![]() |
Jullie hebben het natuurlijk allemaal gelezen, maar ik zal het nog maar eens herhalen.
Op pagina negen van uw favoriete krant, GvA, vindt U een uitgebreid artikel over de nieuwste partij van België, met foto. "Jong, dynamisch, progressief, ambitieus" haja :D |
Tuurlijk is het goed dat groupuscules als de B(L)UB in de pers komen, in de rubriek 'kolder en humor' uiteraard...
|
Laat ze maar veel in de pers komen, zodat ze veel stemmen van Belgicisten wegkapen van de andere Belgische partijen. En aangezien ze toch de kiesdrempel niet zullen halen...is dat dus winst voor de Vlaams-nationalisten! :D
|
Slechte poll, Patriot! Kan niks aankruisen.
1. GO BUB: no way 2. "Deprive them of the oxygen of publicity" kan ik ook niet aankruisen omdat jullie recht hebben op enige reclame (zoals alles en iedeeren overigens; vrij land weet je wel) Belgicistische tegenstand kan de flaminganten enkel maar versterken! Of denk je nu werkelijk dat de Vlamingen boodschap hebben aan een "leve-Belgie-clubje" na de affaire Wezembeek-Oppem? :lol: |
Ik denk dat er binnen partijen als de VLD, CD&V en zeker SP-a behoorlijk veel mensen zijn die het confederalistisch-separatistisch discours van de top meer dan beu zijn. Vergeet niet dat nog steeds 70 �* 80% van de Vlamingen hun mening niet delen dus denk ik wel dat er een ruimte is voor een partijtje als de BuB. Ik denk dat hun programma een beetje te eng is om echt door te breken maar goed wie kijkt er vandaag de dag nog naar het programma van een partij? Het komt er op aan om in de media te komen en een aantal bekende koppen rond de Bub te verzamelen.
|
Ok, Zeno, wat stel je voor?
|
Dank U, Solidarnosc, U hebt ook het licht gezien ;)
|
Heb je mijn logootje al een keertje goed bekeken....... :twisted:
|
Ja, waarvan had U graag minister willen zijn?
|
Minister van nationaliseringen en denazificatie. :lol:
|
Denazificatie, zal nodig zijn :)
|
welke zever komt er hier toch op deze topic,eerst een poll in het engels en denazificeren,mensen jullie leven nog in het verleden,hoe kun je nog voor belgie zijn ,als je ziet wat hier allemaal gebeurt,het is door vlamingen als jullie dat wij nog steeds achteruit gezet worden. :grab:
|
Vandaag stond de BUB zelfs in het Nieuwsblad met een fotootje.
|
Ja?
Nog niet gezien, ga hem onmiddellijk kopen, bedankt voor de tip! En, flaminganten => :lol: |
Zeer mooi deze nieuwe partij !!!
LEVE BELGIE !!!!!!!! |
Welkom, MicaBoss :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, en nu dus ook in
Het Nieuwsblad en Het Belang van Limburg! Leuwk! |
En in de Gentenaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be