![]() |
bij welk resultaat moet Marianne Thyssen opkrassen ?
de voorzitter, campagnetrekker wordt klassiek afgerekend op de campagne.
alle voorwaarde zijn vervuld : Marianne is lang genoeg voorzitster, mag de lijst trekken en de campagne uitzetten ... geen excuses daar dus. maar bij welk resultaat moet CD&V zich nu distancieren van de voorzitster ? en/of kiezen voor een oppositiekuur ? <18% ? <20% ? of helemaal niet ? en in de regering coûte-que-coûte ? |
Om 'poor little Belgium' te redden volstaat zelfs 5,0001 % om een prominente plaats aan de onderhandelingstafel op te eisen.
|
la belgique is wat telt, en alle offers zijn daarvoor goed.
|
> 15 %
|
Citaat:
|
de CVP zal na de verkiezingen martens of eyskens opwarmen
|
Citaat:
|
18%
Het moet zowiezo minder zijn als het dieptepunt van 1999 (19,7% dacht ik) |
Citaat:
|
17 a 18%. Wat ook een slechte score is als je weet dat alle bejaarden, politiek onwetenden enz. d'office op de CVP stemmen. Het zou betekenen dat iedereen die politiek bewust is op een andere partij stemt.
|
Citaat:
|
liefst bij elk resultaat.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe meer ze die dino's opwarmen hoe slechter ze er voor staan. |
Als de CD&V minder dan 20 procent scoort (als ik me niet vergis, zou dat haar laagste score ooit zijn) en/of als CD&V niet meer de grootste partij is, dan zou Thyssen moeten ontslag nemen.
|
Een verkiezingsnederlaag van CD&V is gewoon out of the question. Misschien een paar procentpuntjes verlies maar beneden de 20% zakken ze zeker niet. Ik ben daar nu eens 101% zeker van.
|
Citaat:
"behoudsgezinde" mensen "weten" dat de CD&V(of correcter DEZE CD&V) geen grote stunts zal doen in de maatschappij....Maar je krijgt dan een zeer angstige partij die "besturen" verwart met politiek.CD&V zit vol met goede bestuurders,maar we kiezen politici eigenlijk niet om te "besturen"..daar hebben we ambtenaren voor.Politici zouden moeten vooruitdenken,dromen,plannen en zorgen dat het bestuur mee gaat met zijn tijd.... Het is dus de ideale partij voor de oudste babyboomers die altijd geleerd hebben te denken in de trant van "het zal mijnen tijd wel duren". Mensen die over de generaties heen kijken,jawel,desnoods MET Belgie,beleggen hun stem beter in een andere partij.... (links of rechts...keus genoeg....) Mevrouw Thyssen komt me eigenlijk tamelijk angstig over,zeker na eerdere verklaringen omtrent "onderhandelen omtrent BHV" ,en zo.....De stemming is er nog niet en ze kronkelt al....:? |
Citaat:
|
Citaat:
De CD&V is op weg naar Antwerpse scores, ttz. zo rond de 8% zoals ten tijde van Antwerpen 94. Quantité negligable dus. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be