Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Groepsverkrachtingen Door Blanken !!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13932)

Het Skill Effect 15 mei 2004 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VRTnieuws
Politie pakt bende op die vrouwen ontvoerde
do 13/05/04 - De Nederlandse politie heeft een bende opgepakt die zeker drie Belgische vrouwen heeft ontvoerd en verkracht. Dat meldt Het Belang van Limburg. De Nederlands-Belgische bende heeft in België ten minste drie vrouwen ontvoerd om ze in Nederland seksueel te misbruiken.

Een 22-jarig meisje dat werd misbruikt in een loods, kon ontsnappen en zo kon de politie verwittigd worden. Het meisje is zwaar mishandeld, geschopt en geslagen. Ze is zwaar bedreigd en onder die bedreigingen is ze meerdere malen verkracht. Ze werd ook gedwongen tot seksuele handelingen met dieren, naar verluidt honden. Hiervan zijn foto's gemaakt, die volgens de politie bestemd waren voor de verkoop.

Daarnaast zijn nog twee meisjes opgespoord die konden ontsnappen van de bende.

Zeven verdachten zitten vast. Twee verdachten zijn weer vrijgelaten. De politie sluit meer aanhoudingen niet uit. Wellicht heeft de bende ook nog meer slachtoffers gemaakt

Ik hoef je niet uit te leggen waarop deze topic een waargebeurde parodie is. :lol: :lol:

Weisse Wolf 15 mei 2004 21:14

Wat heeft dit te maken met vreemdelingenbeleid en integratie? Topic bestaat trouwens al: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=15142

illwill 15 mei 2004 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:

do 13/05/04 - De Nederlandse politie heeft een bende opgepakt die zeker drie Belgische vrouwen heeft ontvoerd en verkracht. Dat meldt Het Belang van Limburg. De Nederlands-Belgische bende heeft in België ten minste drie vrouwen ontvoerd om ze in Nederland seksueel te misbruiken.

Een 22-jarig meisje dat werd misbruikt in een loods, kon ontsnappen en zo kon de politie verwittigd worden. Het meisje is zwaar mishandeld, geschopt en geslagen. Ze is zwaar bedreigd en onder die bedreigingen is ze meerdere malen verkracht. Ze werd ook gedwongen tot seksuele handelingen met dieren, naar verluidt honden. Hiervan zijn foto's gemaakt, die volgens de politie bestemd waren voor de verkoop.

Zeven verdachten zitten vast. Twee verdachten zijn weer vrijgelaten. De politie sluit meer aanhoudingen niet uit. Wellicht heeft de bende ook nog meer slachtoffers gemaakt

Ik hoef je niet uit te leggen waarop deze topic een waargebeurde parodie is. :lol: :lol:

[size=6]Volgens Neruda staat deze topic op de totaal verkeerde plaats, niet Neruda? Kom hier ook eens effe muggeziften wil je.[/size]

Raf 15 mei 2004 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:

[size=6]Volgens Neruda staat deze topic op de totaal verkeerde plaats, niet Neruda? Kom hier ook eens effe muggeziften wil je.[/size]

Vind je dan dat JIJ het alleenrecht moet hebben om topics op de verkeerde plaats op te starten?

dorus 15 mei 2004 22:39

Aangezien getuigen spreken van donkere mannen, is de conclusie dat blanken donker zijn of dat donkere mannen blank zijn.
Enfin, je ziet maar. :wink:

Attiladehun 16 mei 2004 08:45

Het zullen waarschijnlijk blanken geweest zijn, die juist van een zonovergoten vakantie teruggekeerd waren; of wekelijks onder de zonnebank gaan... :lol: :lol: :lol:

headinajar 17 mei 2004 08:25

Citaat:

Citaat:

Jamaar meneer Skill, die jongens waren enkel maar gefrustreerd door het falen van het linkse beleid en het verloren gaan van hun cultuur. Het is de fout van de moslims! :twisted: :twisted:

witenzwart 17 mei 2004 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:

Jamaar meneer Skill, die jongens waren enkel maar gefrustreerd door het falen van het linkse beleid en het verloren gaan van hun cultuur. Het is de fout van de moslims! :twisted: :twisted:

Inderdaad mijn beste, die linkselaarseneukers ze hebben die praktijken gewoon geleerd bij hun moslimvriendjes. Opsturen met expres-zegel naar zandbakstraat 4 5620 zandbakstad te zandbakland.

Attiladehun 17 mei 2004 15:37

D'r zijn hier zo van die threads waar ik mijn gat nog niet mee zou afkuisen.
Alstemblieft eh zeg...
Mag het een beetje meer zijn, ja? 8O

headinajar 18 mei 2004 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Alstemblieft eh zeg...

Alleen threads over criminele vreemdelingen zijn toegestaan, zodat de Vlaams Blokkers zeker niet moeten nadenken over de 1-dimentionale standpunten van hun partij. :twisted:

headinajar 18 mei 2004 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door witenzwart
Citaat:

Inderdaad mijn beste, die linkselaarseneukers ze hebben die praktijken gewoon geleerd bij hun moslimvriendjes. Opsturen met expres-zegel naar zandbakstraat 4 5620 zandbakstad te zandbakland.

Zijt ge een beetje gefrustreerd omdat ge van uw vriendjes deze morgen nie mocht meespelen in de zandbak? :lol:

illwill 18 mei 2004 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Vind je dan dat JIJ het alleenrecht moet hebben om topics op de verkeerde plaats op te starten?

Heb ik dat gezegt? Zelfs hier begin je meteen al weer met mijn woorden te verdraaien.
Ik help jou in je werk om aan iedereen te laten weten dat dergelijke topics hier op de verkeerde plaats staan. Dit is toch net hetzelfde wat jij doet en jij hebt er toch dezelfde mening over dus....waar klaag je nu weer over. Mekkeraar

Het Skill Effect 18 mei 2004 09:59

Een Wu Tanger die alles op de juiste plaats heeft! :lol:
Ge zijt toch geen ODB he? :lol:

illwill 18 mei 2004 10:31

Citaat:

Een Wu Tanger die alles op de juiste plaats heeft! :lol:
Ge zijt toch geen ODB he? :lol:

:lol:

Attiladehun 19 mei 2004 14:07

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Alstemblieft eh zeg...

Alleen threads over criminele vreemdelingen zijn toegestaan, zodat de Vlaams Blokkers zeker niet moeten nadenken over de 1-dimentionale standpunten van hun partij. :twisted:

Pfff... Flauwe opmerking. Zijt gij dan zo 'meerdimensionaal'. :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be