Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hacker gaat schandaal over koningshuis en De Croo blootleggen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139342)

SS Leon Bult 27 mei 2010 08:10

Hacker gaat schandaal over koningshuis en De Croo blootleggen

Een hacker is er in geslaagd om toch wel bijzondere info te bemachtigen over het opgezette spel van de regeringsval.

Iedereen is bezig over De Croo van "hij heeft er de stekker uitgetrokken" "Laat zonder blikken of blozen de regering vallen" enz.....

Iemand beschikt over mail correspondentie waaruit blijkt, dat De Croo Junior niet toevallig is verkozen als voorzitter en dat het verlaten van de Open-VLD een doordacht en goed beraamd complot was.

De totale inhoud van deze mails ken ik ook niet, maar het komt er hierop op neer.

Belgie zat volledig in zak en as en een totale splitsing (met BHV als drogreden) zat er dik aan te komen.

Belgie moest gered worden op eender welke manier en de groeiende verschillen tussen Vlaams en Waals moest zonder meer gestopt worden.

De meest Belgisch geziende partij heeft na maanden onderhandelen met Janneke en Mieke EN MET HET KONINGSHUIS inderdaad zelf de stekker uit de muur getrokken om een volledige stop te verkrijgen van het Vlaams Nationalisme.

Dit moest gebeuren door een zogenaamd neutraal persoon (Alexander De Croo) welke nog iets geloofwaardig zou overkomen bij de bevolking.

De Croo heeft in feite Belgie gered van een gigantische catastrofe.

Vader DE Croo heeft de titel van Minister van Staat gekregen.

Volgens goede bron gaan binnenkort de bewijsstukken naar een gekende krant (ik denk dat het De Morgen zal zijn)

Verdere info volgt

Steben 27 mei 2010 08:11

Schitterend!
Leedvermaak gaat door!
Glorietijden!

Scherven A. Mok 27 mei 2010 08:12

De Morgen zal die nogal publiceren. Geen enkele grote krant publiceert die bewijsstukken. Allemaal eten ze uit de Belgische subsidieruif.

gehuigert 27 mei 2010 08:15

Zonder bron geloof ik uw bericht helemaal niet en ruikt het eerder naar afgunst dat zij eindelijk eens wat actie in de politiek brengen

plakker 27 mei 2010 08:15

Ik wacht vol spanning af, maar ik denk dat Scherven A. Mok wel eens gelijk zou kunnen hebben :|

Inno 27 mei 2010 08:17

Het zou een paar dagen voor de verkiezingen uitgebracht moeten worden --> partytime.

Eigenzinnig 27 mei 2010 08:17

mooie complottheorie...had het koninghuis mangain eens de arm geplooid in het bhv dossier was er geen vuiltje aan de lucht..

SS Leon Bult 27 mei 2010 08:19

Dat van De Morgen is een conclusie van mij omdat deze toch wel iets verder gaan als anderen.

Misschien komt het in een buitenlands tijdschrift?
Dan hebben ze maar te verwijzen naar....... met als titel "Staatsveiligheid is hacker .... enz ...

Steben 27 mei 2010 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SS Leon Bult (Bericht 4772728)
Dat van De Morgen is een conclusie van mij omdat deze toch wel iets verder gaan als anderen.

Dan hebben ze maar te verwijzen naar....... met als titel "Staatsveiligheid is hacker .... enz ...

Misschien wil De Morgen actief meewerken aan bijltjesdag voor de blauwkes.
Ik hoop stiekem op lichte winst voor LDD dan.... weg kiesdrempelvrees ... weg verloren stemmen ...

backfire 27 mei 2010 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SS Leon Bult (Bericht 4772728)

Telkens als De Morgen 'verder gaat als anderen' moeten ze zich daags nadien excuseren dat ze hun bronnen niet beter gecheckt hebben.

Firestone 27 mei 2010 08:25

Mocht iemand gelijkaardige "info" over De Wever of de N-VA hier posten, dan krijgen we woedende reacties over de zielige en wanhopige beschadigingspogingen door de "systeempartijen" of de "systeempers" of de loge.

Zielig, werkelijk zielig.

Another Jack 27 mei 2010 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4772743)
Mocht iemand gelijkaardige "info" over De Wever of de N-VA hier posten, dan krijgen we woedende reacties over de zielige en wanhopige beschadigingspogingen door de "systeempartijen" of de "systeempers" of de loge.

2

speurneus 27 mei 2010 08:35

Maar deze complottheorie houdt toch geen steek.
Ik zie echt niet in waarom het vallen van de regering het koningshuis of Belgie zou kunnen redden?
De kans dat Belgie uiteenvalt , na de verkiezingen van juni, is toch vele malen groter dan voorheen.

Anna List 27 mei 2010 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4772743)

op je blauwe zieltje getrapt, Vuursteentje ? ;-)

in elk geval, mocht iemand die info over Decroo/Coburg bezitten en dreigen met die openbaar te maken ... overleeft die persoon dat niet.

job 27 mei 2010 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SS Leon Bult (Bericht 4772706)
Een hacker is er in geslaagd om toch wel bijzondere info te bemachtigen over het opgezette spel van de regeringsval.

Iedereen is bezig over De Croo van "hij heeft er de stekker uitgetrokken" "Laat zonder blikken of blozen de regering vallen" enz.....

Iemand beschikt over mail correspondentie waaruit blijkt, dat De Croo Junior niet toevallig is verkozen als voorzitter en dat het verlaten van de Open-VLD een doordacht en goed beraamd complot was.

De totale inhoud van deze mails ken ik ook niet, maar het komt er hierop op neer.

Belgie zat volledig in zak en as en een totale splitsing (met BHV als drogreden) zat er dik aan te komen.

Belgie moest gered worden op eender welke manier en de groeiende verschillen tussen Vlaams en Waals moest zonder meer gestopt worden.

De meest Belgisch geziende partij heeft na maanden onderhandelen met Janneke en Mieke EN MET HET KONINGSHUIS inderdaad zelf de stekker uit de muur getrokken om een volledige stop te verkrijgen van het Vlaams Nationalisme.

Dit moest gebeuren door een zogenaamd neutraal persoon (Alexander De Croo) welke nog iets geloofwaardig zou overkomen bij de bevolking.

De Croo heeft in feite Belgie gered van een gigantische catastrofe.

Vader DE Croo heeft de titel van Minister van Staat gekregen.

Volgens goede bron gaan binnenkort de bewijsstukken naar een gekende krant (ik denk dat het De Morgen zal zijn)

Verdere info volgt

Geen bewijs, geen geloofwaardigheid.

Firestone 27 mei 2010 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4772761)
op je blauwe zieltje getrapt, Vuursteentje ? ;-)

Slaat nergens op.

Ik zou dit forum kunnen afschuimen en op honderden posts van mensen met een "Vlaams zieltje" op die wijze reageren.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4772761)
in elk geval, mocht iemand die info over Decroo/Coburg bezitten en dreigen met die openbaar te maken ... overleeft die persoon dat niet.

Dit voorspelt weinig goeds voor onze nieuwe forumvriend SS Leon Bult.

EDIT: zie ook wat collega parcifal hieronder schrijft.

plakker 27 mei 2010 08:42

Maar als de bewijzen effectief nog komen zullen we wel bij de eersten geweest zijn die het wisten!
Bedankt, SS Leon Bult! :-D

Steben 27 mei 2010 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 4772758)
Maar deze complottheorie houdt toch geen steek.
Ik zie echt niet in waarom het vallen van de regering het koningshuis of Belgie zou kunnen redden?
De kans dat Belgie uiteenvalt , na de verkiezingen van juni, is toch vele malen groter dan voorheen.

Goede vraag
Maar het antwoord zullen we wederom niet kennen.

parcifal 27 mei 2010 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door job (Bericht 4772774)
Geen bewijs, geen geloofwaardigheid.

Het 'bewijs' is net dat de bewijsstukken niet gepubliceerd mogen of kunnen worden wat erop duidt dat ze waar zijn en bijzonder explosief.

Het racecircuit der zelfbegoocheling.

Geweldig toch? :-D

Steben 27 mei 2010 08:47

Maar zo erg is dat nu ook toch nie?
Dat is vooral schadelijk voor de VLD en De Croo. That's it.
Politique politicienne
Alsof het hof zo erg afgestrafd zou (kunnen) worden.
Voorstanders zouden achter de actie staan en tegenstanders waren al tegenstanders.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be