![]() |
Stemtest De Standaard
1 Bijlage(n)
Nu de verkiezingen in aantocht zijn, duiken er meer en meer stemtesten op. Zo ook bij De Standaard: http://www.standaard.be/extra/verkie...est/index.aspx
Mijn resultaten lijken in ieder geval betrekkelijk correct te zijn: Bijlage 67657 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Groen! eerst, gevolgd door sp.a.
|
Niet alle partijen worden vermeld in deze stemtest. Dus heel correct is het niet.
|
1 Bijlage(n)
Het is even schrikken dat VB beter scoort dan N-VA...
Voor de rest weinig wereldschokkends. |
U heeft de meeste punten van overeenkomst met Groen!
|
En 7 twistpunten, veel hangt af hoe belangrijk hij elk punt acht, nietwaar?
|
Citaat:
|
door op bestaande partijen te stemmen zal het huidige wanbeleid dus bevestigd worden door u?
Gaan jullie dat doen? Ik niet. Ik geef nieuwe mensen een kans. Ik ga op kleine niet regerende partijen stemmen. Dan geef je tenminste een signaal dat het zo niet langer kan. CAP heeft mijn voorkeur qua ideeen. Groen - Rood met mensen die weten wat armoede is! en ze zeggen de hoge lonen van de politici af te zullen romen voor de partij net als de PvdA . Dat betekent dat een verkozene zal werken voor een missie, roeping en niet voor het geld. Waarbij ik op een kandidaat zal stemmen die voor de Directe democratie is . |
1 Bijlage(n)
VLD 2des? 8O
|
Citaat:
Ik irriteer me er trouwens echt dood aan dat er geen ruimte is voor nuance of out-of-the-box denken ![]() LDD op drie is verontrustend:|:| |
1 Vb
2 Ldd 3 Nva |
Behalve dat ik mijn twijfels heb over hun kansen in het parlement, ik stem voor de Groenen omdat ik hun project steun, Tinne VdS een steengoed parlementair vind, en bovenal, ik ben geen linkse rakker. CAP is me wel sympathiek, maar ik verschil te vaak met hen van mening, en met PvdA+ nog meer.
|
Citaat:
Pas maar op of ze gaan u in een cordon steken T,....:lol: |
Uw resultaat
eensoneensgeen meningbelangrijk voor u Lijst Dedecker Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u17 overeenkomsten / 11 twistpunten / 2 geen mening N-VA Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u18 overeenkomsten / 10 twistpunten / 2 geen mening Vlaams Belang Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u17 overeenkomsten / 11 twistpunten / 2 geen mening Open VLD Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u17 overeenkomsten / 11 twistpunten / 2 geen mening CD&V Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u16 overeenkomsten / 12 twistpunten / 2 geen mening SP.A Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u14 overeenkomsten / 14 twistpunten / 2 geen mening Groen! Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u13 overeenkomsten / 15 twistpunten / 2 geen mening lijst dedecker op 1 geen denken aan! |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...49&postcount=6 |
Citaat:
|
Citaat:
|
NVA of LDD dus. Geef mij maar de eerste.
De Standaard Stemtest Met welke partij deelt u de meeste standpunten? U heeft de meeste punten van overeenkomst met Lijst Dedecker Uw resultaat * eens * oneens * geen mening * belangrijk voor u Lijst Dedecker 21 overeenkomsten / 9 twistpunten / 0 geen mening Open VLD 21 overeenkomsten / 9 twistpunten / 0 geen mening N-VA 19 overeenkomsten / 11 twistpunten / 0 geen mening Vlaams Belang 18 overeenkomsten / 12 twistpunten / 0 geen mening CD&V 17 overeenkomsten / 13 twistpunten / 0 geen mening SP.A 13 overeenkomsten / 17 twistpunten / 0 geen mening Groen! 12 overeenkomsten / 18 twistpunten / 0 geen mening |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be