![]() |
Nucleaire deal Israël-Apartheidsregime
|
Gedane zaken Common Sense, gedane zaken.
dat IL kernwapens heeft weet inmiddels het kleinste kind. |
Citaat:
How US Weapons Grade Uranium was Diverted to Israel Declassified GAO Report Exposes Fatally Flawed Israel Investigations |
Citaat:
Ik ben tegen dat Zuid-Afrikaanse apartheidsregime en ik zou het zeer vreemd vinden dat Israël daar steun aan verleende. |
@ Johan
Dat verhaal dat klopt wel. Het is in betrekkelijk brede kring bekend dat dit opgewerkte U-235 uit PA verdween. We behoeven ons niet af te vragen waarheen. Tom Clancy gebruikte het gegeven in een van zijn techno-thrillers. |
@ Europahater
Er was een uitvoerige kruisbestuiviing op het gebied van wapenfabricage en handel tussen Israël en Z-A. Israël dat over talloze US licenties beschikte leverde deze weer door hetzij in halffabrikaten, hetzij in complete goederen aan Z-A. Zeker ten tijde van het blanke bewind. |
The guardian publiceerde gisteren meer over deze kontakten tussen Israël en Zuid Afrika.
Revealed: how Israel offered to sell South Africa nuclear weapons Exclusive: Secret apartheid-era papers give first official evidence of Israeli nuclear weapons Israël ontkent. |
Citaat:
|
Citaat:
Leveren wij niet aan China, Syria, S-Arabië,... Iets minder de hypocriete wereldverbeteraar uithangen aub. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het huidige België niet eens meer zou bestaan moesten we bv. kernbommen van kleine brogel aan China verkocht hebben! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zou dat regime daarmee willen doen hebben (als ze die wapens al wilden)? Ik heb nu niet bepaald de indruk dat Zuid-Afrika een grote speler is op de politieke wereldmarkt, wel op de Afrikaanse natuurlijk. Maar het apartheidsregime had toch vooral problemen in eigen huis, dan ben je niet zoveel met een atoombom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De meeste Zuid-Afrkaanders zijn praktische boeren. Maar we hebben het al weer over vergeten en vergane tijden.
Ordeloos en wetteloos vervalt het land in een clancultuur die er oorspronkelijk nooit geweest is. Hard op weg om Zimbabwe en Zambia te volgen op weg naar een definitieve ondergang. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be