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:

Waar staat dat? 8O

In de titel.

athena 15 mei 2004 16:46

Het woord "alle" zie ik toch niet staan, ook niet in de titel.

Kotsmos 15 mei 2004 17:00

Het woord "onze" stoort mij anders ook wel.

doornroosje 15 mei 2004 17:03

Citaat:

Citaat:

hoogachtend

Waar heb ik veralgemeend trouwens? Ik heb de topic niet opgestart. Ik heb mij alleen de vraag gesteld of de topic wel zo politiek irrelevant als Kaiser wil laten uitschijnen.

oke,daar heb ik even niet goed opgelet :oops:

TomB 15 mei 2004 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
15/05 Poging tot ontvoering 14-jarig meisje in Molenbeek

Een 14-jarig meisje is vrijdagnamiddag het slachtoffer geworden van een poging tot ontvoering door een 29-jarige man van Marokkaanse afkomst in de wijk Zwarte Vijvers te Molenbeek, zo is zaterdag bij het parket van Brussel vernomen. Bij de confrontatie heeft het slachtoffer de verdachte formeel herkend. De man ontkent de feiten.
Vrijdagnamiddag stopte de verdachte herhaaldelijk met een auto ter hoogte van het meisje en haar zuster. Uiteindelijk stapte hij uit, pakte het meisje vast en trok haar met geweld in de richting van zijn auto. Het slachtoffer begon daarop te schreeuwen, waarna de verdachte haar losliet. De man werd teruggevonden aan de hand van de nummerplaat.

Te goed geintegreerd? :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be