![]() |
Hacker gaat schandaal over koningshuis en De Croo blootleggen
Een hacker is er in geslaagd om toch wel bijzondere info te bemachtigen over het opgezette spel van de regeringsval.
Iedereen is bezig over De Croo van "hij heeft er de stekker uitgetrokken" "Laat zonder blikken of blozen de regering vallen" enz..... Iemand beschikt over mail correspondentie waaruit blijkt, dat De Croo Junior niet toevallig is verkozen als voorzitter en dat het verlaten van de Open-VLD een doordacht en goed beraamd complot was. De totale inhoud van deze mails ken ik ook niet, maar het komt er hierop op neer. Belgie zat volledig in zak en as en een totale splitsing (met BHV als drogreden) zat er dik aan te komen. Belgie moest gered worden op eender welke manier en de groeiende verschillen tussen Vlaams en Waals moest zonder meer gestopt worden. De meest Belgisch geziende partij heeft na maanden onderhandelen met Janneke en Mieke EN MET HET KONINGSHUIS inderdaad zelf de stekker uit de muur getrokken om een volledige stop te verkrijgen van het Vlaams Nationalisme. Dit moest gebeuren door een zogenaamd neutraal persoon (Alexander De Croo) welke nog iets geloofwaardig zou overkomen bij de bevolking. De Croo heeft in feite Belgie gered van een gigantische catastrofe. Vader DE Croo heeft de titel van Minister van Staat gekregen. Volgens goede bron gaan binnenkort de bewijsstukken naar een gekende krant (ik denk dat het De Morgen zal zijn) Verdere info volgt |
Schitterend!
Leedvermaak gaat door! Glorietijden! |
De Morgen zal die nogal publiceren. Geen enkele grote krant publiceert die bewijsstukken. Allemaal eten ze uit de Belgische subsidieruif.
|
Zonder bron geloof ik uw bericht helemaal niet en ruikt het eerder naar afgunst dat zij eindelijk eens wat actie in de politiek brengen
|
Ik wacht vol spanning af, maar ik denk dat Scherven A. Mok wel eens gelijk zou kunnen hebben :|
|
Het zou een paar dagen voor de verkiezingen uitgebracht moeten worden --> partytime.
|
mooie complottheorie...had het koninghuis mangain eens de arm geplooid in het bhv dossier was er geen vuiltje aan de lucht..
|
Dat van De Morgen is een conclusie van mij omdat deze toch wel iets verder gaan als anderen.
Misschien komt het in een buitenlands tijdschrift? Dan hebben ze maar te verwijzen naar....... met als titel "Staatsveiligheid is hacker .... enz ... |
Citaat:
Ik hoop stiekem op lichte winst voor LDD dan.... weg kiesdrempelvrees ... weg verloren stemmen ... |
Citaat:
|
Mocht iemand gelijkaardige "info" over De Wever of de N-VA hier posten, dan krijgen we woedende reacties over de zielige en wanhopige beschadigingspogingen door de "systeempartijen" of de "systeempers" of de loge.
Zielig, werkelijk zielig. |
Citaat:
|
Maar deze complottheorie houdt toch geen steek.
Ik zie echt niet in waarom het vallen van de regering het koningshuis of Belgie zou kunnen redden? De kans dat Belgie uiteenvalt , na de verkiezingen van juni, is toch vele malen groter dan voorheen. |
Citaat:
in elk geval, mocht iemand die info over Decroo/Coburg bezitten en dreigen met die openbaar te maken ... overleeft die persoon dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou dit forum kunnen afschuimen en op honderden posts van mensen met een "Vlaams zieltje" op die wijze reageren. Citaat:
EDIT: zie ook wat collega parcifal hieronder schrijft. |
Maar als de bewijzen effectief nog komen zullen we wel bij de eersten geweest zijn die het wisten!
Bedankt, SS Leon Bult! :-D |
Citaat:
Maar het antwoord zullen we wederom niet kennen. |
Citaat:
Het racecircuit der zelfbegoocheling. Geweldig toch? :-D |
Maar zo erg is dat nu ook toch nie?
Dat is vooral schadelijk voor de VLD en De Croo. That's it. Politique politicienne Alsof het hof zo erg afgestrafd zou (kunnen) worden. Voorstanders zouden achter de actie staan en tegenstanders waren al tegenstanders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be