Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Stemtest De Standaard (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139277)

Herr Oberst 25 mei 2010 22:25

Stemtest De Standaard

1 Bijlage(n)
Nu de verkiezingen in aantocht zijn, duiken er meer en meer stemtesten op. Zo ook bij De Standaard: http://www.standaard.be/extra/verkie...est/index.aspx

Mijn resultaten lijken in ieder geval betrekkelijk correct te zijn:

Bijlage 67657

MORPHEUS 25 mei 2010 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 4770176)
Nu de verkiezingen in aantocht zijn, duiken er meer en meer stemtesten op. Zo ook bij De Standaard: http://www.standaard.be/extra/verkie...est/index.aspx

Mijn resultaten lijken in ieder geval betrekkelijk correct te zijn:

Bijlage 67657

hoe krijgt u die afbeelding erbij?

Herr Oberst 25 mei 2010 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 4770178)
hoe krijgt u die afbeelding erbij?

Print-screen, opslaan op PC en via de knop 'bijlagen' toevoegen.

lombas 25 mei 2010 22:33

Groen! eerst, gevolgd door sp.a.

Tick 25 mei 2010 22:35

Niet alle partijen worden vermeld in deze stemtest. Dus heel correct is het niet.

Jaani_Dushman 25 mei 2010 22:35

1 Bijlage(n)
Het is even schrikken dat VB beter scoort dan N-VA...
Voor de rest weinig wereldschokkends.

suqar_7loe 25 mei 2010 22:39

U heeft de meeste punten van overeenkomst met Groen!

groentje 25 mei 2010 22:49

En 7 twistpunten, veel hangt af hoe belangrijk hij elk punt acht, nietwaar?

groentje 25 mei 2010 23:01

Citaat:

Groen!
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u24 overeenkomsten / 4 twistpunten / 2 geen mening
SP.A
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u17 overeenkomsten / 11 twistpunten / 2 geen mening
CD&V
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u13 overeenkomsten / 15 twistpunten / 2 geen mening
N-VA
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u10 overeenkomsten / 18 twistpunten / 2 geen mening
Vlaams Belang
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u10 overeenkomsten / 18 twistpunten / 2 geen mening
Open VLD
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u7 overeenkomsten / 21 twistpunten / 2 geen mening
Lijst Dedecker
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u6 overeenkomsten / 22 twistpunten / 2 geen mening
Dat ging vrij snel, zelfs al twijfelde ik hier en daar wel over mijn antwoord. Veel hangt af van de nuance die je in je antwoord kan leggen, en dat kon hier niet. En geen enkele vraag over mijn grootste dada's:x

Valentine Julien 25 mei 2010 23:04

door op bestaande partijen te stemmen zal het huidige wanbeleid dus bevestigd worden door u?
Gaan jullie dat doen?
Ik niet. Ik geef nieuwe mensen een kans.
Ik ga op kleine niet regerende partijen stemmen.
Dan geef je tenminste een signaal dat het zo niet langer kan.

CAP heeft mijn voorkeur qua ideeen. Groen - Rood met mensen die weten wat armoede is! en ze zeggen de hoge lonen van de politici af te zullen romen voor de partij net als de PvdA . Dat betekent dat een verkozene zal werken voor een missie, roeping en niet voor het geld.

Waarbij ik op een kandidaat zal stemmen die voor de Directe democratie is .

Dronkoers 25 mei 2010 23:06

1 Bijlage(n)
VLD 2des? 8O

toccata 25 mei 2010 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4770197)
Niet alle partijen worden vermeld in deze stemtest. Dus heel correct is het niet.

²

Ik irriteer me er trouwens echt dood aan dat er geen ruimte is voor nuance of out-of-the-box denken

LDD op drie is verontrustend:|:|

Fieseler 25 mei 2010 23:08

1 Vb
2 Ldd
3 Nva

groentje 25 mei 2010 23:10

Behalve dat ik mijn twijfels heb over hun kansen in het parlement, ik stem voor de Groenen omdat ik hun project steun, Tinne VdS een steengoed parlementair vind, en bovenal, ik ben geen linkse rakker. CAP is me wel sympathiek, maar ik verschil te vaak met hen van mening, en met PvdA+ nog meer.

Fieseler 25 mei 2010 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4770250)
²

Ik irriteer me er trouwens echt dood aan dat er geen ruimte is voor nuance of out-of-the-box denken

U heeft LDD ex aequo met VB
Pas maar op of ze gaan u in een cordon steken T,....:lol:

Dixie 25 mei 2010 23:18

Uw resultaat
eensoneensgeen meningbelangrijk voor u
Lijst Dedecker
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u17 overeenkomsten / 11 twistpunten / 2 geen mening
N-VA
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u18 overeenkomsten / 10 twistpunten / 2 geen mening
Vlaams Belang
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u17 overeenkomsten / 11 twistpunten / 2 geen mening
Open VLD
CD&V
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u16 overeenkomsten / 12 twistpunten / 2 geen mening
SP.A
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u14 overeenkomsten / 14 twistpunten / 2 geen mening
Groen!
Bekijk standpunten »Belangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor uBelangrijk voor u13 overeenkomsten / 15 twistpunten / 2 geen mening

lijst dedecker op 1 geen denken aan!

Jaani_Dushman 25 mei 2010 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4770250)

Dus toch! ;-)

http://forum.politics.be/showpost.ph...49&postcount=6

toccata 25 mei 2010 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4770274)

:cry::cry:

suqar_7loe 25 mei 2010 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4770275)
:cry::cry:

Hou het maar bij groen jong ;-)

longhorn 26 mei 2010 05:56

NVA of LDD dus. Geef mij maar de eerste.

De Standaard Stemtest

Met welke partij deelt u de meeste standpunten?
U heeft de meeste punten van overeenkomst met Lijst Dedecker

Uw resultaat

* eens
* oneens
* geen mening
* belangrijk voor u

Lijst Dedecker

21 overeenkomsten / 9 twistpunten / 0 geen mening
Open VLD

21 overeenkomsten / 9 twistpunten / 0 geen mening
N-VA

19 overeenkomsten / 11 twistpunten / 0 geen mening
Vlaams Belang

18 overeenkomsten / 12 twistpunten / 0 geen mening
CD&V

17 overeenkomsten / 13 twistpunten / 0 geen mening
SP.A

13 overeenkomsten / 17 twistpunten / 0 geen mening
Groen!

12 overeenkomsten / 18 twistpunten / 0 geen mening

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be